Gå til innhold

noen med erfaringer fra quick respons test?

Anbefalte innlegg

Jeg har testet idag... tok to tester og begge får jeg opp to streker på,men di er ikke so skarpe som kontroll streken.

Snakket med sykepleier på avdelingen,ho sa det hørrest lovende ut,men måtte ta ny test imoro tidli. Arg,blir gal av å vente sån....

På di andre forsøkene har jeg brukt clear blue,men den hadde di ikke på apoteket når jeg var å kjøpte test.

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd de. Men som de sier her inne. En strek er en strek :)

Mine clearblue tester hadde veldig svake streker pga at jeg testet så tidlig. Men ble veldig sterk etter å ha tatt ny etter noen dager.

Du er nok gravid :) Gratulerer!!

GRATULERER!! Du er nok gravid, jente:-))) Jeg har testet "1000" ganger i mitt liv, og bare en gang med CB. Jeg vet veldig godt hvordan en negativ quick respons ser ut, og det kommer definitivt ikke opp noe strek, om man ikke er gravid. Jeg testet fire dager før ikm første gangen jeg var gravid, og streket var super-tynt. Det ble klarere og klarere for hver dag, men aldri like tydelig som kontrollstreken.

Lykke, lykke til og nyt tiden:-))

Ta en cb du. Jeg testa med qr og fikk opp de svakeste strekene du kan tenke deg. Det var nok kun en gjennomført optimist som i det hele tatt kunne se dem. Jeg tok testene samme dag som jeg tok blodprøve til riksen. Hcgen var på 130 så da var det testen som var "dårlig". Har hørt at den trenger høyere hcg nivå for å slå ut.

Lykke til

Gjest Bjørnen Collargol

Sist jeg var gravid tok jeg to av disse som jeg fikk svakt utslag på. Tok en CB senere på dagen som viste veldig positivt.... Viste seg at jeg var da faktisk over 8 uker på vei.... SÅ gratulerer er sikker på at du er gravid jeg :-)

Annonse

Heisann...

Tok en ny test idag,en cb, den var positiv den og:)

så nå har jeg fått time til ultralyd i slutten av måneden.

Tror ikke det har gått helt opp for meg at jeg er gravig igjen...

ønsker dere alle masse lykke til!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...