Gå til innhold

Nei, det blir nok ingen baby på oss i denne omgang:o(

Anbefalte innlegg

I følge babycompen min hadde jeg el for en uke siden. Jeg har sykluser på 26 dager, så mensen er nok her innen en uke. Har akkurat de samme "symptomene" som forrige mnd iht mensmurringer hele tiden etter el...skikkelig nedtur er det....

Men tror i hvert fall at jeg har hatt el da - siden bc`en min sier det + at tempen har ligget på 36,40-36,50 de siste dagene (pleier å ligge på mellom 35,90-36,20 før el, så det er vel nok tempøkning, eller? Nei, nå aner jeg ikke når vi får prøvd igjen heller - pga jobbsituasjonen min. Lykke til videre til dere alle:o)

Fortsetter under...

Har brukt den i ca ett år - men bare "aktivt" de siste par mnd når vi begynte å prøve. Har aldri skjekket dette med når el var, temperatur osv - bare sett på hvilke lys som lyser...

Men hva mener du - el endret seg når du hadde vært grvid i noen uker...? Jeg fikk opp el først i dag - en uke etter el (i følge bc`en), og det blinker rødt, gult og grønt...men jeg vet jo at det ikke betyr noe:o(

På min sto det at el skulle være 18 sept. Jeg ble gravid... å etter et par tre uker sjekket jeg el igjen å da sto det plutselig at el hadde vært den 21 i steden. Jeg må legge til at jeg sjekket dette nesten hver dag! Så jeg vet at den brukte 2-3 uker på å endre mening.

Eh..... lyser rødt, gult, grønt... men det er sånn det skal være? Er ikke det et tegn på at du er gravid da Frk?

Har du vært flink til å registrere samleie osv?

Har registrert samleie ja - har hatt sex ca annhevr dag siden mensen var ferdig. Men de blinkende lysene er nok desverre bare mulighet for svangerskap og lyser sånn når el er funnet og samleie er registrert rundt el. Det blinket sånn forrige mnd også...og etter seks dager med det kom mensen:o( Det tar vel ca 14-15 dager etter el at den viser høy sannsynlighet for svangerskap ved å blinke rødt, gult og grønt samtidig - nå lyser den alternerende. Trodde sist mnd at jeg var blitt gravid pga det - men neida! Ble SÅ skuffet...

Å æsj, ja da skjønner jeg godt at du ble skuffet. Det er vel visst den blinker konstant på dag 17 at det er mest sannsynlig at du er gravid ja.

Men det beste er jo å se på temp økningen din så lenge da, så får du vel en pekepinn på hvordan det er? Jeg lå på rundt 35.88-35.98 etter M så økte det på litt til ca 36.20, så poff opp til 36.45! Å der holdt det seg stabilt til det gikk galt igjen.

Annonse

Ja, sånn har det vært her også forsåvidt. Hoppet opp til 36,54 på mandag, 36, 52 i går og 36,42 i dag....så da har det jo sunket litt:o(

Uff, kan ikke være noe kjekt å oppleve ma - det er jo alle gravides store skrekk...

Det er jo en såpass liten variasjon at det ahdde jeg tatt med en klype salt! Det kan være så lite som at du faktisk har sovet litt dårlig i natt eller at du testet litt før eller litt etter?

Ikke mist håpet av den grunn! Synes det virker lovende jeg!

Nei ikke noe moro å miste, men det hører vel med det også noen ganger!

Nei det er klart det er veldig greit å slippe! Men det er nå sånn at en viss prosent gravide mister jo, å noen må jo være den prosenten da. Å nå var det min tur.

Skjønner godt at du blir skuffet, det blir vel alle som prøver tror jeg?

Hvor lenge har du prøvd?

Lykke til du også!

Nei, jeg har ikke prøvd lenge engang...er bare i min 2. pp...men det som var så nedtur var bare at jeg var så sikker på at jeg var gravid sist pp pga symptomer og disse blinkende lysene...+ at jeg er "godt vant" i og med at førstemann satt etter en mnd etter jeg sluttet på pillen som jeg hadde gått på i åtte år....så det er ikke synd i meg, er bare litt frustrerende å ha tidspress på seg...

Jeg tror uansettt at det er ille når forventninger ikke blir innfridd jeg? Om man har ventet i 1 eller 20 mnd... Men blir nok sårere etter en stund vil jeg tro. Men klart du ble jo rett og slett litt "lyselurt" du å det erjo ikke moro! Man er nesten sikker på at det klaffer så får man den nedturen....

Men hvorfor har du tidspress på deg da?

Ja, det var kjipt...men nå er jeg i hvertfall forberedt til tr rød kommer igjen. Har tidspress pga jobbsituasjon. Har foreløpig bare et 6 mnd engasjement, så for at jeg skal få permisjonspenger måtte spiren ha sitten denne mnd....men det tror jeg ikke at den har gjort. Har en gutt på snart to, så ville så gjerne unngå et altfor stort mellomrom mellom han og en evt nr to, men pga jobbsituasjon, så aner jeg jo ikke når jeg kan prøve igjen:o(

Annonse

På slutten mener du? Er det så lett å bare "få" da? vet ikke om jeg tør å gamle på det. Får bare håpe jeg får noe fast her som jeg er nå - eller i allefall et engasjement til eller noe - så er håpet der igjen...

Ja kroppen merker nok "presset" ganske bra også! kan være at den reagerer med en aldri så liten streik! Å da er det jo litt kjipt at man er avhengig av å bli gravid innen så og så lang tid! Har hatt noe av det samme selv også!

Men lykke til uansett :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...