Gå til innhold

ENDELIG!! Ser det ut til aa vaere vaar tur!!

Anbefalte innlegg

Det foeles helt uvirkelig aa sitte her hjemme og skrive dette, men jeg tror gudhjelpemeg at jeg endelig er blitt gravid! Jeg har bare sovet to timer i natt, tok en test kl 4 og den var svakt positiv. Men det var helt definitivt to streker der.. Jeg hadde IKM loerdag (28 dager, eller mandag 30 dager, avhengig av syklus) og har kun spottet litt brunt (takk for svar jeg fikk jenter paa det innlegget forresten!) og har veldig veldig oemme bryster. Mye mer enn vanlig. Har ogsaa hatt loes mage i en uke.

Vi har jo provd siden jul for nesten et aar siden, selv om de foerste to-tre maanedene var uten bekymringer for naar EL etc var. Etter det begynte jeg jo aa bli bekymret og har provd baade EL-tester de fleste ukene, sex hver dag eller annenhver dag, hostesaft...

Denne siste perioden her brukte jeg som vanlig EL-test, brukte null hostesaft, hadde sex ganske ofte under EL (men ikke hver dag) og ikke minst var det foerste maaneden med akupunktur!

Men det viktigste jeg ville si var at vi var og tok saedprove av samboeren min i august, og den viste litt daarlig mobilitet (30%). Vi spurte Hausken om det var noe sambo kunne gjoere kostholdsmessig for aa bedre kvaliteten og fikk som svar nei. Ikke vits aa gjoere noe. Men takket vaere kjaere BIM, fikk jeg vite om sink og selen, og dette har sambo tatt siden midten av august. Sist saedprove viste 70% mobilitet, noe som er veldig bra. Saa jeg tror det var den viktigste faktoren hos oss! Selv om det kan ha vaert tilfeldigheter saaklart.

Jeg toer ikke gaa over til 1. tri foer jeg har testet en gang til paa fredag, maa kjoepe ny test foerst, men sender uansett masse babystoev for naa og haaper paa en lykkelig utgang for alle oss flotte BIM-jenter.

Sorry dette ble litt langt, men men. Jeg er bare saa glad for aa oese ut min "historie".

Glad i dere alle sammen, sender "babystov"****************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Fortsetter under...

Annonse

Saa herlig historie!!! Gratulere saa utrolig masse!!!! Misunner deg, maa jeg si da, for det maa vaere helt himmelsk aa ha den foelelsen du har!

Lykke til med hele svangerskapet og foedselen, og kos deg masse!!!!!

Annonse

Saa flott at du oeser av din historie! Oes gjerne mer... =o)

Gratulerer, saa utrolig hyggelig. Det maa jo vaere helt utrolig etter aa ha proevd saa lenge. Veldig kjekt altsaa.

Interessant aa hoere ogsaa at ulike former for innsats, innsikt og ikke minst at mannen ogsaa kan gjoere noen grep (!) - betaler seg. Nei og nei, eller jeg mener selvsagt jo og jo, hehe, dette var en flott historie med en velfortjent slutt.

Du maa tillate deg aa feire litt og kjenne paa adrenalinet, selv om det er forstaaelig at du har bena litt paa bakken. Lykke til. =o)

Her er uvisse enda, jeg er vel snart den eneste IKMuke44 som ikke er helt klar og avgjort enda. Ditt sene resultat gir et lite haap for meg faktisk, selv om jeg begynner aa tro at det blir IKM48gjengen paa meg.

Ha en straalende dag og gi beskjed naar du har testet igjen! Superspennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...