Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Har noen noe erfaring å dele ang sykehuset i Asker og Bærum. Jeg skal føde dit...og er litt "clueless" Takk takk
Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Fødte i Bærum for 5 år siden. Bare positivt å si om dem =) Supre hele gjengen .
Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Takk Nala123. Vet du om de tilbyr de akkupunktur?Varm bad og sånn alternativ "behandling"?
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Super bra fødeavdeling, ikke fullt så god barsel, så jeg skal hjem så fort som mulig ) Når skal du inn ca.????
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Vet ikke om akupunktur. For jeg skulle egntlig til Aker, men ble snedt til Bærum da føden var full der. Men jeg satt i badekar hvertfall, helt til pressriene kom. Kjempedeilig var det. Har du prøvd å sjekke nettsidene deres? Kan hende det står noe der.
Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Ok, jeg har termin den 18., kanskje vi sees ;o)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Hehehe, ja... hvis du går litt over termin da ) (eller hvis jeg føder før termin... men ikke så sannsynlig siden mine to første kom noe uker over termin) Bor du i Asker?
Mamas Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Se www.sabhf.no - der har de en veldig fin informasjonssnutt om fødeavdelingen, med lyd og bilde. Trykk der det står "føde hos oss?" så får du se. Jeg fødte der for noen år siden og var veldig fornøyd. Har også gått til særskilt oppfølging der, pga kompl svangerskap og har bare godt å si. Jeg synes barselavd var bra også, men vet noen ikke har vært like fornøyd der. Avhenger nok litt av om det er veldig fullt eller ikke....:-)
Mamas Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Og ja, de har akupunktur og er et av de sykehusene i landet med hyppigst bruk av epidural.
Gjest Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Ok, tror ikke at jeg orker og gå 10 dager og vente på deg... Som om jeg kan bestemme det... hehehhehe Jeg bor i Bærum..
Hibbel Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Må bare skrive under med det samme som over her. Super fødeavdeling, men barsel var ikke helt det store... Begge gangene jeg var det har det vært overfult, og stor variasjon i personalet. Håper du treffer på de "riktige"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå