Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei folkens,24 uker på vei nå.Spyr enda, er oppe 5 6 ganger til natten for å gå på do, er så trett og sliten ikke for å snakke om mannen min. Han jobber lange dager og pendler hver dag, imorges var han så sliten at han bjeffet på meg. Vet jag er oversenetiv idag, men vi har vel alle lov til å ha en sånn dag innimellom eller hva?Nei får gå å legge meg igjen å sove et par timer før jeg må på jobb.
*We68* Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 hufff da.... Det er lov å være sliten. Du må tenke på den lille og kansje ta det helt med ro en stund? Kan du ikke be om en sykemelding da med legen? Kansje det blir bedre om du får ta tiden til hjelp og ikke bli stresset og lei deg og så trøtt og skal på jobb. Det går jo ut over deg, bebien, mannen din og dere. Nei tenk på dere selv og ta livet med ro. Og det blir jo selvsagt ikke bedre om han bjeffer på deg, og når vi er i den tilstanden vi er i så tåler vi liksom litt mindre også. Håper du fikk sove et par timer nå da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå