Gå til innhold

Eget rom hjalp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaa! Etter at vi flyttet har Guro endelig fått eget rom, og vi hadde håpet at det skulle gjøre så hun etterhvert lærte seg å sove hele natta...det har nemlig IKKE vært tilfelle før.

Hun har bare villet ligge inntil mamma, med puppen i munnen. Men nå har hun sovet på eget rom siden fredag, og sovet lengre og lengre for hver gang :D I går la hun seg ca 20, og sov til 6.15 før hun våknet og vi tok henne inn på vårt rom. Tidligere har samboeren min måttet inn et par ganger om natta for å gi henne vann og roe henne ned igjen, men nå ser det altså ut til at hun klarer å roe seg ned selv om hun våkner. Soverommet hennes er i andre enden av leiligheten også, så vi våkner ikke av den minste lyd, men hører om hun gråter da ;)

Hurra! Måtte det vare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart 10 måneder ;)

Hun ble egentlig avvendt med nattpupp da hun var 7 mnd, men så ble det litt rot da jeg begynte på universitetet igjen og ikke var hjemme så mye på dagtid, og når DET gikk seg til så begynte hun å få en tann, og...så skulle vi flytte, og masse styr.

Det har vært lite søvn på mor dette året ihvertfall! Men nå skal jeg sannelig ta det igjen...hehe.

Skrevet

Så bra :D!

Håper det varer, så du kjem deg i gang att. Sneipen er ganske grei om natta for tida. Er vaken ein gong eller to, men sovnar igjen med det same han får smokken. Vaknar vanlegvis i sekstida og får morgonpupp, men no har det faktisk hendt eit par gongar at vi har måtta vekkje han. Så det hastar ikkje sååå voldsomt med eige rom til han, men det skal no verte godt å få soveromet for seg sjølv likevel;)

Skrevet

Heh ja...kanskje man kunne fått tilbake litt "privatliv" også ;)

Syns det var veldig deilig bare å få ligge og snakke med vanlig stemme på kvelden jeg da.,..ikke hviskehviske!

Skrevet

Tenkte meg det ja:-) At det ville funke med eget rom...

Vi sliter litt med det vi da, for lillesnupp skal etterhvert inn på rommet til snuppa på 2. Men sånn som det er nå ser jeg bare for meg det blir masse rot med de to sammen om natta, så vi venter litt. Men vet at lillesnupp ville sovet bedre alene...sukk. Snuppa på 2 har begynt å våkne kl 0530-0545 etter vi stilte klokken, og siden hun også har blitt lang nok til å åpne dører, kommer hun som en tornado inn på rommet vårt før 6. Og vekker lillesnupp selvfølgelig.

Så et rom til de hver hadde vært ideelt, men det har vi ikke...men 3 barn måtte det blitt enda større hus og det blir det nok ikke.-) Kan jo ikke akkurat gå å vente på at hun på 17 vil flytte heller, men det hadde jo passet fint:-) Men hun blir nok her til hun ihvergfall er godt over 20 tipper jeg....

Vi har puttet lillesnupp inn på rommet hennes i helger hvor hun har vært borte, og det har vært jammen ok å kunne snakke og div annet uten å hviske..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...