Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei. Ser det er mange her inne som holder på å ordne babyrom. Bruker dere rommet med en gang da eller? Jeg har termin 11 feb. Og tenkte det holdt at jeg ordnet babyrom til sommeren siden gutten kommer til å ligge inn til oss de første månedene uansett. Hva gjør dere? Tenkte også å male rommet og da er det greit å gjøre det til sommeren når jeg kan lufte godt. Nå ligger jo 4åringen min på det rommet og tenkte å flytte han til sommeren. :-)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Tenkte å begynne med babyrommet rett etter jul. skal males i en varm grønnfarge med beige lister. blir kjempefint håper jeg. Vår baby skal ligge der fra begynnelsen av da vi ikke har plass innpå soverommet vårt. men babyrommet er rett ved siden av med en tynn skillevegg mellom så det blir bra.
Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Spiren vår var veldig sjenert på UL, så til vår store skuffelse fikk vi ikke vite kjønn. Men vi må pusse opp babyrommet nå (da vil skal pusse opp badet en mnd. før termin....). Hvilken farge maler dere andre som ikke vet kjønn rommet i? Beige er så kjedelig:)
2 barnsmor 81 Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg har malt i caffe latte, varm hvitfarge. Syns det er finest om mest praktisk, alt annet har jo en farge der inne...leker, teppe, seng, sengetøy, bider osv...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Vår skal inn på rommet innen han er 5 uker. Vil at han skal venne seg til å sove alene tidlig. Har termin i mars, er nesten ferdig å pusse opp nå. Men det er fordi vi skal pusse opp vårt rom etterpå, så vi flytter midlertidig inn på babyrommet. Rommet er forøvrig blått, selv om vi ikke vet kjønn. Kan jo henge opp rosa gardiner hvis det blir jente.
feb.baby! Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Vi skal også ordne barnerommet t sommeren... Vil jo tro at babyen kommer til å sove på vårt soverom ca 6 mnd. Mest praktisk m mating og div....
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Vi velger pusse opp nå før han kommer. Månedene etter vil vi nok ha hendene fulle fra før regner jeg med:) Godt å ha det klart til han skal bruke rommet fast.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Vi kommer til å ha den nye krabaten inne hos oss til h*n er 3 år, tror jeg.. Som sist. Har bare to soverom, så det er mest naturlig sånn. Synes ikke gutten ,som da vil være rundt 5, skal ha en så liten tass inne hos seg... - selv om han nå insisterer.... he he Synes ikke det er så mye pes å ha unger sovende inne hos oss... Vi er kanskje litt rare sånn. Guttungen sov i midten fra han hadde vokst ut av sprinkelsenga ( 2 1/2 til han var 3 1/2...) til han fikk eget rom.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Vi skal ikke pusse opp babyrommet før sommeren. Hun vil uansett ligge inne på vårt soverom de første mnd... Mannen min tar det i sommerferien=)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 me har pussa opp babyrommet allerede sjøl om babyen ikkje kommer før i februar. Dermed kan me bruke det til å sette barneting o.l der, men babyen skal sove inne hos oss i ebgynnelsen. men stellebordet e nødt te å være på barnerommet. Tips om du ikke vet kjønnet. Me lar det gå møkje i lyselilla. Fargen på veggene heter Flirt og e fra Lady.
Gjest Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 fargene på veggene på barnerommet er gråhvite;) Jeg liker ikke sånn lyse rosa og lyseblått på vegger.. blir liksom for "mye" for meg.. så her er veggene gråhvite og alle møbler hvite.. også skal jeg ha lyseblå tekstiler og stæsj, da vi venter en liten gutt
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Kødder du? Det hadde jeg ALDRI orket..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Har termin i april og kommer ikke til å begynne på rommet før tidligst til sommeren. Har andre prosjekter som må gjøres først. men så hadde vi nr 1 inne hos oss til han var rundt 8 mnd så vi hadde god tid!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 8. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2006 Hei hei. Takk for mange tips og synspunkter. Vet at vi får gutt vi da, så vi skal dekorere et gutterom etterhvert. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #15 Skrevet 8. november 2006 Eh..nei... Kødder ikke.. Snes det er greit å være i nærheten av ungen når den er så liten. Den første hadde pusteproblemer, så det var godt å kunne lytte på ham uten å måtte stå opp. Det er vel ikke så mye valg en har, egentlig, når en bor på en 3-roms og blir 4 stykker. Ikke alle som har svære hus, vettu... Forøvrig er det mest kos, det synes både pappaen og jeg. Det er så liten del av livet vårt, og betyr så mye for dem. Dessuten vokser de det fort av seg. Når de nærmer seg 4 år synes de selv det er greit med eget rom..
*Mi tesorito* Skrevet 9. november 2006 #16 Skrevet 9. november 2006 Vi har det såpass trangt nå at vi må rett og slett ha nurket på rommet med oss, og jeg synes egentlig det er veldig greit til å begynne med. Bor midlertidig i kjellerleiligheten hos moren min, ikke verdens beste plass, men det duger en liten stund i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå