snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 har vært å "prøvekjørt" en emmaljunga edge duo kombi og har veldig lyst på den. noen her som har erfaring me de eller?
Snartbaby Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Hei jeg kjøpte edge duo sommeren 2005 og er knallfornøyd! Spesielt god er den å trille om vinteren i snø og slaps. Gode hjul og veldig romslig bag som man har god plass til voksi pose i. Andre mann skal også ligge i denne til våren. Dessuten valgte jeg denne fordi jeg synes den hadde så fin design i forhold til Brio.
kom-som-bestilt Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Vet du hvor stor bagen er til duoen?
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2006 stor....80x35x20 tror jeg..
Jonas-mamma'n Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 jeg har kjøpt den...var på tidlig handlerunde i slutten av september. jeg har selvfølgelig ikke fått prøvd den så mye enda, da den står til lagring frem til februar:) Jeg kjøpte den mest pga designet, synes den er mye finere enn feks Brio å Simo osv. jeg synes også den virker lett og god å trille,og dessuten er det god plass i bagen! Jobber sammen med ei dame som har brukt den typen vogn til begge barna sine,og hun var super fornøyd!anbefalte den på det sterkeste:) Så,jeg sier bare: LØP OG KJØP!!!!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Vi kjøpte emmaljunga smart duo combi, ganske fornøyd med den ;D ;D
2barnsMamma28 Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 hvor mye ligger disse vognene på i pris ca da?
FebruarM@mma Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Vi kjøpte 2006 modell Emmaljunga edge duo nå, og da kostet den 6500,- , inkludert, regntrekk, stelleveske og pumpe til hjulene. 2007 modellen med samme utstyr ville komme på ca 8000,- men dette vil nok variere litt med hvor du bor i landet...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå