Gå til innhold

*** Elli-Karamelli og Vetlis sin skravletråd***

Anbefalte innlegg

Jeg lager en ny i dag jeg. Orker ikke alt det gamle, blir så mye å bla igjennom før vi kan beg. å skrive :o)

Så tenkte jeg kanskje du ville beg. på nytt etter i går hehe!

Åssen går det med deg da? Har du beg å få symptomer eller?

Her sitter jeg og gruer meg noe sykt til å beg på jobb imrg. Vet ikke om jeg orker rett og slett. Men klarer vel ikke tyne legen min lenger nå? Jeg blir rett og slett skikkelig dårlig med tanken på å gå tilbake dit :o(

I går var jeg på Casa interiør party... det er så mye fint! Har du vært å det før? Klarer ikke å la være å køpe noe vettu.

Klemmer fra

Fortsetter under...

Gò-mårn!!!!!!!! Fornuftig med ny tråd,så ikke de skumle,fremmede mennene i hvite frakker klarer å avsløre oss! Men må si jeg digga overskrifta på den siste tråden etter du hadde fixa på den,hi-hi! Og så DE planene du hadde klare for bizznizzen vår da! Hadde en del gode idèer selv,men de forsvant jo da jeg sletta hele driten,og nå er jeg ikke iform til å tenke kreativt,det går bare på autopiloten her nå.... Var ikke i storform igår,så kom meg aldri innpå igjen. Ble bedre slik at jeg fikk handla middag,spist og trent,men på slutten av treninga måtte jeg bare gå hjem,for da ble det for mye av svette mannfolk i sure sokker i trang kjeller med lavt tak og ikke-eksisterende ventilasjon... urk! I dag er jeg enda værre,kom meg ikke opp for å lage frokost og stryke skjorta til mannen min engang! (bruker å gjøre det hver dag,for han er så morgentrøtt og jeg er uforskamma våken!) Men jeg klager ikke,det har jeg gitt meg selv forbud mot!

Skjønner godt at du gruer deg til å gå på jobb! Det er pyton å jobbe,og spesielt om en hater det en gjør:-( Du har ikke vurdert den derre hudpleie-greia igjen da? eller blir hu andre dama for gærn?! De har sikkert ledige dansejobber på Blaze her i Oslo,om du kan tenke deg å jobbe kveld/natt,he-he;-)) Skulle hatt en jobb jeg også,men aner liksom ikke helt hva jeg skal gjøre,og så begynner jo tida å renne ifra meg også,skal jo rekke over å jobbe 6 mnd om jeg skal få fødselspenger.. Ja ja,om jeg finner noe jeg kan gjøre noen måneder blir det jo penger uansett,bare ikke permisjonspenger. Ikke bra,men bedre enn ingen penger i det hele tatt!

Har aldri i hele mitt liv vært på sånn home-party's,uansett sjanger! Kjenner ingen som driver med sånt,men det er sikkert gøy,og antagelig masse fint å få kjøpt!(og jeg liker å kjøpe!)

Nå blir det jo nytt hus på oss,og vi har vel stortsett ingenting å fylle det med,he-he! Vi skal leie ut denna leiligheta,og vi lar møblene stå igjen(det er ingen fancye greier,så orker ikke ta det med) Hadde sikkert hatt bruk for et sånt party,jeg hater å gå i butikker å handle til bolig,får akutt vondt overalt,blir trøtt,sur og lei med èn gang!(IKEA utgår fullstendig,jeg orker det bare ikke!)

Hva kjøpte du for noe fint da?

Har du forresten fått orden på syklusen din igjen,slik at du er klar til ny dyst? Jeg ber(ja,IKKE til han derre oppi der,men...) og håper at det ordner seg for deg igjen fort som faen!

LAAAAAANG KLEM fra

Ja, det var spes. de i hvit frakk jeg tenkte på faktisk! Har vært hos dem før, var på hengende håret jeg kom meg vekk derfra igjen!!!! Måtte si at det var stemmer inni hodet mitt som sa jeg skulle dunke hodet i veggen osv..... Slitsomt med all den forklaringen, når jeg egentlig bare gjorde det fordi det var DEILIG!!!!!!!!!

Æsj trenger ikke være gravid en gang for at det virker kvalmt å være i den gym kjelleren der altså! Nei takke meg til Spenst! Hmmm..... Blaze ja, passer bra til nikket mitt på Blink det! kan ikke si det høyt her for da kommer Dr. Dyregod skjønner du! Men nattjobb for meg er ikke noe sæærlig! Jeg får så stygg hud av det og blir så oppblåst i kroppen hihihi! (Ja skyld på det!!)

Sitter å vurderer om jeg skal dra å prate med hu skrullebærta nå, men blir vel til at jeg sitter her til 30min før gubben kommer hjem, da blir det sjokk vasking i hundreoghelvetet! Så kaster jeg litt middag i ovnen grer håret og pusser tenna så er mannen min fornøyd han!

Jeg forstår at formen ikke er helt på topp ja, litt trøttere enn vanlig og ikke så rent lite kvalm kanskje?

Har du aldri vært på homeparty? Nei da er det på tide! Du kan komme til meg neste gang hvis du vil?

Her er en link du kan se på!

http://www.casainterior.no/lille/Gallery.asp?Cat=Våre%20produkter&No=1

Masse fint der! Åssen smak har du når det kommer til interiør da?

Spennende med nye ting til det nye huset da :o)

Jeg liker mørke tunge ting jeg!

Syklus hva er det? Nei, den har jeg ikke sett!

Men vi holder nå på.... Å sånn går nu dagan!

Masse klemmer fra

Ja,det er igrunnen ganske digg å denge hodet mot veggen,dårlig gjort av dem å stoppe deg! Ser du rosa flaggermus når du legger deg om kvelden,forresten?! Jeg gjør,men dem sier at det bare er inni hodet mitt... (men jeg vet at jeg har sett riktig,for jeg har jo snakka med dem,jo!)

Så du er på blink å snuffer også,jasså!? Du må ikke legge igjen så mange spor,vettu! Fali fali! (Pssst!,om du trenger å hjemme deg har vi et perfekt sted under trappa hjemme hos foreldrene mine. Og siden det er snø der kan ikke vakt-ulvene snuse seg frem til sporene dine heller...)

Tror vi er inne i en ond sirkel her,vi må komme oss ut å se normale folk,det er bare skrullinger her på bim! Og en kan ikke komme seg vekk herfra,blir bare sittende og sittende....!

Du må rope ut når du har sånn party, ja,og gjerne noen tips,for er i grunnen ganske grønn på slikt. Blir ikke så fancy på små hybler og studentleilighter som jeg har levd på de siste årene! Her kom jeg jo til dekka bord,så var ikke så mye å gjøre med det. Har en hvitmalt ny loftsleilighet med skråtak og mørke bjelker,så er ikke så mye å gjøre her!

Er også glad i litt tunge greier,gjerne mørke italienske skinnmøbler og mørkt treverk,eller kirsebærfarget. Liker det enkelt,ikke så mye dilldall og kruseduller! Skal iallfall innrede slk at det er lett å vaske og støvsuge,og at det passer med stor,siklende hund og spyferdige bebiser! (ingen lyse tepper og mokkaskinns-møbler,noe de forrige eierne av hunden min hadde! Hva tenkte de egentlig på!?)

Syklyus-krøll er vel ganske typisk etter SA/MA,så tar vel sin tid,men du er nok snart back on track!

Pappan min ringte akkurat,og jeg merker at jeg blir ganske dårlig av å snakke med folk,så skal bare sitte her inne og holde kjeft resten av dagen!:-) Har sikkert godt av en liten tur ut i den friske Oslo-sentrums-lufta,så får vel kreke meg ut etterhvert kanskje!:-)

Ja det er utrolig digg! Jeg har gjort dett siden jeg var liten... Fikk ikke karameller på butikken når jeg var 4år, da startet hodedunkingen, å jeg bestemte meg den gang for å stoppe med en gang jeg fikk viljen min..... Ja å sånn gikk det ja! Eh..... Elii-K aramelli da! Rosa flaggermus? Nei gitt her er det bare gråaktige hybelkaniner.... Men de er veldig greie! Høfflige er de også! Kommer ikke ut før jeg ber dem om det og ikke maser de ille heller! Men den ene protesterte bittelittegranne når jeg hadde kjøpt et sånt olebrum bur til den.... Ville ikke bo der, bedre under senga sa han!

Ja jeg er på blink HYSJ!!!!!!! Har du vært der noen gang? Å coool, er det leker under der å? Fikser greit de ulvene jeg vøtt! tar med meg xèn til T, så kaster vi ut hu når de er på det værste... Funker fint det vøtt! Tror ikke noen vil savne henne heller? Ok, kanskje mora,men hu kjenner ikke jeg, så det driter jeg igrunn i! Hadde ikke du ei X venninne som vi kan ha i reserve? Hu som ble sammen med bonden????

Hmmmm... du har rett, vi som er så sinnsfriske må ut på nye jaktmarker å få oss noen litt mere stødige venner hihihi! Hørt om Reitegjerde noen gang? Tror det er en fin plass å møte venner på?

Kom du til dekka bord? Har du ikke gjort noen med et etter at du flyttet inn? Så du på linken? Var det ikke litt fint der?

Klart jeg skal rope ut neste gang :o)

Eh.... er vel ikke så superlurt å ha tepper og råflott sofa, med unger og hunder i huset nei!

Ja er vel ikke å forvente at jeg skal komme i gjenge igjen med en gang? Men driver nå å puster i den compen min hver dag, så vi får se om den kan finne ut noe snart?

Uff, er du så kvalm? det er ikke bra! Kan du ikke ta noe for det da? Er jo ofte sånn at vi blir kvalme pga lavt blodsukker under graviditeten da, har du fått spist noe da?

Eh.... frisk luft er oppskrytt!

Må ikke bli syk snuppa!

Klemmer

Annonse

Ingenting galt med rosa flaggermus,men skulle gjerne hatt de i svart,de er så mye søtere da!:-) Har sikkert masse kompiser til kaninene dine,har bare ikke giddet å lete etter dem under seng og sofa,de er så stille og rolige når jeg ikke har hund her til å jage de frem. Skal jeg sende de med toget om de dukker opp?

Og hu supre x-venninna mi kan jeg auksjonere ut rimelig,du skal få ho til innkjøpspris!(hun er billig i drift også,trenger bare litt hårfarge,selvbruningskrem,silikonpåfyll,isvann og effedrin,så er hu fornøyd!)

Har masse leker under trappa,og mamma kommer ned med boller på kveldingen,så det er bare å flytte inn!

aldri vært inne på Blink,aner ikke hva som skjer der,er det no kinky?! Eller,e'kke det sånn sjekke-sted??

Så på den linken nå,og det er omtrent min stil det der, ja!(ikke at jeg har så mye peil og erfaring da,men...) Trenger nok litt eksperthjelp,hi-hi!

Tenkte litt på å få spruta inn collagen i leppene,slik som hun derre Lisa Rinna på tyra-show,har alltid hatt lyst til å ligne på en sugefisk... Vakkert! Har testa en sånn lipgloss som skulle gjøre de større,men kan ikke se at det har skjedd noe! *lettlurt*

Finner sikkert på noe mot kvalmen,det ordner seg! Har spist litt,men det hjalp ikke all verdens... får gå ut å kjøpe salte usukra kjeks på helsekosten,det gjør nok susen! Og jippi,vi skal i 50-årsdag og sølvbryllup til mannen min sin onkel neste helg(nedi bibelbeltet),tipper litt bløtkake gjør susen! Urk!

Skal du du til skrulla eller? Gir deg en dytt i ræva,så du kommer deg avsted! Du kan ikke vaske i all evighet heller,kjære deg! :-)

Jeg skal gå i sminke meg,og få på meg klær,kanskje ordne håret om jeg gidder... Godt at barneskolen som ligger vegg i vegg her har friminutt,er så koselig når barna hyler og skriker! (noen som har luftgevær her????)

Klem :-)

he he jeg liker ikke mus i noen varianeter jeg... det er slangemat!!!

Mne hybelkaniner er kule, send dem gjerne md toget du ! Står på perongen å tar i mot jeg vettu :o)

Men hvorfor skal jeg forsyne hu med sånne kule saker? Silikon, selvbruningskrem osv? Er det ikke bedre hvis hu ser litt bleik og sliten ut da?

Å stilig er morad di flink til å bake eller? Hmmmm.... boller og brus! Yummy

Eh kinky? Nei det er bare et møtested for folk! Eller sjekkested om du vil. Men jeg er definitivt ikke der for å sjekke altså! Jeg har bilde av mannen min og sønnen min osv. Å jeg er der for å holde kontakt med venner :o)

Tror nok at du har en bra smak jeg... Å du trenger nok ikke ekspert hjelp heller vil jeg tro hehe!

Ang silikon i leppene er vel ikke det det peneste jeg ser akkurat hehe! Tror jeg heller ville blåst opp frontpartiet da altså! Å litt fettsuging hadde vært topp!! Eh... får man lipgloss som skal lage svulmende lepper?

Prøv litt imsdal med pære og ingerfær smak! Mulig det hjelper litt.

Bibelbelte? Bor han i Molde eller?

Drar til skrulla i morra! Skal til legen i dag.

Skal jeg sende et gevær med toget tilbake til Oslo eller? Men husk å skyte opp i lufta for å skremme ikke ned mot barna, det kan bli stygt!! Å det ønsker vi ikke....

Klemmer!

Jeg fant nett ut hvorfor jeg synes det er så artig å skrive med akkurat deg!!! Vi er nok mere like enn vi tror? Inni altså! Du er jo scorpion for pokker!!! Jeg er steinbukk med scorpion i acendanten!

Når har du bursdag?

Da sender jeg et stk kull med hybelkaniner til helga da,du får bare rydde plass til dem i mellomtida!

Du har rett,hu skal ikke få så mye stæsj,dessuten har hun silikon allerede,med de ser ganske dragne ut nå(det er vel 10-11 år sida hu fikk dem) Og hun ser allerede sliten og dradd ut,blir ikke akkurat lekker etter 20 år i solarium og anoreksi/bulimi m.m i åresvis! Tror hun fint klarer å se jævlig ut på egenhånd,trenger ikke hjelp,hi-hi!

Mamma har kjempegode boller,så du kommer ikke til å sulte under der!:-)

Hmmm,får ta en kikk inne på blink da,se hva det er for noe! Kanskje det er kjentfolk jeg kan terrorisere der!(har ingen venner,så gjør ingenting om jeg blir upopulær!)

Du får sånn lip gloss med collagen i,som skal få de til å svulme opp litt(ikke permanent,altså) Kanskje de dyreste virker(rundt 400kr), lillesøstra mi testa og sa at det prikka masse i leppene iallfall. Jeg har bare en billigvariant fra Vita,den funker ikke,men fargen var fin iallfall!

Bibelbelte på Sørlandet. Finnes en hel haug av bedehus og div. menigheter i alle retninger!(hans familie er ikke kristne,bare den demente bestemora og onkelen m/fam.) Blir nok hæla i taket på den festen, ja! Ja ja,vi hadde nok bare sittet hjemme i leiligheta foran plasmaen uansett,så kan likegodt kjøre ned dit å spise kake og laksesnitter!(nam nam,håper jeg ikke blir dårlig da,er en skikkelig kakemons!)

Vi har faktisk automat-hagle her,men tror den blir i drøyeste laget,kanskje jeg nøyer meg med sprettert og kokte erter!

Lege idag, hva? Håper han har noe positivt å komme med da,kanskje de har fått svar på den obduksjonen?

Klarte å sminke meg istad,så nå er det bare klær igjen,så ser jeg nesten normal ut og kan gå ut å møte verden med mitt blendene vakre smil! Skal iallfall dra meg bort til dølle Kiwi å handle middag... Slemmestad har Meny-butikk,hurra!

Du forresten,før jeg glemmer det! Åssen fikk dere godkjent ekteskapet i norge? vi sendte inn papirene,men har fått de i retur fordi de mangler et eller annet derfra,noe med apostille-konvensjnen,et stempel eller no!?? Vet ikke helt hva det er, jeg! Hva sendte dere inn? Måtte man få et ekstra stempla papir fra U.S eller? Fikk ikke noe annet enn beviset og sertifikatet der borte,tror jeg. Får litt panikk,for erklæringspapirene våre går ut 24.november,da er de 4 mnd gamle! Hjelp!

Jepp send de over, kan bo her til dere har kommet litt i orden!

Uff, jeg ser hu nesten litt for meg? Grøss, 20 år i solarium og tynn, med henge pupper ja, ja! Bleket hår å eller?

Ja, skal jeg sitte under der aleine eller? Du får jammen være med du også!

Ja meld deg inn på Blink, så kan vi gjøre litt ugang der også vettu hihi!

Har vel forresten hørt om den lipglossen, når du sier det ja... Sikkert fint for de sm liker det litt hovent?

Å Kristiansand? Der bor min kjære søster også! Har bodd der i mange år. På Hellemyr og på Bråvann terasse! Vrææll kake og laksesnitter? Høres ikke bra ut.

Kokte erter, kan du ikke ta noe som svir litt jaffal?

Ja orker ikke gå på jobb imrg... Er noe som har skjedd i hodet mitt serru (ikke tull).

Så flink du er da, som sminker deg og greier! Jeg har fått T til å levere V i bhg om dagen, for da slipper jeg å gå utenfor døren.

Hmmm..... det husker jeg faktisk ikke? Men mener at vi bare sendte inn sertifikatet hvis jeg ikke tar feil?

Skal høre med T seinere for sikkerhets skyld.Tror de stemplet ja?

Klem

Jeg får ta en skummel tlf til folkeregisteret i morgen og spørre hva de egentlig savner!

Hun har ikke bleika hår,hun farger det mørkt,men er egentlig lys. Ligner litt på en ape,faktisk,men ikke en søt en!(utstående ører,små øyne og utstående munn-parti)

Får våge meg innpå blink, ja,men det tar nok tid, jeg klarer bare en ting om dagen,denne prestasjonsangsten,vet du...

Ikke bra med hodet ditt da,men skjønner godt at sånt oppstår med all den påkjenninga du har hatt i det siste. Jeg hadde flippa,måtte nok lagt meg inn på Blakstad eller noe,tror jeg. Best å holde seg innendørs,man føler seg bare værre når man er ute blant folk. Lenge siden jeg har vært såpass dårlig,men har definitivt vært der! (Måtte derimot ut uansett,siden jeg har hund,det var ikke gøy! Men han var god støtte da,lillegutt!)

Vi skal ikke til Kr,sand, nei,vi skal lengre ned til der de virkelig blir kristne,ha-ha! Håper på sjokoladekake,liker ikke så mye krem...

Tenkte jo jeg skulle være grei å skyte med kokte erter,men kan jo slå til med klinkekuler da,om et øye eller to går tapt gjør da ingenting:-))

Håper mannen din tar seg ekstra godt av deg nå da,og at du kan kose deg litt med gutta dine ikveld! Håper du blir "frisk" snart!

Bak deg noe godt å spise idag,så kan du kose deg etter legebesøket,og så blir sikkert gutta ekstra glade også! Og lille vovven!

I værste fall at vi bare flyet opp til det kalde nord og flytter inn under trappa i kjelleren vår,der er det tryggt og godt å være! Og så har vi jo 2 hunder der som kan vakte og passe på oss. At den ene er blitt døv og dement er ikke så nøye,hun dilter trofast etter fortsatt,til tross for sine 14,5 år!

*gode tanker og bli-frisk-klemmer kommer din vei*

(nå stikker jeg ut en liten tur,må ha meg litt luft og kjøpe nystekte rimi-boller og bonaqua med cranberrysmak,er det eneste jeg har lyst på nå)

Ja, det er nok ikke så dumt? Men det burde egentlig ikke være noe problem? De papirene som går ut er vel de i fra Norge? Vi brukte ikke dem en gang tror jeg?

Nei det spiller meg et puss innimellom...... Smooth glad og 100% naturlig den ene dagen og rett ned i dass dagen etter jaja, sånn er det! Tror jeg takker ja til trappe tilbudet faktisk... Tror det kan bli rektig så kos under der!

Å enda lenger... Enig med du, krem er ikke godt, best med sjokoladekake ....nam!

Du kan få klinkekule samlingen til sønnen min ! Alt for en god gjerning! Tass, tass!

JA tenkte faktisk å bake litt etter at jeg har vært hos legen... Så vi kan ha det litt hyggelig ikveld!

Jo takk for det! Du får kose det med bonaqua og boller!

MAsse klemmer!

Annonse

Ordner seg vel med de papirene,mannen min får ordne opp,han er flink til sånne saker!

Ikke gøy når hodet tuller med en,da vil en bare gjøre som strutsen og stikke hodet i bakken:-(

Da booker jeg trappa til helga da!:-) Men først tar vi en liten runde her i Oslo med klinkekulene til Vetle!

Du er kanskje dratt avgårde til legen nå,håper det går fint der og at han skriver deg ny sykemelding!

Kom akkurat hjem nå,stakk en tur på Rimi,for kiwi har ikke boller. Endte opp med grovt rundstykke,3 nystekte rosinboller og en liten sjokkis(smash,nam nam!),og nå er alt borte,hi-hi! Blir kvalm,og mister matlysten/orken,men apetitten er det ikke noe i veien med,tydligvis...Godt vi er begynt å trene igjen!

Så bra at du holder deg oppegående og står på,du er flink du,Vetlis!:-)

Håper dere får en kjempekos kveld,ifall vi ikke

Måtte bare skyndte meg å poste det,for det banka på døra! Jeg tror de har funnet meg....

Dersom vi ikke prates mer,så vit at jeg tenker på deg, kjære Vetlis,ikke la dem dø i synda,du må hevne meg....

Du må ikke la dem vinne!

din venn

Var dere på "Court house" å fikk sertifikatet der? For det er det eneste vi har levert inn,samt de norske papirene som vi hadde 4mnd på oss til å levere.

Nei når hodet tuller det til er det ikke stort igjen å satse på hihi!

Tror foresten jeg må stjele de klinkekulene hans, for han gir de ikke fra seg frivillig !

Jeg fikk karret meg til legen da! Så jeg ble sykemeldt ut november... Så nå reiser vi på tur under trappa. Det blir koselig :o)

Uff, da må ikke spise for mye... man blir fort kvalm av det også serru hehe! Men du har rett, uansett hvor kvalm man er så er matlysten der! Skikkelig irriterende! Å blir man sulten,kan du banne på at det blir akutt og voldsomt :oD

Venninna mi ringte meg i sta, hu bestillte prøvetime på spenst.... Jammen bra, så kanksje det går ann å gjøre noe med den svæææære rumpa mi!!!!

Åååå nei elli-karamelli! Du må ikke la dem ta deg!!!!!!! Send meg et tegn så vi kan komme å redde deg ut av ulykka!!!! Jeg kan ikke miste deg nååååå!!!!!!!!!!

Klemmer fra Vetlis!

Jeg klarte å flykte,og har fått ekstra lås på døra hjemme,så nå skal jeg være trygg inntil videre! Pjuh!

Om vi var på court house??? hmmm... vet ikke helt, jeg. Vi fikk papirene for å kunne bli gift først,så fikk vi resten av papirene hos hun som via oss(med stempel og sånn) Kanskje folkeregisteret ikke godtok at vi sendte en kopi. Får gå ned dit å snakke med dem.

Så flott at du er klar for trappe-semester, jeg skal sette igang å pakke med èn gang! Blir kjempegøy! Og så får du hilse på vofsene mine!:-) Godt å ha "fri" resten av måneden,du skal se du kommer deg fint på den tida:-) Sa han noe annet ang. MA'n og utredninga?

Det er kjempedeilig å komme igang med trening,så kast deg rundt,så er du iform på null komma null!:-) Rumper har en tendens til å vokse om man sitter på dem dagen lang,så det er bare å piske seg avgårde! Sliter ikke no særlig med sånt sjøl,men jeg som alle andre skulle også ønske jeg var sånn og sånn,og særlig nå som jeg vet jeg bare skal bli større! Uhu! skummelt,er det! Håper jeg ikke går opp så mye,skal definitivt trene alle 9 månedene og spise sunt,så får skjebnen avgjøre resten.... Kunne godt tenke meg å gå ned 4 kg nå med èn gang,slik at jeg har en sikkerhetsmargin ;-) *idiotisk tanke*

Skal passe kosten idag,det var ikke no stas å være stappmett nemlig!(som du så klokt sa her over!) Nå lærte jeg det!

Jeg oppdaga at de skal ha en hundelivsmesse på Hellerudsletta til helga,så jeg har lyst til å drasse med meg mannen dit å snoke :-)

http://www.hundelivmessen.no/

(ikke at du er SÅ intressert da,men...)

Åssen er dagsformen da,Vetlis?

Puss och kram

Å så bra! Jeg har vært så redd!!!!! HAr du overfalls alarm?

Ups, vennen.... tror du ville merket om du var der altså? Da ville dere sikkert stått i kø for å få papirene osv. I dne bryllupspakka vi hadde var det inkl i prisen at sjåføren kjørte oss dit før bryllupet for å få de papirene ferdig stemplet! Vi måtte si hvor vi var fra, hva foreldra våre het osv. Dette ville jeg sjekket opp ja! Du kan jo evt få mannen din til å ringe de som viet dere.

JA jeg teller dagene til å dra til din mor på trappe feerie nå... hmmmm boller , brus og vovfse snus!!! Det blir kos vettu! BAre han ikke sleiker meg i ansiktet... (ikke si det, men synes de har litt dårlig ånde).

JA det blir godt å få roet nepa litt... Jeg vet ikke om jeg sa det, men skal til ei jordmor som har spesialisert seg på vanskelige svangerskap. dødfødsler og sorg reaksjoner... HAr aldri pratet med noen (proff) etter at jeg mistet Benedikte den gangen, tror kanskje jeg trenger det? HAr tenkt på det så mange ganger, men aldri gjort noe med det.

JA jeg har skikkelig lyst til det, men må teste ut litt forskjellige plasser først, for skal jeg betale mange tuseen kroner så skal jeg like meg der det er viktig! Er ikke typen til å bli støttemedlem liksom.

Hmmmm...... kanskje jeg burde begynne å stå når jeg skriver på dataen?

Ikke tenk på å gå ned nå. Tror det holder med at du lever som vanlig jeg.... Dess har jeg en følelse av at det ikke er så mye å ta av hos deg hihi? Det viktigste du kan tenke på nå er jo spiren diin vettu snuppis!

Hehe! Nei det er en hårfin balanse mellom det å være småkvalm, akkurat passe, overspistkvalm og ekkelkvalm!

Oi, så moro da! Det blir kos vettu! Kan ikke du stille opp med egen stand? Hundekose stand... gratis!

Dagsformen min er Tummelumsk hehe! Din da?

Vært på Blink eller?

Puss och kram

Næh,ingen alarm,men har hagle og cs-gass,så bør vel kunne forsvare meg greit dersom de kommer tilbake! ,-)

Jo,vi var inne hos den derre clerken,county et eller annet å fikk papirer som vi fyllte ut for å få gifte oss,de skulle ho vie-dama se også...Betalte også en avgift der. Må jo være de,vel? Var der sent på kvelden dagen i forveien,så var ikke så lang kø. Ja ja,det ordner seg vel1 I værset fall får vi tusle ned på Oslo rådhus å gjøre det på nytt;-))

Vet du,vovven min sleiker ikke i det hele tatt,og han har frisk fin pust! Men den andre bikkja kan ta livet av noen og enhver med den ånden sin! Skal be mamma sette igang med baksten,og pappa får fyre opp varmekablene i kjelleren og legge ut ekstra teppe på gulvet og slikt. du kan tro hundene gleder seg:-) Tror det blir supert for deg å slappe av litt ekstra nå,få ut litt dumme tanker og følelser. Blir sikkert litt rart å snakke med hun jordmora,men tror du vil ha godt av det,og du blir sikkert mer fortrolig med det etterhvert. Krever litt og ta tak i ting,synes du er kjempetøff som tørr å gjøre det nå! Er det lenge siden du mista henne,forresten?(du trenger ikke snakke om det,så bare overse det om du vil.) Har bare lest litt igjennom tråder du har hatt med andre tidligere,så har ikke hele historien,og har ikke villet spørre så mye...

Hjelper fint å stå oppreist med pc'n,du forbrenneer MYE mere! Og om du spiser i smug,da gjelds det heller ikke! Og isvann etter måltid,da fryser de dumme kaloriene og kan ikke legge seg på stumpen;-D

Dagsformen idag er overraskende bra,ble nesten litt bekymra! Men det er vel sånn opp og ned fra dag til dag. Har jo null erfaring med dette!

Var inne på Blink å kikka istad,men ikke registrert meg,aner ikke helt hva jeg skal gjøre der annet enn å smugkikke på andre,hi-hi! Blogger man der,eller er det noe lignende som my space? Har liksom avslutta alt sånt,ble lei av maset på msn,og så var det til slutt bare folk der jeg ville gjemme meg for,så blokka hele gjengen og slutta av! *forfølgelsessyndromet slo til igjen*

Har du lest bæsje-tråden inne på skravlesida? Holdt på å miste pusten her,lo så jeg grein! Nå må jeg inn å reparere sminken,er bare maskaraen som er vannfast:-)

Jeg har bursdag snart,faktisk. Den 14 november. Fyller da hele 28 år! På tide å leke voksen da,kanskje,men jeg vil ikke! :-(

Når har du bursdag da?

Ble det kosekveld hos dere igår,forresten?

JA det skulle vel duge bil jeg tro, å du har jo klinkekulene til Vetle i reserve også!

da er det sikkert bare en eller annen pisseting de har hengt seg opp i på folkeregisteret? Det høres jo ut som dere gjorde det samme som oss?

Hmmm Hvis dere må gjøre det på nytt, da vil jeg se på :o)

Å så bra da, kult med veloppdragne hunder :o) Svigerfamilien min er veldig opptatt av hunder.... Er på utstillinger og show osv. De reiser masse md hundene.

Å jaaaaa, det kommer til å bli superkoselig!!! Jeg tar med kosedress og tøffler, skal jeg ta med til deg også? Jeg har egen sovepose med Ole brumm på ;o)

Jeg har nok egentlig hatt behov for å prate md en "voksen" om det lenge hehe! Men det er veeeldig lett å utsette det serru! Hu skulle vært 13 år 6mai :o) Har ikke noe problem med å prate om det, så det er bare å spørre :o) Jeg husker den dagen,som det skulle vært i går!

Ja, jeg prøver å småjogge litt innimellom svara her! Det vil vel også hjelpe? Så spiser jeg chilli som snacks for det er visst forbrenningsøkende har jeg hørt.

Ellers surrer jeg meg inn i gladpack og tar på masse varme klær på utsiden hihihihi!

Ja heldigvis er formen variabel.... Ville vært ekkelt om man var uvell konstant.... Du får nyte det mens det er bra :o)

Jjsså du er litt nysgjerrig du også. Uff, må innrømme at jeg digger å sjekke ut andres profiler.Man sender mail og skriver i gjesteboka osv bare.

Fy faen jeg holdt på å detta av stolen av den bæsje tråden!!! Er det mulig sier jeg bare.... Selv har jeg panikk for å gå på andre doer enn min egen... Å hadde jeg vært så syk som flere der inne hadde jeg nok stroppet meg selv fast til dassen!

Oi det er samme dato som datteren til bestevennen min det. Så er jeg litt usikker men nevøen min har også den datoen eller 13! Jeg liker scorpioner da! De er morsomme!!! Voksen! Hvem vil være voksen? ikke jeg, jeg vil være Paris!

Jeg har bursdag 18 januar jeg.

Ikke så kos i går... Gubben jobbet overtid! Var hjemme 22.30! Hva gjorde dere da?

He-he,du skal få sitte på første rad om vi må gifte oss enda en gang! Bare på trass skal jeg ha på meg joggebukse! .-)

Jepp,vovven min er ganske veloppdragen *skryte skryte* Han er så søt,til å spise opp,faktisk! .-)

Har du Ole Brumm-sovepose?!?!? Finnes det??? så kult! :-) Jeg åsså vil ha! Har bare sånn kjedelig grønn proff sak som jeg måtte ha da jeg gikk på idrettslinja og skulle sove ute i -20...:-(

Tøffler er alltid digg,har noen neongule drageføtter med sølv-pynt på, jeg! Kan skaffe til deg også! Mine kosedresser er ødelagte av hundehår og sikkel,så om du har en ekstra låner jeg gjerne.-)

Er det SÅ lenge siden du mista henne? Trodde det var i de senere år, jeg. Uff,det er så fælt når små barn dør,det må jo være det værste en kan oppleve,vil jeg tro. Da var du veldig ung også,og absolutt ikke rusta for å takle noe sånt... Blir lei meg av å tenke på sånt,og så redd for å oppleve det selv. Du må gjerne fortelle om henne om du vil, jeg lytter/leser veldig gjerne om du noen ganger føler for å skrive litt for å lufte tankene bare :-)

Du kjører folie-metoden du,altså? Hmmm...,har ikke testa den! *springer bort til kjøkkenskuffa* Trenger vel egentlig ikke gå ned,men et par kg hadde sikkert ikke skada uansett,man blir aldri fornøyd,vettu!:-) Blir vel bedre når jeg har fått trent litt mer! Du får fortelle åssen det går meg gymminga,og gjerne komme hit å klage om du blir stiv og støl! Blir helt vanvittig gåen om det er lenge siden sist jeg har løfta skrot!

Digger bæsje-tråden,men har heldigvis ingenting å bidra med i den forbindelse! .-) Er kronisk redd for å "drite" meg ut i andres nervær! Å gå på DO med andre i huset er helt umulig for meg,må være alene! Blir heldigvis sjeldent dårlig i magen,selv om jeg ikke tåler melk,så har hittils klart meg fint! Tenk deg å ikke få skylt det ned,og så måtte gå til vertskapet å sifra! IOUUUUUU!!!!!! Blir flau bare av å lese det,hi-hi!

Må man ha bilde på blink? Har ingen inne på denna pc'n,for harddisken klikka,så vi har "redda" alle bildene over på en reserve-disk! (det var IKKE min feil,heldigvis!) Hva heter du der? (eller er det top secret?!)

Er også fryktelig nyskjerrig! Leser masse om kjendiser også,det er litt flaut og pinlig,men klarer ikke la være.... Blir så lett fasinert av folk! Skulle tro jeg var fjortis! Har bilder og greier som jeg har klippa ut av blad og printa fra nettet(selvsagt godt gjemt!) Ikke bra,dette!

Hi-hi,vil være Paris, ja! Den reklamen er dritbra!:-)

Kjipt at det ikke ble kosestund igår da,dere får ta det igjen til helga! vi gjorde ikke stort. spiste middag og parkerte oss i horisontalen i sofan foran plasman resten av kvelden. Jeg sovna,mens han så en film som gikk. Og sånn går nu dagan her hos oss! :-)

Kommer du deg utfor døra idag,tror du?

Sitter å vurderer om jeg gidder.... Har ikke klær å a på meg! Skapet er helt tomt,eier ikke et eneste plagg! :-) Tror du naken med vonde støvletter blir godt mottatt nede på Pentagon? (skal etterlyse en stor kniv jeg leverte inn der til reklamasjon. De selger våpen,harry militæreffekter og annet gutte-stæsj...)

Å så kult! kan jeg få lov til å pynte meg da? Jeg kan jo alltids få shippet over brudekjolen min ! Hadde vrt kult å få brukt den i Norge en gang også hihi!

Godt at dener veloppdragen, liker ikke hunder eller unger som hopper og sikler på meg med skittne labber hihhi

Ja jøss klart det finnes Ole Brum soveoser! De fåes i lengden 170! å det er jo akkurat passt til sånna som er korte i lortefallet!! Du kan få prinsesse rosa også! Eh... Jeg har rosa girlie tøfler jeg :o) Mannen min liker meg best i rosa hehe! Hvis du skal låne kosedress av meg må det nok bli en som har gått litt ut på dato? For det er vel muligens noe som du ikke vil drukne så voldsomt i hvir du har på bukseseler da!Du kan låne de jeg brukte for 20kg siden hihi! Når jeg spilte fotball var jeg så tøff i trynet å sa at jeg aldri ble støl, men må nok bite det i meg og innrømme at "the ship has sailed" ! Våkner jo opp etter en natts søvn å er støl i hele kroppen hihi!

Gladpakk funker fint som faen det! Sitter vrappet inn og spiser brød med sjokoladepålegg nå! Ble litt inspirert av den dritt tråden her! Hmmmm japp! Jeg går heller ikke på do når det er andre til stedet! Mannen min er greit da, men ikke ellers! Husker en gang for lenge siden... Jeg jaget xèn min ut i snøstormen for at jeg måtyte lette på trykket! Sendte meld til han når han kunne komme tilbake! Jeg kjenner folk som har oppsøkt psykolog for mindre ting en det hehe!

Man må ikke ha bilde på bllink nei... Du kan legge ut et sånt tegnet bilde om du vil! Registrer deg der da vel! Så kan vi skrive om andre ting som ikke er like kult at alle andre kan lese også! På B-post! Så kan jeg evt gi deg mail adressen min :o) Heter modesty :o)

Jeg må innrømme at jeg føler meg litt kjærring noen ganger, når jeg tenker over hvor nysgjerrig jeg egentlig er ! Hehehehe! Bilder av hvem?? Skal ikke si det til noen jeg snuppis!

JA den reklamen er kul! Men digger den! Det gjelder å fatte seg i korthet! Hei Kjære! Kjøp melk og brød, Bonzo er død! Jeg er gravid! Hadet!

Vi tar igjen kosen ikveld! vi har en dvd/godmat date kl 20.00 ! Kommer nok til å lapse på sofaen akkurat som deg hehe!

Jepp, skal på Revetal og kjøpe noe for et gavekort vi har der, så skal V og jeg på besøk til Mormor i ettermiddag! Så det blir en liten tur ut ja :o)

Tror de på Pentagon synes det er litt søtt jeg? Ta på deg en camo topp og støvler så får du sikkert jobb der også! Kameraten min jobbet der før! Hva skal ei søt litta jente med en stor kniv??

Klart du kan! Bare å stase seg opp,ville jo være synd om du ikke skulle få brukt den kjolen igjen.-) Gjerne sammen med tøffler!

Jeg er 1,67,så da går det jo akkurat med den soveposen! juhu! Skal ønske meg i julegave! Jeg liker saggebukser,så gjør ikke noe om kosedressen er stor!(men SÅ stor kan den ikke være,for du så da så tynn og flott ut på bryllupsbildene du har lagt ut!)

Det er rart med det,uansett hvor sterk og i god form man har vært,så går det rett til helvette etter de første treningene,må gå baklengs ned trappa t.o.m .-)Først nå begynner det å kjennes ok dagen derpå!

Kanskje det hjelper med gladpack under trening også,for dobbel effekt! Vil tro vi får en del rare blikk,men den som ler sist ler best,ha-ha!

Venter fortsatt med å gå på do til mannen min er dratt til jobb,og det er krise om han somler ekstra mye...;-D

hi-hi,gøy med han exen du jaga ut,visste han hva du drev med der inne,eller? Jeg tørr ikke si at jeg må på do, jeg *flau*

Må få ordna meg sånn Blink-greie da,må bare få samla energi først,og det blir ikke idag,for jeg har vaska håret og da er arbeidsviljen oppbrukt for dagen!

Vet ikke om jeg tørr å avsløre mine "idoler",hi-hi,det er så pinlig! Jeg er 28 år,jente,gift,gravid og digger en Victoria's Secret-modell!(Adriana Lima) Hun er dum som et brød,men jeg er misunnelig på utseendet! Digga Angelina Jolie før,men det har kjølna litt når det ble så mye drama med barn,giftemål og greier! Kan det bli værre?!? Liker Mira Craig også,men hu virker litt pølse i hue da... Og Shakira da! vil lære meg å danse som de to.-) (trust me,jeg er ikke i nærheten av å få det til enda,men jeg prøver fortvilt!) Har alle Strip-aerobics DVd'ene til Carmen Electra,så øver iherdig på hoftevrikk,he-he!

Hørtes kjempekos ut med date ikveld,og med mormor-besøk:-) Vi skal vel bare trene og se tv,antar jeg. Må ha med meg Rkets Røst med O.J

Kanskje de synes det er stas med nakne damer på Pentagon, ja! Kan jo komme godt med når jeg skal kjefte på dem! Kjøpte en kniv til mannen min for over 1 år siden,og den brakk da vi høgde hull i ei kokosnøtt i Karibien,så da får de bare fixe det! Er jo bare 3 måneder siden jeg leverte den inn,så forventer ikke at de har gjort noe med det! Sløvinger! De skulle ringe,sa de! Jaaaaa....

Åssen film skal dere se?

Å så moro! Jeg synes vi uansett kan ta en fest jeg! Trenger jo ikke å satse på at dere ikke er gift mener jeg. Er jo lov å ha party uansett. Klart jeg drar på meg tøfflene! Skulle bare mangle, så tøffe som de er .

Ja da er du akkurat 2cm lengre enn meg. Jo trust me jeg har blitt meget bredere bare siden den turen pluss at siden halvåret før jeg ble gravid har lagt på meg 25kg!! Jeg gkk ned bare 10kg etter at jeg fødte! Å jeg trente og slanket meg som faen.... Men måtte bare innse at ikke alle har like lett for å gå ned! Å i denne gravide/miste perioden min så har jeg også est ut, for jeg spiser meg litt vekk fra kvalmen kan du si. Å trøstespiser når jeg er lei meg! Jævlig dårlig kombinasjon! Men nå skal noe gjøres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Når det gjelder det å være støl, er jeg alltid drit kul dagen etter trening. Bittelitt støl på dag 2 og på dag 3 sliter jeg med å komme ut av senga! Kroppen min lever så å si på etterskudd kan du si! Er derfor jeg ikke får slanket meg osv! For i det jeg gir opp etter 1-2mnd fordi jeg ikke ser resultater.... Så beg jeg å gå ned! Å i alle tider har jeg bare tenlkt, hmmmm så flott da, jeg trenger ikke å slanke meg! For jeg går jo ned uten å gjøre noe hehe! Så har jeg kost meg med digg og gått ned i vekt samtidig! Så plutselig sitter jeg der med sjegget i postkassa, for det er jo ikke sånn det funker da!!!

Vet ikke helt jeg elli-karamelli, hvis folk er vant til å se deg gå baklengs opp trappene, så synes de sikkert ikke du ser noe mere merkelig ut når du er surret inn i gladpack? Bare si du er med på et viktig forsknings prosjekt, da slutter de å glo vettu!

Elli!!!!!!!!!!!! Har du seriøst giftet deg med en mann du ikke kan bæsje sammen med? Eller at han er i huset når du bæsjer mener jeg? Hehe, det er jo derfor jeg giftet meg med T! Fordi jeg kunne være smooth...100% naturlig! Men han andre jeg jaget gatelangs... han var ikke noe for meg! JA han visste det... jeg holdt på å dø! hadde feber og magevondt så det holdt, å han sier herregud, du må jo gå på do! Å jeg bare eh.... do du liksom er du psyk eller? du er jo her. Går vel ikke på do da! Ja vil du jeg skal gå ut da eller? Ja, det vil jeg! Tass, tass så var han ute i snøstormen hihihi!

Ja du må drite i sminke, hårvask og klær i dag, å melde deg inn på blink!!! Det hadde vært super koselig!

Alle har vel idoler? HAr nok litt annerledes smnak enn deg bare, for jeg kan ikke tenke meg et tettere tryne en Mira! Nei er nok bare ei dame som kunne fått meg til å bli lesbisk gitt! Å det er Alanis Morissette!!!! Hu er grisepen, griseflink til å synge og hu skriver grisebra tekster som får meg i et grisebra humør!!!!!!!!!!! Hadde en kveleslange som jeg oppkalte etter hu en gang!

Forøvrig tror jeg at du er ganske søt der du hopper omkring og øver på movsa dine hihi!

Jadda, vi fikk ikke bare vært hos mormor, men vi fikk dratt å kjøpt kaffeservise også! Rødt og svart, det var litt kult!

Å hadde den superkvelden med mannen min da! Spiste kjempe deilig mossaka og gresk salat og var litt ville og gale og drakk rødvin også mmmmmm!!! Så så vi på Sleepers, den er utrolig bra!

Å såpass! burde jo tåle en liten kokkosnøtt da! Hva sa de? Har du vært kunde der lenge eller? Mannen til venninna mi jobbet der for 5 år siden. Å såpass, kan du ikke sende inn mannen din da? Av en eller annen grunner de flinkere til å bli hørt enn oss!!!!

Hva er planene dine for dagen da?

Klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...