Gå til innhold

Hvor mange barn kan jeg få med keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Jeg födte min förste sönn på sommeren 2005 med keisersnitt (det viste seg at jeg var for smal til å föde normalt). De sa til meg på sykehuset at keisersnitt begrenser antall barn man kan få til 2-3. Det syntes jeg var helt greit, men nå - som jeg har 14 embroyer på frys - har jeg begynt å tenke over muligheten for flere enn 2-3 barn. Er det umulig når man föder med keisersnitt. Hva slags beskjeder har dere fått fra legene deres? Jeg er gravid nå og skal föde - hvis alt går bra - vårt IVF-mirakel nummer 2 neste sommer.

Fortsetter under...

Har hørt at det er 3-4 barn man kan få med keisersnitt. Livmora blir "sliten" av å bli kuttet og tåler ikke fler enn det. De vurderer det fra person til person. Har aldri hørt at noen får fler enn 4 keisersnitt, men...

Du kan i allefall få 2. Lykke til!!! :-)

hei.Etter to ks var eg og målte arret i livmora mi,det var 7 mm og heilt normalt,men gynekologen sa at det vart berre ein graviditet til på meg,så detter er siste svangerskapet mitt.Men har snakka med dei som har 4 ks og, er vel sikker litt individuelt fra person til person:)

jeg venter nr tre og har hatt to Haste KS tidligere, ingen har sagt noenting om å måle arret el. sjekke hvor mange jeg kan få.... men har også hørt at tre el. fire er maks... Virker ikke som om noen reagere noe særlig på at jeg skal ha nr tre. Og jeg vet jo at jeg mest sannsynlig MÅ ta KS denne gangen, selv om jeg ønsker å føde vaginalt.

ble vel litt utenfor spørsmålet ditt dette egentlig...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...