Smiiil :o) Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Heisann alle sammen. Jeg er helt ny her. Har funnet ut av at det kan være lærerikt å være medlem her. Det er jo så mye jeg ikke vet. Vi har akkurat begynt å prøve... Spennende er det. Men litt skummelt også. Det er jo helt nytt dette å skal begynne å tenke på å få barn. Men gjett om vi har lyst! Håper bare det ikke tar for lang tid... Men det har man vel ingen garanti for. Klem :-)
Smiiil :o) Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Takk for det. Hvor er du i "prosessen" da?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Velkommen! Ja, her er det virkelig mye å lære. Er i min andre prøveperiode og har virkelig fått mye verdifull informasjon her. :0) Masse trivelig jenter. Spennende tider!
Smiiil :o) Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Det er så fint å kunne prate med noen som er i samme situasjon. Det reingen andre som vet at vi prøver så... Alle de forkortelsene som blir brukt her - er det en oversikt over de noen steder??
Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Hei og velkommen hit! Jeg er ny her selv, men det er kjempekjekt å få dele tankene sine med noen som er i samme situasjon. Ingen andre rundt oss som vet at vi prøver heller, så da gjør det ekstra godt å få letta seg litt:) Oversikt over forkortelsene finner du et sted på første side:) Lykke til med prøvinga!
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 velkommen....jeg dyttet opp den siden med forklaringer til alle forkortelsene for deg!! Lykke til med prøvingen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå