Gå til innhold

Twilightere en onsdagsmorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det _er_ onsdag i dag, ikke sant? Jo, Grey's Anatomy i går, det stemmer vel... Litt tidlig, selv om LT sov til 0630 i dag våknet såklart mammaen 06 som vanlig...

ka-ping - takk for i går, nå er det bare 364 dager til bursdagen din! Håper kake og fromasj levde opp til forventningene? Og støvsugeren - hva ble det til?

1D - tar du min garanti- og kvitteringseske når du er ferdig med din egen? Tror ikke det er mer enn ett år siden jeg var gjenom den, men det har det med å hope seg opp...

I natt har jeg forøvrig drømt om seler som spiste epler - det er deres skyld!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen :) Golvet ble ikke støvsugd igår nei, men det er litt reinere siden både mormor, tante og onkel ble tvunget til å dra rundt på prinsesse Lilletroll på et teppe rundt om på golvet i stua og gangen... hehehe... det var skikkelig gøy - nå sitter jeg med et polert parkettgolv og et veeeldig langt rosa fleecepledd :)

Garanti- og kvitteringseska får fint vente til jeg har gjort ferdig det som skal gjøres i huset når det gjelder utpakking. Den har ventet i et år nå, og greier fint å vente et par måneder til ;)

eplespisende seler.. hihi...

Skrevet

Tidlig på`n idag, svampebob? Hva er det med deg og seler, da?

Realt med "ny-polert" parkett, Ka-Ping.... Ble det noen fine gaver, da?

Skrevet

fine gaver :) penger fra farmor som skal gå til gravid-massasje i Stavanger på fredag, orkide og bok fra ka-ping-mannen, lysestake fra black design fra søs og kjæresten (som jeg hadde ønska meg veldig), og forudringspakke fra mams og paps, som inneholdt blant annet noe jeg nesten grein da jeg åpna: aloe vera-krem til de kløende leggene mine.. *snufs* snille mamman min!

Fiiiine bursdagen!

Skrevet

søren...der var dere kjappere enn meg avlikevel...tenkte jeg skulle starte tråden idag...mens jeg skrev ploppet det opp en annen...så da var jeg treig idag avlikevel...god morgen da jenter...her er det strålende vær...solen skinner...blå himmel...overraskende varmt til å være november...osloværet er bra altså...

Skrevet

Det var noe snakk om seldyrkede epler heromdagen... Ordpirkerne var til stede!

Får vi med oss VenterPrins også? Har nemlig et Londontips: Mamas&Papas ved Oxford Circus!!!!!

Skrevet

jeg tar med meg alt av råd til londonturen...er det feks en kjempefin barnebutikk der???? tenkte handle litt babyklær til denlille der nede også....hehe----gleder meg til det ja...dt blir bra..

Skrevet

hey...jeg kommer snart tilbake..må hoppe inn i dusjen sammen med barberhøvelen..kan ikke dukke opp foran kamera med hår her og der liksom...er det noen som sliter litt med å få barbert legger...ikke minst...you know where....thank god for the mirror...hiiihiii...jaja..skal spare dere for intime detaljer..men jeg sliter litt med det der altså..jeg har hårfobi...hater å være ubarbert..men må liksom det innimellom nå pga at jeg ikke rekker frem...magen er i veien...jaja..kommer snart jeg...skal bare vaske legemet....

=0)

Skrevet

Venter prins: du var seeeeint ute, sponge starta tråden halv sju eller noe idag!!!

men jeg bare lurer litt... hva slags bilder er det du skal ta egentlig, siden intimbarbering er et viktig ledd i forberedelsesprosessen?

Skrevet

Du får lese tråden hennes...

Jo, VenterPrins, Mamas&Papas har alt du måtte ønske deg til både mor og barn, kjempefine klær til begge til en OK pris. Babyklær? Der foretrekker jeg Marks&Spencer's, BHs og GAP, til nød Next. Kos deg masse uansett, og ikke skjær deg!!!

Skrevet

Ja NÅ skjønner jeg! Det høres jo kjempeflott ut å få tatt orntlige bilder som gravid :) Selv er jeg bare glad til at jeg ikke foreviges i denne tilstanden, jeg oppdaget med sjokk at jeg er ganske nær 100kg nå... men det er ikke så mye ekstra ka-ping, mest mage og pupper. Men å få tatt skikkelige bilder i studio er vel noe alle jenter drømmer om :) Og nakenbilder med babymage kan jo være utrolig pene, tatt på den riktige måten...

lykke til med intimfrisering og fotografering idag, venter prins!!!

Skrevet

Hun skrev om det i tråden hun trodde hun starta. Forsto det sånn at det var akt-bilder som en kunstnervenn skulle ta. Svart-hvitt foto, som han skal male etter i tillegg...?!:-)

Skrevet

hei hei jenter...da var barberingen og dusjen ferdig----

dere har vel vært inne på tråden og funnet ut hvorfor jeg måtte det...jeg jobbet som modell frem til jeg var fire mnd på vei...og nå har jeg vel en slags pause...men kan jobbe som gravid modell også...jeg kjenner denne fotografen fordi han har tatt de beste bildene av meg tidligere og itilegg er han kunstner, det er jeg også forresten...maler altså...men men ...vi har nå inngått en avtale hvor jeg får gratis bilder i sort hvitt og han får bruke bildene til sitt studio i stavanger...pluss male...de bildene jeg får kan jeg nemlig bruke på gravidmodell jobber...hehe...jeg føler meg stooooor jeg også...men har ikke gått opp så veldig mye denne gangen så da tenkte jeg det var mer gøy å få det foreviget...jeg gikk nemlig opp 36kg med førstemann...men gikk fort ned igjen heldigvis..mye vann i kroppen den gangen...jeg har vel gått opp 8kg til nå så det er stor forskjell...når det gjelder londonturen skal jeg shoppe meg gul og blå tror jeg,,julepresanger og lignende itelegg til klær til minsten...det blir moro

=0)

Skrevet

for de som lurer på hvordan bilder jeg har tatt før jeg ble gravid....jeg har lgt de ut på linken min her itilegg til bilder av datteren min...men nå må jeg nok gå...kommer tilbake senere idag da...klemma

=0)

Skrevet

God morgen på etterskudd:) Jeg kunne ha starta denne tråden like etter Sponge, men orka ikke slå på maskina:/

Skrevet

god morgen Hanne :) Gleder meg til imorra! Er du klar for besøk nå da?

Skrevet

Hanne: jeg har sendt deg det magebildet ditt på epost så du kan få lagt det ut på albumet ditt :) gmail forresten.

Skrevet

Godformiddag jenter! Sent på nett her, men både nett og pc trøbler sånn!!! Grrr!! Jeg er altfor lite kyndig til å ordne opp i dette... Akkurat nå står det faktisk at nettverkskortet er inaktivt og at jeg ikke er koblet på nett, men her er jeg da vitterlig :o) Jaja, så lenge ting virker orker jeg ikke gjøre mer med det...da blir det ihvertfall trøbbel!

Hva styrer dere med i dag da? Her blir det nok enda en rolig dag. Tok det helt med ro hjemme i går, og hadde endelig en dag uten menssmerter, og hadde bare noen få vonde kynnere - så utrolig deilig! Har stort sett bare strikkeplaner i dag, så blir ikke så spennende dag her. Er forøvrig veldig deilig innevær! Ble søkkvåt i sted da jeg skulle hente avisen, måtte skifte etterpå! Så det er fint å sitte under pleddet :o) Også har jeg lært av tråden her at kakao er tingen!

Høres veldig spennende ut med de bildene som en skulle ta (klarer ikke å huske hvem akkurat nå...)!

Ka-ping: høres ut som du hadde en fin bursdagsfeiring! Fine gaver :o)

Skrevet

Herregud! Er det mulig.....?

Her sitter jeg og er så sugen på sjokolade og det er jo en smal sak, med Narvesen rett i nærheten av jobb... 2 for 20,- og med en 20-krone i hånda var jo det greit.... Problemet er bare at jeg slukte begge straks jeg kom inn på kontoret mitt igjen! En Stratos og en Crispo- JAFS! 135g sjokolade rett i magen. Vært rolig i magen før idag, men nå må da ungen våkne til liv til gangs, stakkars....;-(

Kvalm...

Skrevet

Gårdagen var veldig bekken-smertefull, så idag skal jeg unne meg det badet jeg ikke fikk tatt igår, samt fortære noen bamsemums som skrek i ensomhet fra godteskåla på kjøkkenet. Bare synd jeg mangler litteratur... eskene med bøker er fremdeles ikke utpakka... og biblioteket her er for langt unna til å gå dit uten bil (10km). Men for all del - LGV funker jo for ei lita stund i badet det og :)

liten2: det er kanskje verdt det uansett? Selv blir jeg kvalm uansett hva jeg spiser for tida - kan like gjerne være sjokolade har jeg funnet ut :) hihi...

klem til alle på denne strålende første dagen i det tjueåttende ka-ping-år!!

Skrevet

År 28 e.k-p?

Tilbake etter lunsj, skal på fødselsforberedelse hos fysioterapeut og JM om en time, så bare kjapt innom. Må jo få med meg alt i dag, liksom, siden jeg skal til byen i morgen, og så til Trondheim/Tromsø. Lenge til jeg er tilbake i kontorhulen min ja!

Slem som jeg er gleder jeg meg utrolig til noen netter på hotell uten min elskede sønn, bare håper jeg klarer å sove lenger enn til 06 hver dag! Det er jo rimelig frustrerende å våkne tidlig når man ikke _må_... Ekstra bonus er at etter fem-seks netter med pappa pleier LT å sove lenger om morgenen en stund også - kanskje jeg blir skikkelig sein om morgenen fra neste uke av? Drømme, drømme...

Skrevet

Gjør klar "trønderbunaden" til Trondheims-tur, svampen! Her trengs regntøy og støvler! Makan til grått, trist og bløtt....

Kaldt i tillegg i morgest, så det lå ei fin tynn hinne med is på veien opp til parkeringsplassen....

Skrevet

Sånn...da har jeg ihvertfall fått gjort litt i dag! Skal som tidligere nevnt i dåp på søndag, og har endelig fått gjort ferdig dåpsgaven. Har kjøpt gave da, men har i tillegg strikket en bukse til lillegutt. Har lagt ut bilde på albumet mitt om noen vil se :o) Har strikket en likedan til snuppa i magen min, bare i grønt istedetfor blått. Nå må jeg finne meg et nytt strikkeprosjekt...er tross alt 2 måneder igjen :o)

Skrevet

Stinemor: hva med raggsokker eller ullvotter til 2 1/2-åring? Jeg betaler både garn, arbeid og porto... hehehe :) desperat som du skjønner - har bare ett par raggsokker og ett par votter, det holder overhodet ikke til en barnehageunge, og når mamma ikke får lov av legen til å strikke så er vi litt opprådde. Får håpe vi finner noe på julemessa neste helg...

Skrevet

Hehe...skulle gjerne gjort det ka-ping, men har aldri strikket raggsokker eller votter, så tipper de ikke hadde blitt spesielt fine! Sånt står den kommende bestemor for her :o) Bra det finnes mye fint å kjøpe da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...