Gå til innhold

Pokker ta (syt og klag)

Anbefalte innlegg

NÅ er det like før jeg "knekker" helt. Matlyst og snoplyst er tillbake for fullt. Det var nettopp dette jeg fryktet skulle skje når jeg begynte å jobbe igjen.

Kunne gitt mye for å få gått hjemme til jeg har kommet ned i den vekta jeg skal til og til jeg hadde sett at jeg klarer å holde meg der. Hjemme var jeg ikke så sulten, ikke hadde jeg så lyst på snop heller.

På jobb kjeder jeg meg. Her sitter jeg på rompa hele dagen med få muligheter til å reise meg opp og gå. Det er begrenset hvor mange ganger jeg kan gå på do i løpet av en dag asså.

Når jeg kommer hjem fra jobb blir det ikke noen muligheter til å gå tur. Er alltids noe som må gjøres hjemme.

Kjenner det topper seg for meg nå.

I tillegg er det gubben som har full styring på middagen i heimen nå. JÆKK. I går var det pølser og potetstappe. Riktignok kalkunpølser. I dag skulle det være Baligryte. Pokker ta, jeg vil ikke ha sånn middag. Vil ha salat og kylling. Vil ned i vekt.. Skjønner ikke hvorfor gubben gjør dette, han er jo på slankeren selv jo. Mulig han mener han kan spise dette siden han går lange turer om dagen. Men jeg kan IKKE spise dette.

Kan da ikke være så forbanna vanskelig for han å tenke seg til det selv. Grrrrrr.....

Sist uke klarte jeg ikke å motstå fristelsen og det ble et par sjokolader på jobb. I tillegg ble det jo litt kaker i helgen.

Resultatet var at jeg gikk opp 1,5 kg. Ikke mye opp når jeg har gått ned 25 kg. MEN det er OPP, jeg skal NED... I tillegg satt jeg på rompa hele dagen på jobb..

Sitter her og lurer på om jeg skal ringe legen, men hva i alle videste verden kan hun gjøre for meg. Ikke noe. Ikke kan hun gi meg reductil heller for dem tåler jeg jo ikke. Foresten, sist jeg var hos henne fikk jeg beskjed om å lete på nettet etter løsninger.

ÅÅÅÅÅÅ er bare SÅ kjempe frustrert her jeg sitter.. Lyst til å grave meg ned og bli der.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7006752-pokker-ta-syt-og-klag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei gojenta mi:)

uff og uff,for ett slit du har no....ikke så kos det akkurat...

eg synes så masse synd på deg og at du sliter sånn no,MEN;;;;;;;

-du vet du klarer dette hvis du vil...(ikke bli sint no..hehe)

-du er så kjempeflink som er ærlig med deg sjøl om det her...

-du har no kommet så langt at du kan ikke gi deg no!!!!!

-dessuten så skal EG og DU klare å komme ned til det målet vi har før jul!!!!!!!!!!

-gomle masse sukkefri drops du...det gjør eg for å klare det...lækerol og sukkerfri ifa...eter så masse av det at eg får diare...hehe...

-ta deg en prat med mannen og si ka du føle ang maten,og hvis han ikke forandrer på den,så lag din egen middag!!!!!

oææææææææææ...eg høres jo ut som ei sur,grinat gammel kjærring her...hehe....

men stå på vennen min!!!!!!!!!gjør det for din egen del og for min del,for akkurat no så e DU mitt store forbilde og motivasjon!!!!!!!!!

stoooooooooor klem fra meg:))))))

Hei Mockanin. Opp med hodet!!! Du har faktisk gått ned 25 kg, og det er en STOR jobb, gratulerer! Du er nede i en liten dal nå, men prøv å se mulighetene. Jeg har også sittejobb, man får jo direkte vondt i rompa av og til. Planlegg med din mann, si at de og de kveldene er mine til å gå tur. Krev!! Husarbeidet kan han ta mens du er ute å trimmer.

Du har klart det før, er sikker på at du klarer det igjen!!

Sender positive vibber din vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...