Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Når dere sier 1 skje, mener dere da en skje ferdig grøt, eller en skje med pulver?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Dette lurer jeg også på - kan ikke flere svar, pliiiis...!!! Spørsmålet (for de som leser dette på "siste innlegg): Grøttilvenning: når dere sier at første dag gir dere 1 (te)skje, dagen etter to etc... mener dere ta skje med ferdig grøt, eller en skje med pulver????? Pliiis - flere svar!!! Nysgjerrigmamma
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 ... regner med at du /dere mener teskje?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 1 skje ferdig grøt - selvsagt! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 babyskje, da? Eller vanlig voksen spiseskje? 1 babyskje ferdig grøt er jo ingenting... ?!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 En teskje har jeg tolket anbefalingene som. Vi snakker jo om første gang? Hvis ikke ville det jo ikke stemt med at det er en teskje grøt eller most grønnsak, siden en skje pulver jo gir flere teskjeer? Selv om det bare er en teskje, kommer jo det meste ut igjen de aller første gangene.
miss jones Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 På pakken med maisgrøt fra 4 mnd fra Nestle står det : For smaksprøve bland 1 ts grøtpulver med mm/mme til passe konsistens. Så det så.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg tolker ikke det slik at en skal gi alt som en da blander ut. Jeg forholder meg til anbefalingene fra Sosial- og helsedirektoratet, som gir objektive råd basert på forskningsresultater. For min del er det mer pålitelig enn info fra barnematprodusenter. http://www.shdir.no/ernaering/spedbarnsern_ring/fast_f_de/hvor_mye_og_n_r_35613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå