Gå til innhold

GRATULERER HAUCK!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom meldinga fra Hauck - regner med at det var flere av dere som fikk den i går kveld: "Audun Mathias ble født 7/11 kl 20.50. 3400 gram og 51 cm. Alt bra med familien Wego".

Gratulerer Hauck! Kjempegodt å høre at lille pjokken endelig fant veien ut! Torbjørn gleder seg stort til å få en gutt å leke med blant alle jentene;-)

Tonis og Torbjørn

Skrevet

Gratulerer så mye, Hauck!

Endelig var gutten ute! Det er godt det endelig et overstått tenker jeg!

Håper fødselen gikk greit, og ønsker dere lykke til i tiden fremover! Kanskje du allerede har rukket å komme hjem igjen til neste onsdag? Er det da noen muligheter for at du evt blir med på treff kanskje?

Ha en fin dag!

Mona og Emma;-)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! Skrev på meldinga til deg at jeg nå med skrekkblandet fryd var nestemann, MEN jeg er jo ikke det! "biajja*bolle nr.2 i ovnen" har termin den 15.november. Hvordan er det med deg biajja? Lenge siden vi har hørt fra deg? Du må oppdatere oss.

Her i magen bor det en skikkelig turner. Fra halv ni om kvelden til ca i elleve-tiden er det panikk i brødboksen (for å si det mildt). Har begynt med bringebærblad-kapsler og fått kynnere som bare varer og varer... Skal på jordmorsamtale på tirsdag.. Kanskje biajja og jeg treffes på føden?

Gry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...