Prestedattra Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Ville bare at du skal vite at jeg tenker på deg, og krysser alt jeg har til fingrene blir hvite:-) Mannen min tok meg nettopp på fersken, og sa " Trodde du hadde sluttet å være der inne, jeg..." Men det er ikke lett å slippe taket i dere:-) Jeg sa bare "Nå venter jeg på snøfilla..Jeg logger ikke av før hun er gravid!" Det er så lidderlig spennende, og jeg håper virkelig du får se ditt blåe kryss snart, vennen!! Klemmm
*Lenn* :-)) Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Jeg slenger meg selvfølgelig på denne her ;o) Tenker på deg snøfilla ) Denne gangen går det BRA ) Klemmmm
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Så skjønner dere er! I kveld gikk den 6. Menopursprøyta i mageflesket og jeg begynner å kjenne at det "drar seg til" der inne nå. Er veeeeeldig spent på UL på fredag... Har enda ikke sagt på jobben akkruat når jeg skal i ilden, og venter til etter UL med å advare sjefen. Håper jeg er tøff nok til å ikke gå på jobb den første uka etter innsetting... Klem & 1000 takk til dere begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå