Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet klokka 05.30 fordi jeg var kvalm av tanken. jeg gleder meg masse, men samtidig gruer jeg meg. Er så redd for at noe skal vær galt. skal være glad denne dagen er over snart gitt, og jeg kan sitte her med bilder av bebien og se fremover :-)

det skal jo noe til for at noe skal gå galt to ganger da på rappen. og jeg fikk høre hjertelyden i uke 10+6 hos jordmor, så jeg bør vel roe meg ned.

Måtte bare få ut litt engstelse og tanker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til på UL i dag! Det kommer til å gå så bra. Alltid spennende når de tar "UL-hodet" over magen, først ser man ingenting (alltid litt engstelig da), men så plutselig kommer det frem en liten krabat på skjermen. Sist gang (på mandag) så jeg et stort ansikt, et dunkende hjerte, ben og armer som viftet og hele ryggraden.

Gled deg masse!

Skrevet

takk! joda jeg gleder meg også :-)

fikke du utvendig ul? jeg er 13 + 1 i dag og håper på det iallefall. Men livmora mi er like under navlen allerede så de kal vel kunne se utvendig da?

Skrevet

Jeg fikk utvendig UL både når jeg var 11+6 og på mandag, da var jeg 14+4. Synes ikke jeg kan kjenne livmoren min så godt, dette er første gangen og litt usikker på hva jeg skal kjenne etter :). Han siste legen jeg var til sa at det var akkurat sånn midt imellom hva som var best å se, innvendig vs. utvendig, men sa at vi fikk prøve utvendig først og dersom vi ikke så klart nok her, ville han ta innvendig. Men, det gikk veldig greit å se på utvendig, så da slapp jeg innvendig. Litt mer styr med innvendig UL synes jeg.

Skrevet

ønsker deg masse lykke til:) Det går nok så bra så:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...