Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere kjent liv?

Er det første eller 2,3,4 barn..?

Dette er mitt andre barn (3 svangerskap)

Kjenet liv i ca. uke 12-13 (er i uke 16 nå) men så er det blitt stille der inne nå veldig lenge.

Kjente bare bobling og slikt.

Med lillegutt kjente jeg aldri bobling,men er kraftig spark i uke 16,og da var det gjort,da sparket han i tide og utide =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjent liv siden uke 16, er i uke 20 nå. Mitt andre barn. Kjenner spark nå.

Skrevet

så koselig =)

Når i april har du termin?

Har vel i slutten av april enda,har vært på 4 UL til nå, men de vil ikke si når termin er før nå i uke 18,litt teit da,men får bare vente =)

LIllegutt kom faktis første april,så håper ikke denne har tenkt å komme da også =)

Skrevet

Hei! Har 135 dager igjen! er i uke 21 nå. Har 2 barn fra før. Har kjent liv siden uke 13-14. Kjenner kraftige spark til faste tider hver dag. Akkurat nå f.eks..:)

Skrevet

Er gravid for første gang og er i uke 17 nå. Merker fortsatt ingenting,men ser på kvelden at jeg begynner å få litt mage ellers er det veldig lite som tyder på at jeg er gravid... Rart men har hørt det kan gå tid før men merker noe første gangen..

Skrevet

23 uker på vei og har kjent liv hver dag i noen uker nå. Noen dager mer enn andre.. Men alltid på kvelden og alltid på morgenen=)

I dag sparket hun mens jeg satt på do.. det var en ganske rar opplevelse...

Skrevet

Jeg kjente litt i uke 16, men så tok det over to uker før neste gang. Nå i uke 21 kjenner jeg liv hele tida. Første barn.

Skrevet

Jeg er 14+5 med nr.2 og tror jeg har kjent liv en stund, men er ikke helt sikker. Kjenner litt bobling av og til men det går så lenge mellom hver gang at jeg neste lurer på om det bare er luft i magen.

Med første mann tok det veldig lang tid før jeg kjente noe som helst så jeg forventer ikke akkurat å kjenne så veldig mye ennå...

Skrevet

Er 15+4 med mitt første barn. Kjenner ikke noe liv enda, men er vell ikke mange ukene igjen nå:)

Gleder meg så til å kjenne det lille nurke bevege seg inni meg.

Skrevet

jeg er i uke 19, jeg kjenner bobler og murring fra han... er ikke så lett kjenne noe utenpå magen fordi min morkake ligger foran... dette er vårt første barn!

Skrevet

Jeg er 28+5 (snart over til 3.trim.) med mitt andre barn. Har kjent liv siden jeg var ca. 15 uker på vei. Var ikke regelmessig eller ofte jeg kjente det da. Nå er det svært livlig hele tiden:-)

Skrevet

Jeg er 28 + 3. Har kjent liv siden uke 16. Bare bobling i begynnelsen, men nå sparker det skikkelig der inne og mye romstering :)

Er førstegangs.

Skrevet

Æ e 18+4, meine æ kjente liv igår faktisk, første gång, men trur d va d :) Arti =) Glæde mæ t d bi meir, ska på UL 20 nov førr første gång, det glæde æ mæ sinnsykt tell, å se likkje nurket mett!!

Skrevet

Jeg er 15+0m (tror jeg:p)

Har kjent liv i mange uker alt:) Og kjenner liv hver dag:o)

Er min nr 2.. Håper snart å bli innkalt til UL:)

Skrevet

er 27+3.. kjent liv fra uke 16.. men bobling fra uke 15 til 16.. kjent masse liv siden uke 16... og kjenner liv hver dag:)

førstegangs forressten!!! hihi..

Skrevet

Jeg er 15+5 i dag.Dette er mitt første barn.Har kjent bobler siden 13uke,var ikke helt sikker var det var da..men vet no at det er liv.Kjempe gøy.

Skrevet

Vi har 23+1 uker bak oss og i dag er det nøyaktig 120 dager igjen!:) Nedtelling til 100 nå! Jeg begynte å kjenne liv ca uke 16 tror jeg..

Dette er vår første.

Skrevet

22+3 her. Kjente liv første gang i uke 14. Regelmessige spark fra uke 18. Da ble det rutine på vesla :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...