Gå til innhold

Endelig min tur til å si: 100 dager igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var vi i Sverige og handlet alle de store tingene, og nå holder vi på å ordne babyrommet.. Det er jo bare SÅ gøy! Håper de siste 100 dagene går fort og at svangerskapet fortsetter like greit som det har gjort til nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den store dagen! :-) Veldig morsomt å ha handlet inn de store tingene og få ting litt på plass. Det blir litt mer virkelig da.

Går det fint med deg ellers?

Skrevet

Gratulerer med bare 100 dager igjen. :-)

Artig å ordne babyrom da. :-)

Skrevet

He, he, jeg også!

Har faktisk ikke telt skikkelig før i dag, og så var det akkurat 100 dager igjen til termin.

Gleder meg masse, venter nummer to og synes det går veldig treigt....

Lykke til videre!

:o)

Skrevet

Gratulerer masse med 100 dagen :-) Nå er det morsom innspurt for dere :-)

Skrevet

Hei Snuppelura!

Her går det veldig fint. Er nettopp ferdig med alle eksamner, så nå har jeg såvidt begynt på masteroppgaven.. Veldig spennende!

Hva med deg? Er formen din? Så forresten at du hadde meldt deg på treff på torsdag. Tenkte meg dit jeg også. Blir hyggelig å treffe deg:)

Skrevet

Så deilig å være ferdig med eksamen... Har tre uker igjen jeg. Og oppgaven selvsagt. Skal levere den i slutten av januar (forhåpentligvis) så det blir nok ikke så mye juleferie. Men formen er bra! Veldig fint å ha fått en ordentlig tydelig mage nå og i morgen er det faktisk to uker siden forrige gang jeg kastet opp. Så nå ser jeg bare fremover :-)

Blir morsomt å treffe deg ja, ser fram til det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...