Gå til innhold

Off! Jeg tørner snart tror jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt store problemer med ammingen pga at lillegutt suger feil, gaper ikke høyt nok, får luft i magen og river og sliter i puppen konstant under ett måltid. Han har også kolikk, så han gråter ustanselig hele dagen, får han aldri til å sove før i 1 tiden på natten. Da sover han til halv 6, og så er det gråting hele dagen igjen..

Var på ammepoliklinikken idag for å få hjelp med ammingen, gikk jo veldig greit der når de hjalp meg å "trykke" hodet hans inntil puppen min når han gapte og sånn. Men jeg klarer det ikke selv, og jeg må bruke makt for å få han til å suge riktig, og det liker jeg ikke...:( Jeg blir helt frustrert, og er veldig nede for tiden. Har bare lyst å gråte hele tiden. Er så sliten, både pga kolikken og så ammeproblemet i tillegg. Jeg orker ikke mer snart. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Pappaen er utrolig flink å hjelpe, men jeg er sliten uansett.. All gråtingen og ammeproblemet går sånn inn på meg. Føler meg utrolig mislykket og totalt ubrukelig! Tenker på amming hele tiden,og hva jeg skal gjøre... Jeg får det bare ikke til..:(:( Gråter her jeg sitter, menst pappaen er nede og prøver å roe lillegutt. Jeg orker bare ikke.,har ikke krefter til noenting.. Off, ble langt dette. Sorry klagingen, men måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar deg.....verst i hele verden å sitte sånn og høre babyen skrike og føle at man ikke får gjort noe med det og egentlig på magisk vis bare skulle fikset det....Jeg har ikke så mye smart å si annet enn at jeg vet åssen det er å slite med baby som gråter(minstemann her har kiss og kolikk) og jeg føler virkelig med deg....Syns du er superflink som står på med ammepoliklinikk og amming! Og det som er viktig å huske på når man sitter der og gråter, er at det er helt riktig....helt riktig å gråte når man er lei seg og bekymret for babyen sin....Behandleren til sønnen min forklarte meg nemlig det....at det er bare gode,flinke mammaer som gjør det...gråter og maser overalt...Men det er også de som får det til! Jeg vet det ikke gjør noen forskjell akkurat nå, men jeg liker det han sa og håper du også gjør det når det synker inn...

Ønsker deg masse lykke til og skal grine sammen med deg til barna våre blir rolige sovende små kropper som vi kan smile av hele dagen og natta i stedet!

Skrevet

Gå på www.ammehjelpen.no - og så finner du en ammehjelper i nærheten av deg. Så ringer du og får litt hjelp og støtte, og forhåpentligvis kan hun komme hjem til deg en tur. Da skal dere nok klare det!!!

Se video av tilkoblingen også - amming fra a til å ligger det under!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...