Gå til innhold

Når synker magen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 31 og magen min har sunket allerede. Er det tidlig eller er det normalt ? Noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! 1 mnd til termin men magen har ikke begynt å synke enda...

Skrevet

syntes det er litt tidlig, men jeg er ingen ekspert så jeg er vel egentlig ikke den rette til å svare helt 100% på det...jeg har ikke sunket helt enda jeg heller...men håper jeg gjør det snart...har 9 uker igjen og det presser sååå fælt oppover at jeg gleder meg til den detter litt ned...husker at magen min datt ned ca 4 uker før termin med første mann jeg da...hodet hennes festet seg også rundt fire fem uker før...regner med at det skjer litt senere denne gangen da...de sier jo at hodet fester seg tidligere på førstegangs...jaja...vi er jo trossalt alle forskjellige og da..noen bærer høyt lenge og andre bærer mer bak...noen foran og noen lenger ned...

Skrevet

Jeg har 5 dager igjen til termin, og magen min har ikke sunket ennå... hodet er festa da...

Skrevet

Min mave sank masse rundt uke 30. Trodde ikke den kune komme lengre ned, men har fått erfare nå i uke 34 at det kan den.

Sitter som en mann og går som en cowboy =)

Skrevet

jeg er i uke 31+3 nå og min har begynt å synke.. ikke sånn masse men litt å det er faktisk ganske behagelig, puster bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...