Gå til innhold

Til de som har vært på UL!!!Hva venter vi??Gutt eller jente??

Anbefalte innlegg

HEI

Igår var jeg på UL, og vi venter en GUTT =) Vi har jente på 23 mnd fra før. Alt så bra med bebyen og terminen ble fremskindet 4 dager, var redd den skulle bli utsatt.. =) Nå har vi termin 6. april.

HVA VENTER DERE JENTER???

Fortsetter under...

Jeg var også på ul i går og alt var bare bra med nurkene våres..Vi venter mest sannsynlig to gutter men de var ikke helt sikkre...Skal jo på ny ut om en mnd igjen da håper de ikke ligge så sammen krøpet da.....Herregud assa for en deilig opplevelse ;) Min termin ble også framskyndet og ny termin er 01.04-2007 men går ut ifra at de kommer før det...Ligger jo til tvillinger så...

Dette er sååååå spennende!! Jeg skal på første UL i morgen (9.11). Har ikke vært på særlig med undersøkelser, så jeg har ikke hørt hjertelyd heller. Håper alt er i orden - og kjønn spiller ingen rolle. Det er veldig spennende uansett! Og den siste uka har jeg kjent masse bevegelse! deilig å få bekreftelser på at alt står bra til :-)

Jeg har vært på ultralyd, og vet ikke hva vi venter! For jordmora klarte nemlig ikke å se det skikkelig, og vi klarte det ihvertfall ikke:) Men ho trodde kanskje det kan være ei jente, men var langt fra sikker. Termin er fortsatt 8.april, så vi får bare smøre oss med tålmodighet til den tid:)

Annonse

Samme som hjerte her... Vi var på ultralyd i dag, men jordmor klarte ikke å se om det er en gutt eller ei jente som turner rundt i magen min :/ Hvis hun skulle gjette måtte det bli jente, men det var langt fra sikkert... Ny termin ble nå 12.april :) Så får vi se om vi kan se kjønnet bedre i desember, da skal vi på UL med STORK prosjektet til Riksen, så da får vi en sjanse til :)

Jeg venter to gutter =) Har en jente og en gutt fra før. Så her i huset kommer det til å bli action!! Jeg har termin 01.april men føder mest sannsynlig før siden jeg venter tvillinger =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...