Gå til innhold

17 år siden sist!

Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp fått vite at jeg er 7 uker på vei! JIPPI! Det er 17 år siden sist og jeg har vel glemt det meste. Det jeg lurer mest på akkuret nå er, hvor lenge er det til jeg kjenner noe "romstering" i magen? Husker det som en fantastisk følelse og gleder meg veldig til å få oppleve det igjen!! Er det noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7005882-17-%C3%A5r-siden-sist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Så hyggelig at du starter på nytt. Og etter såpass mange år synes jeg du er kjempetøff!! :) Jeg har selv venta i 10 år siden sist, eldste er 14...

Det er utrolig hvor fort en glemmer, føler meg helt grønn,men vi kommer vel på det etterhvert.. :) Kjempespennende!! Lykke til, så høres vi utover vinteren! :)

Hei. Takk, og gratulerer til deg også!!! Ti år er jo også en stund å vente ;o) Jeg har alltid ønsket meg flere barn, men det er først det siste året vi virkelig har prøvd. Det er med andre ord en etterlengtet liten krabat som er i magen! Kjempegøy, og litt "skummelt". Når er det du har termin? Jeg har i begynnelsen av juli, så det er tidlig ennå. Men satser/håper på at alt skal gå bra! Lykke til videre! Vi snakkes :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...