Gå til innhold

Babytravel smart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt denne vognen? Isåfall, lurer jeg på om dere var fornøyde, da jeg vurderer å kjøpe den. Hva er bra, og hva er dårlig med denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, den vil jeg fraråde på det STERKESTE!!! Syntes også den så stilig ut, så gikk til innkjøp...men den er sviiintung til en "trille" å være, og helt umulig å svinge med sammenlignet med Bugaboo, OTH, s3, Carena Easy(!) og andre vogner med roterende forhjul.. i tillegg var den alt for kort til snuppa da vi hadde den (hun var da ca 1,5år)..utseendemessig likte jeg den ganske godt, tøff design, men bli jo rett og slett "sliten" av å trille den(!), så etter min mening levde den slettes ikke opp til forventningene.. Her er det sikkert også delte meninger, men dette var nå min/vår erfaring;)

Glemte å nevne noe annet positivt enn utseende ser jeg..hm.. ;

* vendbar sittedel (veldig enkel å klipse av å snu)

* frontbøyle

* reg. fotbrett

* grei kurv under

* teleskophåndtak (dog tungt å justere)

* fotpose/stormtrekk

Men til syvende og sist, som sagt, den er aaaaalt for tung og umulig å svinge med..desverre..

Skrevet

Signerer Fam.på3+baby'n8.des06 (huh, tungt nick ;-) hehe)

Vurderte også denne vogna, men den er sinnsykt tung å drasse på, hjulene foran er så tunge, ja jeg ble også sliten av å trille den..!

Ville heller sett på Infinity-vognene, de er lekre og myyye bedre å trille..! (går under navn Jeep Infinity, I'Coo Infinity, Hauck Infinity eller Esprit Infinity, selges bl.a. på Rudo.. Samme produsent alle sammen..!)

Skrevet

Hei hei!

Takk for svar, men jeg gikk rett og kjøpte vognen jeg. Den var på tilbud nemlig, så jeg klarte ikke å vente, men jeg kjente jo ganske kjapt hvor tung den var å svinge med da jeg gikk på tur;( Ja ja, skal overleve det. Syns det er veldig greit at det går an å snu sittedelen, den vi har sitter hun vendt fra oss i, og det syns jeg er veldig dumt, liker å ha kontakt med henne og å kunne snakke om og peke på ting uten å måtte stoppe og gå foran. Men hadde jeg visst at den var så tung, så hadde jeg nok ventet litt lenger og sett etter noe annet. Ble nok litt lokket av prisen, og handlet mest på impuls. Jaja, sånn er det;D

HI

Skrevet

Hehe, huff ja.....satser på å få gjort om nicket om ca 4 uker ;) Begynner å bli veeeldig trangt inni der nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...