Gå til innhold

noe som har erfaring med emmaljungavogn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært å "prøvekjørt" en emmaljunga edge duo kombi og har veldig lyst på den. noen her som har erfaring me de eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg kjøpte edge duo sommeren 2005 og er knallfornøyd! Spesielt god er den å trille om vinteren i snø og slaps. Gode hjul og veldig romslig bag som man har god plass til voksi pose i. Andre mann skal også ligge i denne til våren.

Dessuten valgte jeg denne fordi jeg synes den hadde så fin design i forhold til Brio.

Skrevet

Vet du hvor stor bagen er til duoen?

Skrevet

stor....80x35x20 tror jeg..

Skrevet

jeg har kjøpt den...var på tidlig handlerunde i slutten av september. jeg har selvfølgelig ikke fått prøvd den så mye enda, da den står til lagring frem til februar:) Jeg kjøpte den mest pga designet, synes den er mye finere enn feks Brio å Simo osv. jeg synes også den virker lett og god å trille,og dessuten er det god plass i bagen! Jobber sammen med ei dame som har brukt den typen vogn til begge barna sine,og hun var super fornøyd!anbefalte den på det sterkeste:)

Så,jeg sier bare: LØP OG KJØP!!!!:)

Skrevet

Vi kjøpte emmaljunga smart duo combi, ganske fornøyd med den ;D ;D

Skrevet

hvor mye ligger disse vognene på i pris ca da?

Skrevet

Vi kjøpte 2006 modell Emmaljunga edge duo nå, og da kostet den 6500,- , inkludert, regntrekk, stelleveske og pumpe til hjulene.

2007 modellen med samme utstyr ville komme på ca 8000,- men dette vil nok variere litt med hvor du bor i landet...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...