april 06;) + mai 09* Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hei dere, vi skulle ikke hatt en tråd gående på første siden her på ammedebatten med de vanligste ammeproblemene/ misoppfatninger om amming? Gjerne med tips om hvordan en løser det. Helt ferske mammaer er jo gjerne de med større ammeproblemer, og den første perioden har en jo ikke tid til å tråle forumet etter lignende problemer som en selv har, og gjerne tørr en ikke spørre. Og, det er jammen ikke alt som blir sagt på barselavd/ står i heftene en får med seg. Jeg var i begynnelsen redd for at jeg hadde for lite melk etc, og hadde jeg ikke vært så stabeist hadde jeg sikkert gitt tillegg. Ikke det, det kan trenges noen ganger, men som regel har en nok melk!! Osv, tror det er mange som lurer på de samme tingene og er veldig usikre. Ikke er det alle som vet om ammehjelpen eller andre plasser å søke hjelp heller. Hva sier dere?
Mamma katt Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jeg har lest innlegget ditt og kjenner meg utrolig igjen i alt det du skriver. Veldig bra motivasjon for nybakte mødre å få lese dette, selvom man jo kan finne info. om alle disse temaene bl.a på ammehjelpen sine sider. Synes det var en fin tråd, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå