Gå til innhold

Dæven!!

Ellenca, 7pp etter SA/MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er jeg lettere satt ut... Hadde IKM 30/10 og fortsatt ingen tante..

Tok test 31/10,2/11 og 4/11. Alle NEG og tenkte dette får bare gå sin gang... SÅ i dag tenkte jeg å ta en sånn derre EL test for det har jo flere prøvd, men den var også NEG. Har aldri vært seint ute noen gang og blir litt smårar, så slo på stortromma og tok en graviditetstest også på morran i dag og den slo svaaaaaaaaaaaaaaaaakt ut. Sånn derre billigtester strips vet dere.. Men, jeg er jo litt skeptisk så jeg tar og venter et par dager og tester igjen.. Har en sånn derre utadæsjælåpplevelse nå gitt.. Hjælp!

Ha en strålende dag allihopa, krysser fingrer for spirer som vokser og gror og nye som setter seg denne uka og neste og neste og neste... hehehe:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, så spennende! Jeg våger meg på en gratulasjon så lenge jeg :o)

Skrevet

Oj, så spennende!!

Ønsker deg lykke til.. *krysse krysse*

Må gi oss beskjed når du har testet igjen!!

*håpe håpe*

Ha en flott onsdag!

Skrevet

kjempesinnsykt spennende, håpet er grønt ennå:-)

Tar en test på søndag tenker jeg, jobber hele helgen og er bort så da får jeg smøre meg med tålmodighet..... Sæ'li haha... :-)

Skrevet

Tvi tvi tvi for søndag og testing, jeg vil jeg vil jeg vil:-) Alle rundt meg skal ha til sommer'n så det hadde vært så moro :-)

Skrevet

Å så spennende da!!

Høres ut som du er gravid da, så jeg drister meg til å si gratulerer!!!!!!!! Venter spent på neste test:)

Skrevet

Ja så mye for tålmodigheten... Var ute og kjøpte en ny test og tok den nå på jobben:-) Streken er der, så JAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAA!!

Jeg er gravid:-) Satt ut og skjønner ikke helt hva dette dreier seg om ennå, men gud som moro!!!

Tonnevis med babystøv kommer deres vei jenter;o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Ønsker deg lykke til og et flott svangerskap :o)

Skrevet

en strek er en strek, uansett hvor sent den kommer ;)

VIL BARE SI GRATULERER!!!!!

*juble*

Skrevet

Tusen takk, tvi tvi for at den sitter godt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...