Gå til innhold

Kjære Kessi C";)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så trist på dine vegne når jeg fikk sms om den negative testen i dag..Håper det går bra med deg..Ville bare sende deg en kjempestor trøste klem jeg...Håper du klarer å se fremover..Kan ikke gi opp nå!!

Bamseknuseklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det vilsågjerne! Så godt å vite at jeg har deg som tenker på meg! Det varmer. Ja det ble en kjempenedtur i dag. Hadde så god følelse for dette forsøket, men neida....

Men jeg og min mann har fått snakke lenge i dag, og bestemt at vi skal bruke dagene fram til neste mens til å ta en avgjørelse på om vi makter å starte opp igjen med et nytt forsøk.

Men i dag vil jeg bare sove og glemme!

Kjempeklem fra meg til deg også! :o)

Skrevet

Hei Kessi. jeg ville bare si at jeg føler med deg!Har testet negativt 3 ganger selv, så følelsen begynner å bli kjent for meg!

Håper du har det bra, å at du klarer å tenke positivt! :-/

Masse klemmer

Skrevet

Takk for det Fjerten!

Det varme så mye å vite at en har dere her inne.

Har testet negativt noen ganger jeg også nå, men det er like fustrerende og tøft hver gang synes jeg. Å denne gangen her var ekstra tøff, for jeg hadde en så god følelse på at dette var gullegget.

Men jeg skal ikke la meg knekke, så om noen uker så er jeg vell klar til å brette opp armene å forsøke igjen håper jeg.

Stor klem til dere alle her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...