Gjest Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Sorry den fæle genseren, men vasker mammagensere for harde livet nå i kveld.... Full maskin på gang... Sambo lurte på om jeg trengte trillebår snart..... Og enda over 6 uker til termin....... http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/443206/offset/5
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 dæven og jeg som trodde jeg var stor...hva er symfysemålet ditt, da?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Ble målt til 31.5 cm i uke 31. Ligger helt på øverste kanten på kurven Syns den beg å bli ganske BIG nå ja.....
popkind Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Ojsann, ja den var stor og KJEMPEfin!! Drit i genseren, det er ikke så lett med klær nå for tiden.... Men du har jo ikke annet enn mage, da :-))
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Ikke lagt på meg så mye i kroppen nei, og føler vel egentlig at fasongen ser litt snål ut da Men vekta er opp med 11.5 kg, så er nok litt mer en det ser ut som .
snøbaby Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Vi bærer vel barna alle forskjellig...tror det har med hvordan morkaken ligger????? Noen ser ut til å ha de langt inni ryggmargen og andre rett ut. Jeg tror jeg er litt midt i mellom....bærer han kanskje mest rett ut, og tror selv at jeg verken er liten eller veldig stor. Magen vokser dessuten i rykk og napp. I sommer trodde jeg at jeg kom til å sprekke for da var jeg stor. Nå er jeg mer som sist gang....verken liten eller stor....vokste litt mindre på slutten sist...er sikkert vanlig...dessuten synker magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå