Gå til innhold

Hjelp! TR men ikke EL??

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få tante rød på besøk uten å ha eggløsning??

Jeg har en mistanke om at det er det som skjer med meg... Jeg tester og tester i vei for EL, men testen viser ingen LH økning dag etter dag....

Er det noe man kan gjøre for å få fart på eggløsningen? (jeg sluttet med p-piller for to mnd siden)

Jeg har jo ingen sjanser til å bli gravid om jeg ikke har eggløsning...

Noen som har vært med på noe lignende?

huff huff :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7002959-hjelp-tr-men-ikke-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff og huff - det går nok bra!!

Hvor mange dager har du testet? Og hvilken dag begynte du å teste?

Du har sikkert lest brosjyren og sett når du skal begynne å teste i forhold til din vanlige syklus. For meg tok det ganske lang tid å skjønne når jeg hadde eggløsning fordi jeg tydeligvis har en ganske lang suklys på over 30 dager. Jeg fikk først positiv el test på dag 18 og da er det jo knapt tester igjen om man begynner frimodig på dag 9...

Jeg tror ikke det er mulig å ha TR uten eggløsning. Det gjelder bare når man bruker p-piller.

Hei dere,

Takk for gode råd. Bedrere det seg ikke må jeg vel komme meg på utredning...

Jeg har testet med CB digital EL-test, fra dag 5 i forrige syklus som var på 21 dager. Første syklus etter p-piller var på 28 dager, men fikk da ikke to like streker på den EL-testen jeg brukte da... Så da skiftet jeg til CB digital fordi jeg ville være sikker på at jeg ikke overtolket strekene... Nå er jeg inne i tredje syklus, og har tatt tester siden dag 1... og blir å ta det til tante rød kommer igjen.

Har hørt at man kan slite med å få EL etter p-piller... Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg får TR om jeg ikke har EL.... Merkelig.

jeg ønsker ikke å skremme deg, men jeg håper det hjelper. er jo ikke så lang tid. forige pp testet jeg meg hver dag hele mnd, men fikk ikke utslag på el. men denne måneden hadde jeg el og fikk positivt.. regnet med at dette var for jeg har gått på p-piller som hemmer el. kan ta litt tid før kroppen kommer seg igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...