Gå til innhold

1måned til 8.des!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Va to barnelega, to jordmødre og en barnepleier tel stede når ho kom tel... legan holdt ho opp i lufta ett par sekunda og kikka på ho i alle enda før di la ho på vækta... fikk ho i retur å di sa at vi mått pass på at ho fikk nok mat...

De regna ho som prematur, men ho va 49 cm lang 2750g og bei ikke behandla på anna vis enn di andre babisan... men di masa masse om matinga... va godt å kom heim å orn med alt sjøl, da la ho på sæ mye fortere... førr di masa at ho mått ha mat akkurat etter klokka, mens æ venta tel ho va orntli våken...

Ellers så hadd ho et snev a gulsot og mått ligg i lys ei natt eller to... verdian gikk litt sakte ned så vi va der fra ho kom tel mandags morran tel lørdag...

Annonse

Ikke inne en uke til men en måned etter termin! Prøv nå å slapp av jenter, klart en blir lei på slutten men sånn er det bare! Nyt heller dagene og sparkene til den lille. Mange her er plaget med div. men babyen har godt av hver dag han får være der inne frem til han er klar. Synes det tar litt av her med noen som vil ha en måned før temin osv... Dere kan være sjeleglad dere ikke får premature baby.

Det er to uker til terminmåneden, anonym..man er ikke prematur etter fullgåtte 38uker..det er faktisk helt normalt å bli født da (noen sier man ikke er prematur etter fullgåtte 37 oxo, det vet jeg ikke noe om) (som man ikke er på overtid før etter fullgåtte 42uker.) Uansett er det noe annet med hvordan man føler seg og hva som kommer til å skje..! Det er lov å være lei.

nei greit å være gøygravid...HAHA mente høygravid ..hihihihi ....men du kommer vel sanrt etter, tenker jeg ;))

kan ikke vente til jeg kan plukke opp noe fra gulvet, støvsuge, vaske opp uten å få vondt i ryggen opg måtte sette meg ned!!! åhhh skulle ønske eg kunne shine kåken HELT REN!!!!!!!!... ¤ ¤drømme¤ ¤

Annonse

Ja, er det ikke rart ?!

Endelig føles det nære, når folk spør hvor lenge jeg har igjen og jeg kan si "akkurat 4 uker !"

29 dager for å være helt nøyaktig.

I dag var det skikkelig ubehagelig på svømminga, tassen sparket masse og hodet dunket så innmari nedover at jeg trodde han skulle titte ut i bassenget...

Nå har jeg vondt i rompa - godt det er noen dager til mandag.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...