Gå til innhold

TKH71*fødeklar* :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei berta!! ;)

Håper noe skjer med deg snart??!! Du har termin i morgen, stemmer det?? Uansett jeg sender deg litt støv av sjangeren føde******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

masse lykke til ! Gleder meg til å se nurket ditt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Popkind!

Jeg hadde termin den 9, og er nå på overtid. Er superklar, og går bare og venter og venter og venter...

Jeg er forkjølet og ikke helt i slaget. Gjorde litt for mye i går, og det får jeg jo igjen i dag. Var hos legen, besøkte folkene på jobben, handlet og var på visning. Huset ligger kjempefint til, men det har litt høy pris ift. at det er endel som bør gjøres der. Vi får se hva som kommer inn av bud. Spennende iallefall.

Klem!

Skrevet

He he... Takk forresten for fødestøv! Trenger masse av det nå!!!

Klem!

Skrevet

Hei TKH71.

Jeg føyer meg inn i rekken og sender litt fødestøv fra meg også..

Håper du slipper å gå alt for lenge over tiden..

Og masse lykke til...! Har satt opp nytt BIM-treff 22. november på Barista i Strømmen. Er vel liten sjans for at du kommer da..men kanskje du dukker opp på neste treff etter det igjen...med knøtt!!

Åh..blir litt misunnerlig, jeg altså. Jeg vil også føde nå...!!!! Føles som en evighet til...(termin 27. januar).

Tryllestøv fra

Skrevet

Hei Magica!

Takk for gode ønsker og tryllestøv! Synes det har gått greit hele tiden, men nå som fødselen virkelig er nære, så er jeg veldig verpesjuk... Klukk-klukk...

Jeg gleder meg til å komme på treff, med barn i vogn!

Ha en fin helg!

Klem! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...