Gå til innhold

En drittdag!

nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er alt galt, men det er vel lov det også.. håper jeg. Nå er jeg f*** så lei. Bare griner! Forbaska hormoner... Så får eg dårlig samvittighet når jeg føler det sånn. Både for babyen og resten av familien, og alle de som sliter med å bli gravide.

Og i går kveld fikk jeg nesten hysterisk anfall fordi jeg ikke ville føde...

Vær så god bli gal!!!

(måtte bare få det ut)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, er ikke lett i denne innspurten! men trøsten er at det ikke er lenge igjen!

Håper du kan få en litt ok dag, da ;)

Skrevet

Huff da!! Enkelte daga e ikke grei nei! Men du skal se det kommer bedre daga etter dette og tenk på den fine præmien som kommer tel slutt ;D

Skrevet

Æsj... frøkna kasta en puteball med oppå bordet med koppa og greier... bei så førfjamsa at æ kom borti anonym knappen!!

Skrevet

Ikke fortvil, skjønte at det var deg...... Dialekten din har jeg nå lært meg å kjenne..... hihihi..

Natta ;)

Skrevet

høres ut som alle har det dritt i dag.................

jeg er så kvalm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

må legge meg nedpå...

Skrevet

Takk for trøst!

Jeg får prøve å finne på noe som jeg liker... besøke noen, eller kjøpe litt snop og trøstespise:)

Skrevet

JEg er også lei, kjennes ut som at jeg får strekkmerker hver gang jeg snur meg i senga. Skulle liksom ut og gå meg en tur nettopp, og da pøsregna det, så turen varte i fem minutter.

I tillegg er jeg kvalm etter Mac Donalds maten jeg spiste i går.

Tar en dusj nå, så blir det straks bedre...I hope!

Skrevet

hihi.. ja e vel ikke så vanskeli det da ;D Men da fikk æ jo brukt anonymknappen førr første gang.... å heldivis overlevd alt på bordet :D

Skrevet

Ikke alle dager er gode dager nei :)

En trøste klem til deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...