Gå til innhold

Åsså jeg da :)

Anbefalte innlegg

Fant ut at det va på tide med ny tråd, og ikkje minst at det va min tur å ta til vett på det området! Dessuten leita eg eg ei stund før eg fann den forrige - ingen av oss har vært her så masse siste dagane! Men så kjekt med besøk av mamma og søster då! *grønn av misunnelse på å ha søster = må føde unga til eg har minst to av kvert kjønn (eventuelt ikkje...)*

Jammen godt å vere heime igjen ette å ha vært rundt omkring ei god veke. Men for all del, va godt å vere heime hos ho mor også! Har forresten ikkje fått skrive her før, internett har vore av og på her i går og i dag, og sånn blir det visst til vi har fått dei nye greiene (=sånt utstyr som gjer at vi ahr internett...ehh..*glad gubben har peiling*) i hus. Men det e vel tiol å leve med det også!

Hos jordmor i går ja - alt vel med babyen og bustaden dens. Hodet har ikkje festa seg, men det va ingen krise, ho ahr visst god tid til det endå. Eg va berre glad ho ligge rett vei - har vore masse prat om seteleie ehr inne i det siste, og eg finst ikkje misunnelig!! Korleis opppføre gutten din seg?? ligge han på tvers endå? Om han ikkje gjer det og det kanskje kan trøste littegrann: jordmor sa at ho egentlig ikkje sjekka korleis ungen ligge før fra uke 36 og utover, fordi det e då det begynne å bli litt viktig (her e det sikekrt ulike meininga) - ho sjekka berre korleis jenta vår låg fordi eg spurte. Uansett har gutten din endå tid på seg! Ellers begynte jordmora å snakke om amming, og eg tenkte jøss, no e det visst ikkje så lenge igjen, og det e visst alvor det her. Men eg skjønna likevel ikkje heilt dette ehr med at vi skal få en baby og sånn. Men men, blir tidsnok alvor og oppfatta tenke eg!

No e eg trøtt i tryne sjøl om klokka berre e vel ti - har vore ein sånn fikse-alt-dag som enda med at lite e fiksa og frustrasjonane deretter. Derfor har eg vedtatt at det blir tidlig kveld på meg, så kan eg helelr våkne til ein ny og langt beire dag i måra! Gleda meg til mindre vondt og ein dag fri for halsbrann!! og ønska det samme for deg - uten vondt her og der osv!

Kos deg med besøket, så gleda eg meg til svar!

God natt, sov godt og klem :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7003069-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pjuh!

gla du har laga ny tråd no ja :)

har hatt besøk ja, og for å feire det, kødda sambo med nettet så det for!!! *sinna sinna sinna* så på ei heil uke har eg knapt vært inne i det heile tatt :(

Sååååååååååååå kos me besøk ja :)

hormonell som eg e grein eg heile onsdag etter at mamma va reist heim :) kom på at eg ikkje fikk sjå ho igjen før babyen e født, etter nyttår...... *e lei meg enno*

så då va det godt å ha søster her :)

i går reiste vi tedrammen og spiste lunsj, etterfulgt av julekjoleshopping :)

ska på julebord 1 des, så har kjøp meg en lang tunuka på indiska te 179 kr som eg ska bruke som minikjole :) søstern har strikka kjempefint grønt sjal som eg skal ha ove skuldrane :) *meget fornøyd*

idag e det det o store legebesøket, håper han sier at; nei, dinna guten e no snudd seg!!!!

e ikkje vanlig å stresse over leiet før uke 36 nei, evt snuilng skjer i uke 37. men eg e gla legen min har gjort meg obs på det, sånn at eg har fått lest og gjort emg opp ei meining på førehand, i tilfelle han ikkje snur seg/snur seg feil. litt lite å bestemme seg på ei uke :)

men men.

ja tenk det, berre få uke igjen te nurka kjeme! du kan jo faktisk begynne å vente om ei ukes tid du!!! *herremin*

e litt små stressa no kjenne eg :)

ellers e eg no blitt en racer på strikkinga og har no halsen og knappa igjen på ei babyjakke!!! *stolt som en hane*

må berre te byn og kjøpe meir garn :)

nei, må skynde meg å surfe gjennom det so står her inne, rydde, vaske og komme meg te legen :)

forresten, no e det 5 daga sia første venninna mi hadde termin, neste venninne har om to uker, tredje har om tre uke i måra og du om 5(?) uke!!!! og alle fra florø :)

eg derimot har 7 laaaaaaaaaaange veke igjen :) *ler*

ha en fortreffelig dag, og stell godt me deg sjøl :)

kos og klem

*flau flau flau - skulle svart for leeeeeeeeeeeeenge sidan*

Men her e eg. Og eg har vore innom bim fleire ganga siden du svarte, men dei siste dagane har ikkje vore spesielt gode. Men no kjem det seg, jaffal humørmessig, og det e jo det viktigaste! Ei laaaaang historie kort: har brukt enorme mengde energi på å få ta eksamen i bergen istedet for volda. Når det endelig ordna seg så kjem eg til fysioterapeutar (ja, to stk, ei på kk og ei etterpå som eg skal til fleire ganga) som seie at det e urealistisk å tru at eg skal greie å ta eksamen (sitte i sju tima funka dårlig)...jada, har tenkt tanken for lenge sia, men skubba den laaaaaangt bak, for eg skal jo ta eksamen!!! Men det skulle bli ei kort historie det her så då skal eg berre fortelle at i måra den dag skal eg trekke meg frå eksamen og få meg ein litt meir utfyllande legeattest (DET ordna seg jaffal hos legen). Men det kjennes igrunn ikkje så aller verst når eg endelig har bestemt meg og ikkje minst innsett at det må bli sånn. Store dela av problemet har vel vore at eg pleie ikkje å kaste inn handkledet kan du seie, her e vi sta som få koste ka det koste vil nemlig. Men som ho mor seie: "no må du konsentrere deg om og tenke på den du har i magen åshild, eksamen kan du ta att".

Det blei sjølsagt ikkje så kort likevel, men det e du vel vant med etterkvert!! No gleda eg meg jaffal til å bruke energien som faktisk dukka opp innimellom på koslige ting - vaske babyklede, bake litt og vere sosial!

Og du?? Kordan e formen? Ferdig med tårene ette at mor di reiste?? *Masse forståelse for å ta lett til tårene*.

Julebord høres bra ut - og heldiggris som har Indiska innafor rekkevidde! En sånn dillebutikk med både klede og ting og tang om eg ikkje hugsa feil - va på ein i københavn i vinter jaffal, kunne svidd av litt penga der ja. Men det høres ut som du va heldig og fant nåkke som ikkje trengt å sprenge budsjettet, og det e alltid kjekt! Høres bra ut - du blir nok så fin så!

Og den strikkinga - du kjem til å vere dronning av strikking før du veit ordet av det! Får du til å montere sjøl også el? Helsike altså, eg skulle vel prøvd emg igjen no når eg kan bruke dagane påd et eg vil, men har lite tru på at det enda bedre enn det har gjort før. Ære være tante og bestemødre her i gården - mamma har laga eit sokalla hentesett, men hmm...det har eg gjerene sagt tusen ganga før. hukommelsen min har tatt heilt ferie - reist laaaangt vekk. Har hørt rykte om at det skal komme seg igjen på et el anna tidspunkt - gleda meg til det.

Og nysgjerrig som eg e: det va jammen mange gravide med termin rundt no i florø no ja?!?!! Fem veke til termin i dag - prøva intenst å innstille meg på at det kan både ei og to veke meir, men det e jammen vanskelig...helsike 35 daga!!! Ikkje lenge for deg heller no, det begynne virkelig å nærme seg :-)

Ha ein super søndag ettermiddag! Skrivast :-)

*hehehe* går heilt bra :)

Oppdaga akkurat at du har svara, har vært litt opptatt me å sjå kor det går me ulvepus :)

*spennande*

Så deilig å slippe å ha dinna eksamenen hengande over deg da! Må være ein stor lettelse :)

Strikkinga ja :) monteringa e ingen problem :) har faktisk avansert te å klare å putte nye maske inni ferdigstrikka! dvs, når eg har strikka bakstykke på lua felte eg av, putta nye maske rundt kanten og strikka videre kanten rundt! *veldig imponert av meg sjøl*

Så deilig å ENDELI ha tia te å gjere dill og dall! synes vi akkurat snakka om at vi hadde all den ti i vera, og plutseli so e vi nesten i mål!

*kjere folk*

Gravide i florø e jo ikkje uvanlig :) helen rognsøy hadde termin 6 november(1982) AnnEvy Skogheim har om to veke(1981) og Siw Blaalid har 2 des(1982) åsso deg og meg då :)

e sikkert fleire og som eg ikkje har fått me meg :)

blir forresten spennande og sjå kem av oss som får først då!

Legen ska sende brev te sjukehuse i mårra ang snuing av dinna lille rakkeren(jada, ligge så sidelengs so det går an*ler*)

men det spørs om det blir nåkke av pga en blodsjukdom i familien te sambo(kort forklart levra blodet seg fortare, 50% arvelig, alle de 3 søskna te ray har det, han har ikkje sjekka seg) ingen drama rundt den, betyr bare at faren for blodpropp e større.

so han regna me at vi blir kalt inn på sjukehuset om ca 2 uke... tjohei!

ellers e eg ferdi å grine over mamma no :) Blir innmari lei meg når eg tenke på det(og eg e egentlig ein pappadalt) men det går øve :) får jo sjå ho igjen! *hahaha*

HAr aldri vært på indiska før, svigerinna mi som allti seie vi må dit :) og fy flate! SIKLE!!!! meget fornøyd me at dei har ein liten BB avd og! (imponert egentlig) då e sjansane større for å finne nåkke etter fødsel :)

(med 180 på strømpelesten og str 44 som utgangspunkt regna eg ikkje me å finne så masse klær i trendy str 34 drammen)

Nei, nyt dagane du har framøve no! det e deg ærleg fortjent! gå på nille og kjøp str 3 rundpinna(80cm) fire nøste med superwash babyull og sett i gang og strikk babyteppe :) det e lett og moro :) bare en liten obs; eg la opp 100 maske som skulle tilsvare 65 cm ca... det blei 160 cm!!! *hahaha* SÅ laust strikka eg i begynnelsen :)

nei, no har henda mine dovna bort, her så må nesten gje meg :)

ha ei go natt, og kooooooooos deg so masse heime no :)

klem

Annonse

Hei

Har vore hos doktoren i dag og fått legeattest - no e det heilt sikkert at det ikkje blir eksamena på meg. Det e litt lettelse ja!

Ang strikkinga har eg berre ein ting å sei: Du e dyktig!! Og det e godt å ha tid til det ja :-)

Gravide i Florø - Helen veit eg godt kem e, søskenbarnet til Wenche som eg kjenne. Ho drive å går øve tida altså?? Stakkar dama - det e visst ikkje nåkke artig har eg hørt...*kryssa fingrane og satsa på at vi sleppe*. Dei to andre trur eg kanskje at eg veit kem e, men slettes ikkje sikker! Og det e sikkert fleire som du seie, men vi akn jo ikkje få med oss alt. Eg for min del føle eg får emd meg ganske lite av sånt i Florø, plutselig sprette ungane ut i hytt og pine, og eg hakje visst at dei va på vei ein gang. Men men, sånn kan det gå.

Og du skal berre sjå at din baby kjem før min! Hvis han ikkje blir eller kan bli snudd, så e vel sannsynligheten stor for keisersnitt for din del?? Altså setefødsel høres ille ut, men når han ligge på tvers så hadde vel ikkje ein gang Haukeland kunna trumfa gjennom vanlig fødsel. Ette alt eg har hørt og ikkje minst ette mensana si historie her inne, så e min konklusjon at på Haukeland så må det vere heilt sikkert at mor og eller barn omtrent dør hvis de gjennomføre vanlig fødsel. Jada, høres dramatisk ut, men det virka jo ikkje som om det e måte på stahet der oppe! Eg skjønna heller ikkje poenget med å regelrett tvinge folk til vanlig fødsel sånn som for mensana f.eks. Nei, no fyre eg meg opp igjen (mamma har visst et poeng med at eg har endå elttare for det no ja), får la temaet ligge. Må berre sei at sia eg bur her eg bur så e eg veldig takknemlig for at ungen eg bere e så grei å ligge rett vei - for eg trur ikkje ho har snudd seg igjen. Va ei voldsom kaving i går blant anna, men eg mistenke ho for å berre legge seg lenger ned. Og så håpa eg at sjukehuset i drammen e greiare enn haukeland uansett!! Sånn at du slepp å måtte bruke energi på ting som egentlig skal gå av seg sjøl. Om du skal ha ks blir vel det planlagt sånn ei veke før termin el nåkke?? I så fall skal du ikkje sjå vekk frå at din baby kjem først! El vil du helst vente til over nyttår?? Blir jaffal spennande å høyre ka dei seie til deg på sjukehuset om et par veke :-)

Huff ja, den jula du...eg blir også litt lei meg, men eg merka at jo meir tida går, jo meir trur eg at eg skal fikse ditta også! Hvis vi ligge på sjukehuset så e vi sikkert så optatt av andre ting at det ikkje e så viktig kor vi e tippa eg. Eg e riktig nok veldig bekymra for om mamma og pappa sitt juletre blir pynta i det heile tat, det e nemlig mi oppgave på lillejulafta. Men men, skal berre sjå det ordna seg det også. Dessuten får eg besøk av mamma til helga - då kjem ho med heimelaga leverpostei som vi skal ha til jul (snille dama har laga den ekstra tidlig i år så ho kunne ta med til meg no). Uansett - det e vel ikkje tvil om kor både eg og du kjem til å vere neste jul!!! Og som du seie - det e jo ikkje det at vi alri treffast igjen akkurat...i fjor va eg nemleg veldig fortvila i ca ti min fordi eldste bror min ikkje skulle komme heim til jul likevel (kunne takke meg sjøl som plutselig skulle til å gifte emg på nyttårsafta - vart langt å køyre fram pog tilbake hundre ganga når dei skulle jobbe i romjula). Det betydde nmelig at det va berre eg, mamma og papp som skulle vere der, og det har aldri skjedd før. Men eg tenkte jo ganske fort at kjære folk, det e ingen som e død, og vi kjem til å få en fin julekveld likevel (og det fikk vi). Bla bla bal, herregud, her går kjeften!

Men men, no e visst klokka blitt mykej - skal til fysio om en liten time, på tide å gjere seg klar til å gå. Hadde tenkt å ta bussen, men når eg ser ut så tenke eg straks at det e mykje krotare ut i bilen!! Her e det ikkje akkurat winter wonderland nemlig, men øs-pøs-drittregnver frå alle kanta :-)

Ha ein aldeles strålande dag!

Så deilig! Ja nå må du nyte tia godt :)

Hahaha! eg e reine se og hør på florø sladder, ekje måte på ka eg veit :) eg og helen gikk forresten i samme klasse på ung domsskolen ;) så du får høyre me wenche, ho veit ken eg e:)

Hahaha! eg skal jaggu presse ut dinna pjokken før både deg og siw!! ho har øvertidsdato 16 des, min første i "to uker før" tia :)

heilt ærleg veit eg ikkje heilt ka policy dei har i drammen ang keisersnitt og setefødsla, men haukeland har så vidt eg har forstått en spsialist i setefødsla, derfor e dei vel meir hardnakka på det.... ja, eg må innrømme eg fyra meg ganske masse opp på mensanas vegne! har sotte ganske mange tima og surfa nette etter info te ho, i håp om å finne nåkke som kan hjelpe hennes sak, men virka som det e å preike for døve øre ja....*huff*

regna me at den lille pøbelen min ligge slik te ks dato, då snur han seg vel lille bølla mi ;) men men. vi får no sjå ka so hende, stressa ikkje so masse no so ballen e begynt å rulle for å seie det slik ;) og blir ikkje det snuing, so e det ks ja. ingen andre alternativ, då det e klin umulig å føde ein sideliggande baby...:) såvidt eg skjønna e snittdatoen i drammen 1-2 veke før, så komme vel an på modning g babyens str, når dei sette dato... kanskje på din termin????? spanande å sjå iallefall:)

te helga ska siw på ikea og kjøpe pepparkakedeig te meg!!!! no begynne det å nærme seg jula ja!!!! *gleda meg*

nei, pina, no må eg sjekke om ulvepus har føda før eg legge meg :)

og det e bare å skrive laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange innlegg, synes det berre e kos eg ;)

stor kilem

*leita leeeenge ette tråden - skamma seg her ja, alt for treg å svare*

Prøvde å snakke med Wenche på msn i dag, men ho va superstressa på jobb så eg må smøre emg med tålmodighet...hehe.

Og du må gjerne føde før meg, så lenge det ikkje betyr at eg går 20 daga over!! Det e skrekk o gru! Og så håpa eg du får vite på den samtalen ka og korleis ting skal skje - e jo greit å vite det på forhånd sånn at ein kan forberede seg (i den forstand det lar seg gjere å forberede seg til ein fødsel), enten det e no keisersnitt el vagingal fødsel. Og blir det ks får du no prøve å sjå fordelane med det: du sleppe å gå over tida, du veit kor tid det skjer og du sleppe å bli riven på kryss og tvers på unevnelege plassa. Eg skjønna jo at det greiaste e vanlig fødsel, men blir det ks så må ein prøve å sjå lyst på det! Du kan jo f.eks telle ned til den dagen det e slutt på vonde kynnera og slappe hende. Såg tråden din og fekk heilt illt av deg stakkar - det e så frustrerande å ha det sånn! Så sjøl om det va en ekstra dårlig dag som du sa, så e det no litt fortvilande likevel. Det syns jaffal eg d e å føle meg så begrensa. Dvs, eg kan jo gjere mykje, men veldig masse e vondt, eller eg blir superstraffa dagen etterpå fordi eg har leika tøff ein dag. Veldig spent på morgendagen f.eks - i dag har eg vore i byen i et par tima, så va det rett på kurs, så no e unge lovande heilt knust og skal til køys!

Men men, vi e nettopp komt heim fra haukeland no - har vore på sånn fødselsforberedande kurs i heile ettermiddag. Driv dei med sånt i drammen? Det va ganske ok - fekk sett oss rundt på begge fødeavdelingane og fekk maaaasse info. Kanskje unødvendig å vise på bilde kor trangt det faktisk er der nede ungen skal ut (bilde1: 1cm åpning, bilde2: 4 cm åpning osv...) - hodeomkretsen e vel mellom 35 og 40, og åpningen e 10cm på maks!!?! Ikkjea t det va nåkke nytt, eg visste jo det, men den der visualiseringa va no so som so...hehe. Men det går nok helst bra, e vel til dags dato ingen baby som har blitt værande der inne kan du sei! Trur kurset va nyttig for gubben også - han sa no jaffal at han følte seg litt klokare og litt meir trygg, uten at det betyr at han ahr heilt roen. Men eg trur han fiksa ditta heilt fint eg :-).

a ang pepperkakebaking - her blir det julekakebaking med svigerinne og søskenbarnet hennas (begge blei mødre i august) - det blir jkoselig! Eg gleda emg til å finne fram julepynten faktisk :-)

No SKAL eg legge meg. Skrivast :)

God natt

*Ler*

spenninga e te å ta og føle på tenke eg!!!

Ja huffameg, synes innmari synd på meg sjøl her om dagen ja :)

mangelen pås øvn tok fullstendig knekken på meg trur eg :) har fått sove dei to siste nettene no heldigvis, bortsett ifra at eg ikkje sovna før ho e tre om natta då :) men men. e vel rett og slett kjedsomhet som helde meg våken trur eg:)

ska ein tur te "byen" idag. e litt sånn eikefjordcity over svelvik, så ekje så mykje å trakte ette!

driv me sånn kurs her og, men eg.... *kremt*.... gadd ikkje... blei iallefall lite poeng når eg ikkje veit ka vei dinna ungen kjeme, litt lite motiverande kan ein si :) *ler*

på min dårlige dag her hadde eg sånne intense stikkinga i... ja neri der :) og blei orntli sinna; ka skal vel eg me sånne modningsvondta etter? nei det fant eg unødvendig :) *ler av meg sjøl*

og eg trudde eg ikkje va særli hormonell ja!!!!! kjere folk :)

Flott at du fikk me kallen din da! han blei ikkje skremt asso? Ray blei en anelse bekymra ette at han leste dinna fødselsboka vi fikk me liberopakken :) *ler* han angra ratt på at han hadde lest noko som helst :)

neida, tenke det går so fint em oss atte!

ka du gjere på om dagane no då? bygga rede for harde live? misunna deg julekakebakinga ;) eg ska sta og kjøpe litt julepynt snart... bare ett par veke igjen no te vi kan begynne småpyntnga :)

kos og klem

Hehe...du syns synd på deg sjøl hin dagen ja? Eg ler bare fordi eg veit kossen det e...når folk ser meg på krykke (hakje hatt behov for kringkasting via felles-sms el nåkke med info om det) så sie jo de fleste "nei, stakkar, e det så ille"...då tenke eg som regel at andre trenge no jaffal ikkje syns synd i meg, for det greie eg så det holde på egen hånd de dagane ting virkelig går på tverka! Så det så. Men men - håpa det fortsette med at du får sove om natta, sjøl om du ikkje sovna før seint. E jo beire med litt søvn enn ingen...(det va sikkert goooood trøst det ja..ehh...eller ikkje). Dessuten så drive visst kroppen å gjør seg klar til at vi ikkje skal drive å sove i tide og utide (natta e vel strengt tatt ikkje utide men...) når ungen e komt. Sjøl syns eg igrunn at det e nåkke vi kunne øvd på siste veka el nåkke, skulle holdt rikelig for meg trur eg!

*Svelvik høres spennande ut*...tihi..neida, Eikefjorden e jo en fin plass det, for all del, og når en går mest heime som vi gjør no så skal det vel ikkje så mykje meir til før vi ser folk og e glad bare for det!

Og kurset: vi blei veldig anbefalt det av jordmora, så eg meldte oss på for lenge sia. Men her vakje det engang snakka om ks el nåkke i den dur - va nok mest det "normale/gjennomsnittlige" det va snakk om. Det satt eg faktisk å tenkte litt på, for om ei av dei som satt der f.eks har en unge som ligge med rumpa ned, så vakje det mykje nyttig for hennes del! Men men, for meg som e s heldig at ungen oppføra seg tlisynelatande bra der inni, so va det greit. Ellers va det kjekt å ha sett både storken og den vanlige føden (for då kan jo fru beslutningsvegring ombestemme seg igjen....). Ellers va det supert å ha kallen med ja, og han sa faktisk når vi la oss i går at han hadde grudd seg litt til fødselen i det siste, men at det ikkje va så ille no lenger. Så det va jo bra, sjøl om det stride litt mot all fornuft sia han bl.a. fikk sjå en film der ungen kom ut (eg snudde meg vekk...pingla). Uansett, no va poenget igrunn at eg forstår du ikkje gadd, og særlig sia du ikkje veit om han karen din har tenkt å stramme seg opp og legge seg skikkelig snart!

Liberopakken?? Fortell! *Har tydeligvis gått glipp av nåkke*.

Og ka eg gjer om dagane? *Tenke tenke....*. Det e jaffal ikkje mykje! Sånn hin dagen f.eks bakte eg sånn formkake. Men her e det snakk om å gjer ting i slow motion - vispe til eggedosis (ære være kjøkkenmaskina) mens eg e på bim f.eks. Tilsette resten og lar det stå og blande seg mens eg sitte på bim...hehe. Ellers sitte eg på nettet, vaska litt klede (babyklede va jammen kosleig å vaske, men eg trur det vil begrense seg kor lenge det e sjarmerande å henge opp dei supersmå plagga..hehe) og prøva å vere litt sosial. Men folk e jo så ordentlige og dirve å jobba å sånn - dei kunne jo tatt litt sympatipermisjon el nåkke?? Sånn ein dag i veka på kvar el nåkke??

Neida, eg prøva å ha en ting el to eg skal gjer kvar dag, men eg blir nok ganske lat også, av å ta det sånn med ro og ikkje trenge å lese el jobbe...men men, det e igrunn deilig å ikkje ha nåkke hengande over meg - at eg kan dille som eg vil. Og som du sie - om et par uke kan vi så smått begynne med julepynt!!! Ka drive du med då?? Mykje det samme? Føle meg rimelig sløv, men men.

Ellers kjem mamma i måra, og då kjem vogga også!!!! Pappa har laga vogge til babyen - gleda meg sååå masse til å få den i hus :-). Pappa e super til å snekre og kosa seg veldig når han helde på med sånt. Han e så glad for dissa barnebarna at han veitkje ka fot han skal stå på trur eg. Hna har jo et fra før, så skal vi få, og hin dagen fekk eg vite at eldste broren min og dei også skal ha!! Og pappa ja, han hadde gjort alt for dissa små. Siste va at han ville kaste ut badekaret heime for det blir nesten aldri brukt, men mamma ville ha det til dei få gangane så ho sa berre at "tenk når vesle Oda (første barnebarn, akkurat blitt et år) kjem hit i jula - dei har ikkje badekar heime - tenk kor ho kjem til å kose seg i badekaret!"...kan røpe at det blei end of discussion, hehe.

Men no skal eg komme meg ut døra snart - skal på en minishoppingtur (to-tre butikka og eg e heilt ferdig..hehe).

Klem

må fatte meg i kjapp korthet, e egentli på vei ut døra :)

liberopakken, gå inn på www.libero.no og registrer deg, så får du nåkken blei, en cd, våtservietta og to bøke om graviditet og fødsel :)

så bestille du deg en apotekpakke i sammen slengen :)

litt fleire blei, ei rangle, bind, og ett par prøveprodukt :)

GRATIS GRATIS!

*ler*

beste fedre e søte!!!!!

nei, må fly!!! bussen går snarT!!!!

ha en kos dag!

Annonse

hahaha! ja det e sant!

Sånn, no har eg begynt å lande litt og skal svare deg orntli :)

gjorde den store tabbe å logge meg på msn i tillegg! då blei det brått for masse for emg :)

fant du pakkebestillingsgreia forresten?(libero)

jaaaaaaaaaaaaaada!

Pappaen din e berre heilt skjønn!!! e nåkke spes over det når de trauste fedrene våre blir forvandla te mjuke menn me stjerne i auga :) flinke han e som laga vogge og alt mulig!!!

Pappa venta spent og hadde en mann te mann samtale me ray her om dagen :) *skjønningane*

godt å høyre at du kosa deg heime :) må innrøme at det faktisk e litt deilig, den einaste tia vi komme te å ha der vi kan sove så lenge vi ve og ete det vi ve :) neste gang vi går gravide har vi jo ein liten ein fra før!

Eg får dagane te å gå på ett vis, begynt å bli ein sløving som ser på tv, strikka, ete, sitte på bim 90% av dagen....ete litt meir :)

såvidt eg klara å ha maten klar te ray komme heim kl halv fem! hahaha!

nei, ska ta meg sammen snart... lova!

har forresten fått brev fra sjukehuset, skal inn på samtale(ka no enn det innebere) 27.11. så de e no jaggu rimlig kjappe i forhold til alt styre andre går igjennom syns eg???

eg e då i uke 35+4 når eg har time..... jaja. e no gla eg! deilig å slippe å kjempe me systeme!

nei, ska prøve å få lagt meg igjen, kanskje eg har flaks og sovna fort i kveld :)

natti natt!

(prøve å skrive litt kjapt kver dag so vi helde oss oppe!!! *ler*)

Stakkar deg som ikkje får sove om kveldane! E jo dritkjedelig å ligge der og sjå i taket. Eg våkna heller sånntgrytidlig, så ligge eg å knipe igjen augene nåkken tima til eg står opp. Men men - det e vel ein slags forberedelse på det som kjem! Som kjem om nåkken veke faktisk...i dag står det når eg logga på "du går nå i din 37.svangerskapsuke og har 4 uker igjen til din termin..." - hjeeeelp! Og lenger ned står det at eg må lære tegna på at fødselene e i gang, men det tar eg lett på no som halve desemberklubben og vel så det enten føda el spør om ting som har med fødselen å gjør :-).

Takk for info om liberogreiene ja, har vore inne og bestilt (trur eg, va nåkke tull med pålogginga og sånn, men skal prøve igjen). Men apotekpakken?? Har sett snakk om det her inne altså, men eg hakje heilt f¨tt det med med meg...

Dei trauste fedrene blir mjukare og rarare enn eg trudde va mulig...men men - dei kosa seg, og det e jo kjekt både for dei og barnebarna, og for oss! Hadde forresten vore artig å vore fluge på veggen når dei har dissa mann-til-pratane sine..hehe.

Dagane går på et vis i svelvik også ja :-), det e godt. Og som du seie - vi får nyte det, for det e einaste gangen! (Kor lasta du ned frustrerte fruer forresten??? e d nye episoda, el dei som gikk på tv??)

Bra at du sleppe å slite med systemet ja - nok av dei som må det! Håpa du får svar på det du treng også den dagen, så du kan forberede deg enten på det eine el det andre!

Ha ein god dag!

(va eg kjapp og kort no?? hehe...eg e IKKJE god på det..hehe)

rattataaaaaaaaaaaa!!!!

Hahaha! ja, ser ut til at des jentene legger seg ca 2400 :) etter det er det temmelig kurt her :)

er egentlig ikke så synd på meg, bare kjeder meg innmari ;)

regner med den datakyndige mannen din fikser frustrerte fruer til deg? er siste sesong, som ikke blir sendt i norge før etter nyttår. er i alt ti episoder som kommer før jul tror jeg?

iallefall er det torrentfiler, jeg laster ned fra www.torrentreactor.net eller fra www.piratebay.se

*flinke mannen din ordner det*

fant du ikke link til apotekpakken på liberosiden? *leter*

http://www.apotek1.no/helsesenter/gravide_og_ammende_/gratis_babypakke

der er den :D

Ja hjelpe og trøste :) tenk på det! har faktisk kommet så langt at eg har kjøpt tannbørster til fødebagen :) sia både eg og sambo har elektrisk, kjøpte eg berre en billigpakke med fire i, så har vi te sjukehuse i tilfelle ting skjer fort og vi kanskje får familierom. har og satt i sammen antrekk til heimreisa te babyen ;) te han seff, og fått litt panikk, ka om eg har for lite?????? ka om vi må være der i ti daga? kor masse kler ska eg ta me te babyen???? sambo trøsta meg me at han kunne jo hente, og eg blei raskt forvandla te en mistenksom kontrollfrik :) klara du det då? skjønna du systeme mitt??? *ler*

hahaha! det e jo ikkje et mål å være kjappest og kortest :) eg synes det e kjempetriveli me laaaaaaaaaaaaaange svar!!!! meinte berre at eg spara dine innlegg til eg har tid, sånn at eg kan kose meg med dei og svare orntli :) men me dinna fødinga her inne, må eg være raskere, ellers forsvinne de jo laaaaaaaaaaaangt tebake :)

e forresten så smått byrja på juleforberedelsa :) gått gjennom julepynten, laga ristoppa og handla inn til kranskekakestenge, pepparkake, kakemenn, lefse har eg i frysen, og to slag te som eg fsktisk ikkje hugsa! *ler*

nei, må sjå om det e nåkke meire føding på gang her!

har du alt klsrt te babyen no forresten?

kos og klem

skubb (har ho mor på besøk i helga + at vi skal i barnedåp i måra, så eg tippa eg ikkje svara skikkelig før søndag kveld el mandag. Kjære folk...barndåp, finklede...et fjell av en kvinne..hehe, dette blir artig! kan røpe at det ikkje blir bunad på meg i måra ;-)!! )

*hihihi*

sambo fant ammebhen min på gølve i dag og nekta på at det var en bh!

*dust*

regna med at du va litt opptatt ja :) har akkurat logga emg på for å få ett kjapt overblikk, er hos svigers, så blir lite bim på meg og :)

og mandag kommer siw(hvis hu ikkje har føda) og skal oppdateres på alle seriene jeg ahr lasta ned :)

full tv dag me andre ord :)

kos deg så masse med mamma, barnedåp og hmmm...presenning??(litt usikker på ka man tar på ett telt...personlig har eg kjøpt meg seilduk , litt emr behagelig enn presenning :) )?

*ler* neida, det beste emd å pynte seg som gravid er å strutte stolt med kulemage og valker :) valker? nei dette er bare ammefett!

tjohei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...