Camas Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei sann Har noen spørsmål som jeg håper det er noen som kan svare på :-) Min gyn. har nesten ikke tid til meg så jeg kommer alltid på MASSE sprøsmål etter jeg har gått ut..... 1. Offentlige klinikker/ sykhus og vente tid Vi skal sende søknad nå, og etter som jeg har forstått så er det fritt sykhusvalg også på IVF. Er det noen som har en oversikt over hvilke offentlige sykhus/klinikker man kan velge mellom og hva vente tiden er? Erfaringer fra forskjellige klinikker hadde også vært fint å få :-) 2. Refusjon av utgifter til medisiner Hvordan fungerer dette med betaling av medisiner, har forstått at det er egenandel på 15.000,- men er dette totalt eller pr. forsøk? Gjelder dette også forsøk i det private? 3.Anbefaling av privat klinikk Vi har bestemt oss for å gå privat i "vente tiden", vurderer Omnia. Noen som har erfaringer? tar i mot både positive og negative ;-) Hvis noen har andre klinikker å anbefale så kom igjen! Tusen takk for et fantastik forum og mange flotte jenter! Setter virkelig pris på å ha et sted å lufte ut, dele erfaringer osv. Ha en fin dag!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Jeg ringte Hasukeland i Bergen igår og der er det ca 6 måneders ventetid...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Det er 6-8 mnd ventetid på st.olav,og ingen i Tromsø...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå