små Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg er ingen prøver, men jeg tenkte at dere sikkert har peil på dette;) Så håper det er greit jeg sniker meg inn hit littt.... Jeg tror jeg hadde EL for ca 14 dager siden, det vil si at jeg burde få mensen sånn rundt nå.. Jeg er en spotter (mørk utflod før mensen..), så jeg vet at mensen er på vei.. I går (og nå) har jeg skikkelig vondt..typisk EL-smerter..tok en el-test i går for å sjekke om det var det, men det var det ikke.. men hva er det da? Jeg er vant med menssmerter..og dette er IKKE menssmerter.. Etter sex i går begynte jeg såvidt å blø litt, trodde det var mensen..men nei.. Skjønner ikke noe jeg!!! Og jeg er ikke gravid:P
Serial mom Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Heia Nemi! Vet ikke om du husker meg?( jeg reiste på seiltur til karibien...) Var her da du prøvde,og da du gikk gravid! Nå har du jo fått for lenge siden,kanskje du snart prøver på nytt igjen? :-) Åssen er det med den lille? Og du da? Jeg er endelig blitt gravid,og er 6+1 idag,hurra!(og så sinnsykt kvalm...) :-) Vet ikke helt med de smertene dine,men vil tro at det er TR som viser seg fra en ny side. Jeg har hatt veldig forskjellige smerter(og mye!),og symptomene har endra seg litt fra gang til gang.(antagelig har jeg endometriose) Kanskje du har fått noen muskelknuter i livmora,eller små cyster som sprekker og gjør litt vondt(mtp at du blødde etter sex) Håper alt er bra med deg,og at du snart kommer tilbake hit på bim! KLEM fra
små Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 heeei:) Jo jeg husker deg:) GRATTIS MED SPIREN :D:D Når er termin? Og nei, skal nok ikke prøve på nytt enda nei:P Men det hadde vært hyggelig gitt;) Hmm..det er skikkelig EL-smerter altså..syns liksom det er greit at jeg har to forskjellige smerter på mens og EL jeg da:P hehe
Serial mom Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Så merkelig med de smertene da! Jeg ville bedt om en innvendig UL,bare for å se etter cyster og sånn,kanskje de kan hjelpe deg! Har forløpig termin 5.juli,men har jo ingen garanti for at det holder helt frem,men jeg håper! :-) Så albumet ditt her for noen måneder siden,det var så nydelige bilder! Gleder meg til du er tilbake! *KLEMMER*
små Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Ja, jeg skal muligens til det pga spottingen min... 5 juli, så koselig da:) Gleder meg også til jeg er tilbake, men det er nok noen år til det gitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå