Gå til innhold

Til dere som har hatt planlagt KS:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge før termin hadde dere det planlagte keisersnittet? (da spør jeg vel egentlig de av dere som ikke hadde noen komplikasjoner, men som bare fødte ved planlagt KS) Lurer litt på dette siden JM mente jeg kunne få KS i steden for å føde vaginalt, og da lurer jeg jo på når dette KS evt blir gjennomført... jeg har termin 02.01...

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg dytter litt

Skrevet

Jeg har ikke hatt ks ennå, men skal ha den 15.11. Ks er satt nøyaktig 7 dager før termin. Tror det vanlige ved de aller fleste sykehus er 7-10 dager før termin.

Skrevet

Hallo

Jeg hadde snitt 11 dager før termin. Dette vurderes individuelt går jeg

ut ifra.Kommer vel ann på tidligere svangerskap o.l

Skrevet

med andremann var det planlagt ks, fikk da 5 dager før termin,denne gange sier gynekologen min at det blir en til to veker før

Skrevet

Hadde 9 dager før sist og skal ha 10 dager før nå:)

Skrevet

Med termin 2 januar blir det vel baby før jul til deg, det fikk ialle fall vennina mi i fjor. Hun hadde termin den 4 januar og fikk ks den 20 desember:)

Skrevet

Tusen takk for alle svar! Får håpe de kan ta det før jul ja, kjedelig og være på sykehus da, spesiellt siden jeg har ribbe-dilla ;-)

Skrevet

jeg har termin 1,1,07 skal ha ks 11,12 tre uker før.men det er pga. fare for reptur om jeg får veer.

Skrevet

Hei

Jeg hadde ks 7dager før termin første gang og 9dager før termin 2gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...