Gå til innhold

Oppdatering til cec 26 på resultater av noe du spådde meg i vår:)

Anbefalte innlegg

i en liten fare for at det er feil cec så må jeg bare prøve i alle fall:

er du Anne Cecilie? (tror det var det som var navnet ditt). Jeg mistet e-postadressen din, så jeg tenkte jeg skulle gi deg en oppdatering på hva du spådde meg her istedet (jeg ble spådd på din baby):

Du spådde at jeg kom til å få tilbud om forfremmelse på jobb, men at dette hadde jeg ikke tid til fordi jeg neste sommer kom til å være mamma.

Du mente at jeg allerede var gravid eller definitivt kom til å bli det i løpet av sommeren. Dette var noe du følte sterkt.

Vel; nå er jeg faktisk blitt forfremmet på jobben da. Takket ja til stillingen og rakk å jobbe i stillingen i 3 uker før jeg gikk på trynet på en fest, knuste håndleddet og har vært sykemeldt siden begynnelsen av september pga dette da.

Det som var så genialt var at jeg like etterpå ble gravid etter 18 mnd prøving og er nå snart 11 fullgåtte uker:) Så jeg er faktisk mamma neste sommer jeg:)

Tenkte bare at det ville være moro for deg å faktisk høre fra oss som er blitt spådd også:)

Fortsetter under...

Hei:) så hyggelig med tilbake melding:) husker deg godt jeg..

Så du er 11 uker på vei ja... ååå så gøy, det kommer til å gå så bra så....:) termin i mai mnd du? Jeg har termn i februar... tiden går fort... får en liten gutt til:)

• 3 uker senere...

hei igjen...

så hyggelig at du husker meg da:) Jeg har termin 3. juni jeg da. Gleder meg jo helt villt!

Skal på ordinær UL 29. desember og er spent på om vi får til å se noe kjønn.... kanskje du har en feeling på hva som er i magen min? Trenger ikke å svare meg hvis du ikke gidder, for jeg skjønner jo det er mange som vil ha svar på ting her inne:)

men hviiiis du gidder så var min f. dato: 26.04.77 og hans er 16.04.76.

Så spennende med gutt igjen da! Det er vel like gøy uansett hvilket kjønn det er tenker jeg! nsker deg i alle fall masse lykke til videre i svangerskapet!

Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...