Gå til innhold

April: Sorry jenter, vet dere ikke liker anonyme. :-(

Anbefalte innlegg

Men eg får meg ikke til å være altiv her inne mer. Eg har sett på dere som min reserve famile - beste venninner når eg har trengt noen å snakke med noen ganger. Men uansett hva eg skriver om her inne så er det bare dei samme som svarer meg hver gang.

Så vil takke Synne, Susan og Aprilbaby som svarer på mine innlegg. Men mer blir det ikke - det er aktivitet på andre innlegg men ikke på mine.

Føler meg totatalt oversett her inne og da er det ikke kjekt å være her mer.

Det er ikke blitt mange innleggene fra meg dei siste månedene, så eg har ikke vært her mye. Men hadde trodd at eg skulle få respons når eg endelig orket å være her.

Men titter vel innom å ser om dere er i livet noen ganger... vet ikke.

Fortsetter under...

Dette var trist å lese. selvsagt er det lov å være anonym når man føler for det. Jeg håper ikke du forsvinner herfra. Jeg vet du ikke har vært her så ofte i det siste, men trodde det hadde andre årsaker. Jeg har heller ikke vært her så mye i det siste. Kanskje det er tilfeldig at innleggene dine ikke har fått så mange svar? Tror ikke noen her inne bevisst neglisjerer innlegg fra enkelt personer. Det må være tilfeldig. Aprilbarna vår er jo blitt større, og vi blir travlere. Jeg merker at jeg ikke har på langt nær så mye tid her inne som før, og at jeg ikke får med meg alt lenger. Det blir jo også da slik at jeg leser og svarer på de innleggene som er mest aktuelle for meg i øyeblikket, helt uavhengig av hvem som har skrevet dem. Kan det være at du føler deg utenfor fordi du har vært lite her? Sånn føler jeg av og til....Men så skriver jeg en 5-6 nye tråder så er jeg i gang og "inne" igjen. kan det være slik? Jeg håper virkelig ikke du bliur borte for oss. Da blir jeg lei meg. Du er viktig for meg.

Klem fra

Så trist!!!

Vil ikke at du skal forsvinne,for jeg tror jeg vet hvem du er,og du er bare god og snill du =)

Håper du hvertfall kommer innom og titter innimellom da.

Er ikke så mye her jeg heller,har nok å gjøre om dagene med skole og lillegutt,og som Aprilbaby sa,barna har blitt større og vi har det mer travelt.

Håper hvertfall ikke du forsvinne!!! =)

Synes selv til tider at det er bare en eller to personer som svarer på mine innlegg,men går i bølge daler,og får jeg ikke svar her,så går jeg en annen plass å spør =)

Mange klemmer fra meg =)

hei du! Har tenkt akkurat det samme selv jeg... Men så har jeg jo ørten innlegg til dagen her inne til tider..så kanskje ikke så rart det ikke blir like mange svar hver gang.. :) Men aktiviteten har vært veldig laber her inne i det siste, så det er nok veldig tilfeldig at dine innlegg ikke har fått så mange svar.. Jeg kan ikke forstå noe annet iallefall... Folk har det veldig travelt til tider her inne nå, så ofte kun de to-tre øverste som blir svart på til tider...

uansett..håper du ikke forsvinner! Vi trenger all den kraft og kunnskap vi kan få her inne!! Du har helt sikkert MYE å hjelpe oss andre med, og håper at vi kan hjelpe deg og!! Pliiis da! Gi oss en sjanse til!! :)

Forstår deg godt. Jeg har og hatt sånne følelser ofte. Men så er jeg ikke den mest aktive her heller. Prøver å svare på de innleggene når jeg har erfaring som jeg kan dele med og har tid til å svare. Sitter ofte her på jobben og svarer, noe som ikke er så bra heller :o). Når jeg er hjemme så er jeg helt opptatt med prinsessen min som nå er i en ordentlig trass periode og middagslaging osv. at det blir ikke noe tid til BIM...

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke føle meg 'såret' fordi få vil svare på innleggene mine, de få gangene jeg skriver. Men er glad for et hvert svar jeg får jeg da. Syns likevel at Aprilklubben er et koselig og 'nyttig' sted å være, for alle opplever nesten det sammen med barna våres. Håper at du syns det også, og besøke klubben når du har tid.

Hei, kjære deg...

Dette synes jeg var utrolig trist å høre.. Jeg ser også på aprilklubben som mine nærmeste venner, men har aldri hatt den følelsen. Jeg skriver ikke så mange innlegg, og har ikke så mye tid til å svare heller. Noen perioder er jeg bare inne og kikker, og andre rekker jeg å svare mange.. De innleggene jeg har skrevet har aldri fått mange svar. (Jo en gang! Babletråden! :) ) Men jeg har aldri følt meg tilsidesatt.. På hvem husker du tråden tror jeg ikke jeg ble nevnt èn gang! (jeg svarte ikke pga min enormt dårlige hukommelse!! vil jo ikke såre noen)

Men jeg har jo som oftest fått fornuftige svar, og får mye utbytte av å lese andre innlegg med deres erfaringer.. Jeg vet jo også at mange har flere barn, har en påvei, på flyttefot, jobber, og alle har vi opp og ned turer som suger oss tom for energi.. og i tillegg har vi vel alle ett aprilbarn som jeg regner med er ganske så aktiv!

Off.. jeg tror ikke jeg klarer å få fram poenget mitt, men jeg setter utrolig god pris på ALLE i aprilklubben, både de som kommer med få innlegg og de som kommer med mange! Jeg vet vi er mange gode snille kvinner her inne, og jeg har delt oppturer og nedturer, blåst ut aggresjon og spredt mitt gode humør! Det samme har mange andre også gjort. Selv om mange faller bort og bare titter innom iblandt (som jeg håper de gjør) så har jeg faktisk aldri følt ett slikt samhold som er her inne.. og jeg velger å tro at innleggene dine har fått få svar på grunn av tilfeldighetene.. Jeg har aldri favorisert noen her inne og har ikke merket noen andre har gjort det heller, det er derfor jeg holder til her, for her føler jeg meg faktisk likeverdig for første gang i mitt liv. Og jeg synes det er utrolig trist å høre at andre har en sånn oppfattelse, og jeg kunne ønske jeg kunne gjøre alt for at du blir her, jeg vil ikke miste noen venninner fra klubben her! Ikke deg, og ikke noen andre!

Jeg har lagt merke til at mange har vært stille i det siste, og jeg håpte det var andre ting som gjorde det, og jeg hååper håper håper alle kommer tilbake igjen og hjelper oss til at ingen føler det sånn som du..

Dette ble bare rot, men håper du blir her hos oss videre. Og jeg skal skjerpe meg, og begynne å svare flere! Selv om ukene frem til jul ser veldig fulle ut så skal jeg snike meg til litt DiB tid!

Akkurat nå sitter jeg på jobb, og får ikke lov til å sitte her, men jeg måtte svare deg med en gang når jeg så du hadde det på den måten! Off. nei dette blei reine frelse talen dette.. hehe.. jeg håper du tar poenget mitt, og blir med oss videre! :)

Mange klemmer fra

Annonse

Synd at du skal føle det slik,men ofte får jeg ikke svar heller så det gjelder nok ikke bare deg..

Nå er jeg ikke så aktiv selv,men det blir nok bedre selv.. Jeg svarer på innlegg jeg har noe å si eller tilføye..

Ser jeg at noen har svart på ett innlegg gidder jeg ikke skrive det samme bare for å svare (om du skjønner) ;)

Gir deg en god klem jeg og håper du blir her med oss :)

Klemmer fra

Tror det er ren tilfeldighet att noen får mer svar enn andre. Kommer mer an på tema enn på hvem som har postet innlegget.

Du får iallefall ikke svar hvis du ikke er her inne : -)

Håper å se deg her også framover.

Det er vel sånn innimellom for alle tror jeg! Vet med meg selv, at noen ganger har jeg ikke så mye tid, men ser et eller to innlegg jeg bare MÅ svare på, så da blir det med de 2 og evnt kommer tilbake senere og skriver mer..

Synes ikke du skal slutte å bruke forumet for det. Jeg har heller ikke vært så aktiv her i det siste, men det er da greit å komme innom med jevne mellomrom for å hilse på!

Om det er tre som gir deg tilbakemeldig på det du skriver er jo ikke det så verst, er det vel?

Når det blir travelt er det lettest å svare på innlegg, type spørreundersøkelse, enn ting som krever litt mer skriving , om du skjønner.

Hyggelig at de fleste er innom en gang i blandt så man ser at det står til liv, håper også du fortsetter med det :-) (hvem du nå enn er.....)

Først av alt: Fortsett å være her!

Jeg er helt sikker på at det er rene tilfeldigheter hvem som får få eller mange svar her i aprilklubben. Jeg tenker at vi alle er travle damer med alle mulige slags liv i "virkeligheten", og at vi i tillegg, som et slags overskuddsprosjekt, tar turen innom Aprilklubben en gang i blant.

Mange av oss er borte herfra i kortere eller lengre perioder, fordi det er for mye på alle andre fronter, og da er det ikke mulig å følge med hvem andre som har vært borte eller aktive.

Jeg synes det er veldig synd at du føler deg utenfor, og kan ikke annet enn å oppfordre deg til å gi Aprilklubben en ny sjanse!

Ingen problemer med å forstå at du vil være anonym i dette tilfellet. Synd at du føler det sånn...

Føler historien gjentar seg her, dette har vi vært gjennom før liksom!!

Leser nedover her at de fleste føler det samme som deg! Det er jo en ærlig sak at noen innlegg er mer interessante en andre og noen krever mer tid å svare på og det passer heller ikke alltid!!

Kanskje du ikke skal være så opptatt av deg selv og heller se deg litt rundt, så ser du at det ikke er bare deg det gjelder og at det stort sett er tilfeldig!

Jeg kan godt innrømme at det er noen jeg følte jeg hadde bedre kontakt med enn andre. Men sånn er det jo over alt! Det er gjerne noen som alltid svarer på mine innlegg og da svarer jeg gjerne et par ord på vedkommende sine innlegg også...

MEN det er langt derfra til å bevisst overse enkelte. Du har tre som svarer på dine!!! Har ikke noe å klage over du! Hva er det du forventer da??

Er ikke vitsen her at man skal kunne gi en kommentar når man har noe å si (eller ikke har noe å si) Gidder ikke svare bare for å svare hvis det er helt uinteressant liksom!

Mitt råd er: Slutt med den selvmedlidenheten og se deg rundt!!

Håper du ikke synes jeg er frekk nå. Vil bare være ærlig!! Håper du blir her! Vi trenger ALLE!!!

Hvis du ser nedover så kan du jo sjekke hvor mange svar jeg fikk sist jeg var her! Ikke mange vil jeg tro. Og hvis du leser de, ser du hvorfor! Totalt uinteressant eller bare grei lesning, men ikke noe å svare noe særlig på...

Kjenner igjen problemet ditt. Det er ikke mye å hente her til tider om en virkelig trenger det. Når eg kan se at noen får svar på nesten dei samme spørsmål eller skriver om lignende ting og får mer "respons" (er vel rette ordet) Så kan eg også forstå at hun kan føle seg utenfor.

Eg prøver å svare på dei fleste innleggene, men i det siste så er eg her lite. Nå som i kveld så er eg innom, men kjenner at et langt, dypt innlegg hadde blitt for krevende for meg i kveld.

Noen her er mer "venner" enn andre - det har Solstråle rett i, men eg syns alikevel at det er trist at noen i det hele tatt skal føle seg utenfor. '

Aldrig kjekt å føle det slikt, hverken her eller i virkligheten!

*klem* Håper at du gir oss en sjangs og så skal eg prøve og komentere et av dine innlegg! ;)

Annonse

Er jo varierende hvor mye folk det er her inne også da! Samme er det jo på andre sider. Der ingen "kjenner" hverandre!

Ser ofte at noen har fått ett eller to svar! Så dytter de og de får 10 svar. Det er nettopp fordi da er de som har et svar pålogget!! Har IKKE noe med person å gjøre!! Kan godt hende at jeg har fonærmet noen så de ikke gidder å svare på mine innlegg. Men det får så være. Blir glad for de svarene jeg får og konsentrerer meg om det. Ikke om hvorfor jeg eventuelt ikke får så mange svar jeg ønsker! Folk får gjøre som de vil!

Ser det er fler som føler at deres innlegg ikke får så stor respons. Det er nok helt tilfeldig!! En forklaring på at noen får oftere fler svar kan jo og være at noen lager 4-5 tråder for dagen. Mens andre lager 4-5 i måneden. Da vil jo det virke som om det er de samme som får mange/få svar hver gang...

Beklager, klarte ikke å la den ligge jeg... Hadde visst mye meninger om dette... Hehe...

Håper hvertfall alle aprilmammaer vil fortsette å være her! Vi er jo den beste klubben på hele DIB!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...