SpongeBob Skrevet 8. november 2006 Forfatter #26 Skrevet 8. november 2006 Votter har jeg heller aldri prøvd meg på, men anbefaler raggsokkene jeg sendte deg link til, Stinemor! Strikket ferdig et par til LT i går (totalt vakuum i kassa hans i bhg, hvor _er_ de tre parene jeg la der for to mnd siden????) og må nok se om jeg får til noen fler framover. Hvis seminaret jeg skal på man og tir blir veldig kjedelig skal jeg heller se om jeg får produsert "julegave" til Lilletrollet ditt, ka-ping! Har forresten flirt godt av hva som måtte vært prisen på de ullstrømpene jeg strikker til min elskede sønn om jeg skulle tatt den timeprisen jobben leier meg ut for... Mange snille bestemødre rundt om i landet!
Hanne og jentungen Skrevet 8. november 2006 #27 Skrevet 8. november 2006 Ka-ping: jeg er klar for besøk ja:))
*1D* Skrevet 8. november 2006 #28 Skrevet 8. november 2006 JEg prøvde å svare i sta og da fikk jeg bare denne beskjeden; Logg inn eller lag en ny konto hvis du ønsker å skrive innlegger.(er det korrekt norsk? jeg syns det klinger rart jeg, men jeg er skikkelig ikke god på sånt så jeg skal ikke si noe for sikkert!) Svampen: Du skal være glad du ikke drømmer om selspisende epler....... Skal til oslo i helga;) Og det ser faktisk ut som jeg treffer et par av trådjentene mine der nede da;) Lillingen min har hikke, morro! Eller morsomt som det egentlig heter, men ikke er like gøy å skrive;) Også har jeg hengt meg på seff og lissom;)
*1D* Skrevet 8. november 2006 #29 Skrevet 8. november 2006 Har forresten ikke tenkt å ta noen andres kviteringsesker eller lignende med mindre det utbetales en anseelig sum med penger;) Såpass med penger at jeg kan betale noen for å gjøre resten av mitt kjedelige rydde arbeid her hjemme!
Hanne og jentungen Skrevet 8. november 2006 #30 Skrevet 8. november 2006 1D: det hørtes ikke ut som korrekt norsk nei. Tror ikke BiM har korrekturlesere...
SpongeBob Skrevet 8. november 2006 Forfatter #31 Skrevet 8. november 2006 BiM har definitivt ikke korrekturlesere, om de har burde de sparkes! "Ord delings feilene" holder på å gå meg på nervene til tider... Nå har jeg fått gjort alt jeg skulle jobbmessig, og har bestemt meg for at pakkingen kan vente til i morgen. Er dere ikke enige? Klar for stekte ostesmørbrød og "House";-)
selfangerkjerringa Skrevet 8. november 2006 #32 Skrevet 8. november 2006 Jeg skulle kanskje begynt å pakke jeg og... men mesteparten av klærne jeg skal pakke er fremdeles til tørk eller i tørketrommelen... da blir jeg bare forvirra om jeg skal begynne før jeg har ting klart. Dessuten er bekkenet veldig kranglete, så jeg skifter mellom div. sitte- og stå-stillinger - uten særlig lykke - mens jeg har dårlig samvittighet fordi foreldrene mine og mannen min har stått og fuga glassbyggersteinvegg i timesvis mens jeg kan sitte her og se favorittserien til nevnte mann...
*1D* Skrevet 8. november 2006 #33 Skrevet 8. november 2006 Jeg skulle vel egentlig også ha pakka, men kommer ikke til å gjøre det før i morra;) Jeg skal ikke reise før fredag morgen, så har god tid enda;) Har heldigvis ikke fult så vondt i bekkenet som jeg hadde på mandag og ser derfor endel lysere på tiden fram til jul;) Ser House og spiser popkorn;) NAM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå