fikk prins 11.01.07 Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 vel...idag er det ikke en sky på himmelen her i oslo...jeg er vel tidlig på dataen for første gang på lenge...god morgen til alle sammen...en venninne av meg fikke en velskapt gutt natt til lørdag...kjente at jeg ble så rørt og når jeg skulle fortelle det til noen begynte jeg å sippe...syntes det er så flott...gleder meg masse tilo nurket vårt kommer da....det er så spennende... forresten idag skal jeg til fotograf og ta aktbilder naken....de flotte runde formene skal bli foreviget på film...fotografen er en kompis av meg fra jeg jobbet som modell før jeg ble gravid...han er også kunstner og maler så da skal han male meg utifra bildene vi tar da...blir spennende idag da tenker jeg...sort hvitt bilder er jo sååå stilig når man er gravid...er det flere her som har tatt bilder hos fotograf når de var/er gravid....??? jeg får det gratis så jeg slår iallefall til...han trenger bilder til studioet sitt så da er det er jo greit å sammarbeide....jeg gleder meg til det... Ellers håper jeg det er en god morgen for alle jentene her idag.... reiser til london på tirsdag...jeg skal ta med støttestrømper og gå mye ombord på flyet....flere råd der ute??? =0) ble langt dette her..jaja................................=0)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 God morgen! Sponge-Bob var på`n tidligere enn deg idag, så tråden blir nok der idag!;-) Hørtes spennende ut med forevigelse av gravidekroppen på film og lerret, da. Anbefaler støttestømper på flyturen, ja, har ingen egen erfaring med fly sent i svangerskap, men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå