Gå til innhold

Var på 1.kontroll igår:)


doble

Anbefalte innlegg

Med ny lege. Hun var bare sååå ålreit! Har slitt litt med gamle legen min..kom ikke helt overens. Hun som jeg går til nå tok seg god tid, lyttet og var veldig koselig. Det betyr mye! Hun ville også ha meg tilbake om 3 uker for å ta utvidet blodprøve (uke 12), og deretter 1 gang i mnd. Sa at jeg gikk til jordmor også (fått time i des), men hun ville gjerne ha meg inn ofte;) Gjør jo ikke noe det. Hun skulle også sjekke fosterlyd neste gang. Gleder meg!! Lurer også på om jeg skal bestille UL hos en annen lege jeg kjenner, som har Ul apparat. Er så redd for downs syndrom ol... Andre som tenker på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg har ikke tenkt å ta tidlig-ultralyd med mindre legen min mener at det er absolutt nødvendig!

Jeg er selvfølgelig også redd for downs og lignende, men det er lille gullet mitt det er snakk om og jeg er akkurat like glad i det uansett.

Ultralyden vil ikke gjøre noe fra eller til. Klart det er godt å kunne forberede seg på hvordan hverdagen vil bli med en unge med flere utfordringer, men om man får vite det i uke 12 eller 18 gjør ikke store forskjellen spør du meg.

 

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kanskje nevne at før jeg ble gravid var jeg mye mer nervøs og bombesikker på at jeg kom til å grine meg til tidlig-ultralyd. Men etter at spiren sitter er det ikke så viktig lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...