Gå til innhold

**************CEC26****************** !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det blir stort trykk på deg nå, når alle vil ha svar...

Har du allikevel mulighet til å se på meg?

Hvor mange barn får jeg? Kjønn og aldersforskjell mellom dem?

Hadde blitt såååå glad for om du tok deg tid!

P.S Hvordan spår du?

Sender gode hilsner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du må ha fødselsdato??

11.04.72.

Skrevet

Hei:) skal se på deg i kveld jeg... du var litt vanskelig å lese for meg så jeg trenger litt mere tid...

Skrevet

TAKK skal du ha. Jeg er veldig spent på å høre.

Ternger du noe mer informasjon, så si i fra. Til så lenge venter jeg, - og takker for at du tar deg tid.

Klem,

Skrevet

Dytter ikke for å mase, altså, - bare litt...:)

Må sørge for at innlegget ikke blir helt borte her.

Skrevet

Hei:) en dag for sent ute jeg.. Men du, før jeg gjør du mere kan jeg får fødselsdato til din kjære og?

Skrevet

Hei!

Han er født 11.07.71, og jeg er født 11.04.72.

Hvordan leser du?

Spent på svar, og takker MYE for at du tar deg tid!

Klem,

Skrevet

Hei hei:) jeg får opp farger og bilder når jeg går inn og leser den enkelte.. klarer ikke helt å forklare hvordan... Noen er enklere å lese enn andre... Jeg driver med dette hjemme.. Og da har jeg den jeg skal lese hos meg, det er det beste... da kan jeg noen ganger bruke kort for å få ting bekreftet... Det jeg får opp må jeg prøve å tolke så godt jeg kan..

Men det jeg kan si om deg da.. er at jeg føler gutter på deg.. Tror du kan få tette barn i alder.. Sliter du med å bli gravid? har du noe tull med eggløsningen din eller har hatt det tidligere?

Skrevet

Kjære deg!

Så utrolig spennende!

Jeg kan jo fortelle litt om meg...

Har en nydelig jente:) på 4 år, og vi prøvde i 2 1/2 (...) ÅR før jeg ble gravid.

Det var ingenting feil på verken ham eller meg, så det var såkalt uforklarlig. Jeg fikk god hjelp av homeopati og akupunktur, og ble da endelig gravid.

Nå har vi prøvd i til sammen over ett år, og jeg lengter så veldig etter nummer to!

Rart du sa det med eggløsning. Den har kommet fint hele dette året, og syklusen har vært som en klokke (ca 29 dager). Men for to perioder siden virket det som om noe skjedde. Jeg fikk ikke utslag på el-testen, og det kom ikke noe slim. Det kjentes som om kroppen "stoppet opp". Mensen kom så etter 39 dager.

Neste runde fikk jeg fint utslag på testen, masse slim, og kroppen var så KLAR. Dessverre kom mensen.

Nå er jeg på dag 21, og jeg føler at det kanskje ikke har vært noen eggløsning denne gangen heller. Fikk en strek på el-testen, men den var ikke så sterk.

Jeg er 34 år, og føler jeg ikke har all verdens tid. Nå opptar dette meg 25 timer i døgnet, og det er så slitsomt. Jeg "lytter" til kroppen hele tiden. Får akupunktur og homeopati nå også.

Kan du se når noe vil skje for meg? Når blir jeg gravid? Føler du tvillinger noen gang? Hvor mange barn tror du jeg får i alt?

Er det noe annet du føler om meg?

Jeg er så glad for at du tar deg tid, og jeg prøver å "åpne" opp for deg, men vet ikke om det hjelper...

Venter spent på svar fra deg!

Gode tanker fra

Skrevet

Hei:) det jeg tror er at kroppen din håper over noen eggløsninger.. Har du prøvd akupuntur denne gangen? driver selv med det og tror det kan hjelpe deg masse nå og...

Det er store muligheter for tvillinger ja, du kan fint ha dobbel eggløsning en mnd.. da vil du får toegga gutter hvis dette skjer.. ser nemlig gutter på deg...

Jeg tror ikke du må vente så lenge før det skjer.... føler vinter på deg.. kan være at du blir gravid når det er vinter eller at du føder da...

Jeg trorogså at du må slappe av mere hvis du skjønner hva jeg mener... glem hele baby styret.. og ikke stress.. så kan jeg love deg at du blir gravid mye fortere.. du kommer til å bli overrasket...:)

Ønsker deg alt godt og lykke til:)

Skrevet

Hei!

Ja, jeg har fått akupunktur denne gangen også, og responderer veldig godt på det. Men jeg tror også at det er slik at jeg hopper over noen eggløsninger...

Jeg vet at jeg ikke må stresse, men dette sitter så dypt i meg. Jeg klarer ikke lar være, selv om jeg prøver veldig.

Hva ser du ellers av meg? Får du opp noe? Generelt om meg eller fra livet mitt?

Hvor bor du?

Gode tanker igjen, fra

Skrevet

God morgen:)

Bare lurer på om du vil prøve å se noe mer på meg? Sånn generelt?

Eller er du kanskje "ferdig"?

Bare hvis du vil, altså...

Ønsker deg en god dag!

Klem,

Skrevet

Jeg skal prøveå lese deg igjen i kveld jeg...:) se hva jeg får opp...

Jeg bor på østlandet ikke så langt fra Asker.:)

Skrevet

Jeg venter bare spent, jeg:)

Skrevet

''''''''''''''''' Venter...''''''''''''''''''''''''''''

Har du tid til litt generelt? Hva ser du om meg? ....

Og så er det det om hvor mange barn du tror jeg får i alt...

Skrevet

Hei Cec!

Ser du er inne nå.

Pip, pip:)

Skrevet

Hei:) jeg lover å se på deg... må bare prøve å svare de jeg ikke har svart først....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...