Hilsen Aud Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 uansett om jeg har tisset rett før sex, får tydligvis humpingen mot blæra mi fremkalt et akutt behov for å tisse. Jeg synes dette er kjempedumt, for jeg føler at alle soldatene går rett i dass (bokstavlig talt.) klarer kanskje å ligge max 1 minutt før jeg må springe på do, men dette kan da ikke være nok??
xnjil Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 akkurat som meg , må tisse rett etter sex . det er dumt synes jeg og.
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Hmmmm....skjønner hva dere mener. Unnskyld at jeg spør men renner de bare rett ut igjen? Er det ingen som gjemmer seg noe sted for å lete etter et egg? Helt seriøst, så vet jeg ingen ting om det. Men jeg lærte en gang at det er veldig hygenisk å gå på toalettet rett etter samleie, fordi det renser urinrøret, og minsker sjansen for UVI! Stay in there!!!!
Petrinemor Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg lurer også på dette, for jeg må tisse for å forebygge UVI... pleier å ligge ca 15 min, men etter det er detviktig at jeg kommer meg på do så jeg får skyllt ut eventuelle bakterier.. Håper ikke at det er det som gjør at det ikke skjer noe her...
Kick80 Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg fikk beskjed av gyn om å ligge et par timer etter sex for å være sikker på at svømmerne får litt tid på seg. De svømmer ikke så veldig fort. Tror det er snakk om en millimeter i minuttet, eller noe sånt. Jeg må også tisse etter sex, men må man så må man. Det er bare å holde seg. ) Samtidig, så er det jo mange som har sex, spretter opp like etterpå, og blir gravide allikevel. Kanskje det bedrer oddsene å ligge litt? Om man blir gravid eller ikke kommer nok mer an på kvaliteten på svømmerne og miljøet i skjeden, vil jeg tro.
Mrs. icsi og småen Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg prøver å ligge litt, med rompa høyt, helst et kvarter. Går på do før sex (hvis jeg må bare bittelitt), drikker myyye og tar tranebærkapsler rett etterpå og påfølgende dager. Har slitt Mye med UVI. Men som kick sier, det har nok en god del med svømmerne og miljøet og gjøre også..
Daisy :) Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 ja må å tisse, ikke så veldig koselig, men må jo sånn på do etter akten.
zzzzz-frøken Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Hei dere, vi ble gravide i ca 6 pp. De første pp'ene spratt jeg opp med en gang etter kosen for å løpe på do. Fikk så vite at det kunne være lurt å bli liggende. Dette gjorde jeg de siste 2-3 pp'ene og i den 6. satt den altså. Vet jo ikke om det var utslagsgivende, og vil helst ikke at folk skal få uvi dersom der er totalt unødvendig å bli liggende, men jeg har litt troen på det (+ prøve å ligge med rompa litt høyt de aller første minuttene). Men som andre har skrevet over her, mange blir jo gravide selv om de spretter rundt rett etterpå
♥ DAME Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Rådet jeg kan komme med er at du sitter på do med føttene dine i så varmt vann du klarer og prøve å slappe av, da renner ALL urin ut og da må ikke JEG på do med det første etterpå. Klarer å ligge med føttene i været i ca 10 min etter sex
rosalilla Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg tisser alltid etter sex.. Ble gravid med sex en gang fra mens til mens, inkludert tissing rett etterpå.. Mistet.. Har prøvd i 3pp nå.. Prøver å ikke tisse, men kan ikke si det her hatt noen virkning til nå..
Gjest Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 jeg gjør også ALLTID det pga uvi. Men tror egentlig ikke det er så farlig altså, det er jo over 20 millioner sæceller pr ml så det er nok en del som uansett klarer å klamre seg fast der inne vil jeg tro. Helt sikkert best å ligge litt for å være i sikreste laget men jeg synes alltid det "lekker" sæd i timesvis etter vi har hatt sex jeg....sorry detaljer! ... c`,)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Jeg holder også på sånn med tissingen. Fant en løsning da, selv om den er innmari klønet. Putter rett og slett innen finger (propp ja) akkurat når han trekker seg ut, og holder fingeren på plass mens jeg løper og tisser. Trenger selvsagt litt hjelp til å tørke. he he, men klarer å holde soldatene inne. Etterpå er det tilbake til senga og legge baken høyt Er litt stress, men funker iallefall, selv om jeg ser ut som en klovn der jeg løper med en finger oppi skjeden. he he he. Og ja, det går ann å tisse uten å søle på seg selv da Fomling og knoting er tingen. ha ha ha
AniBer Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 hihihi..... Jeg må bare le litt av oss alle sammen... Underlig hva vi tenker på når det kommer til denne babylagingen altså... Har det akkurat som dere, må veldig på do etter sex. Prøver å gå på do rett før, men er ikke alltid det hjelper. Skynder meg ut på do, prøver å bare la det komme av seg selv uten å "presse" for mye. Løper deretter rett tilbake til senga og ligger med rompa i været.. Mannen min ler seg nesten ihjel når han ser meg liggende der med puter under rompa og beina i været... Pleier å si: "Noen bare later som de er gærne, du er gæren du jenta mi"... Han har nå de siste dagene spurt veldig mye om hvordan denne eggløsningen og alt skjer liksom, ble helt satt ut. Da jeg forklarte at egget kun lever i et døgn osv. skjønte han litt mere med det stresset rundt el... lioevr: Løsningen din synes jeg var verdt å prøve, men da tror vel gubben at det har rablet helt for meg!! "Kjære, jeg er ferdig! Kom og tørk meg!!" hi hi hi hi hi
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 :) :) har hatt en slitsom dag i dag, men nå kom smilet fram!!!!! Gode kommentarer, AniBer5pp!! :) Unnskyld at jeg ler, skjønner at det er et problem for dere, men jeg ser bare for meg en gjeng jenter som løper ut på do med fingre her og der!!!! Og mannfolka etter for å tørke!!!!!
AniBer Skrevet 8. november 2006 #15 Skrevet 8. november 2006 Fikk noen artige syn for øyet jeg også!!! Er jo ganske merkelig da, hvor mye rart man egentlig tenker på når man er ivrige prøvere som oss!! Innbiller meg t.o.m at de to kattene mine kommer til å skjønne det når jeg blir gravid, prøver å se etter forandringer i atferden hos dem rundt IKM.... Må bare flire altså, blir helt tommelomsk av alle de tankene rundt en mulig graviditet... Har ei venninne som har en liten tass på snart 3 mnd, etter el er jeg ofte på besøk hos henne og sitter med han i timesvis.. Tror liksom litt på at kroppen min suger til seg babyhormoner som ber egget om å feste seg og holde seg der!!! hi hi hi
rosalilla Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 hi,hi,hi.. dette er definitivt den morsomste tråden på bim!
marenmor Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 Har det samme problemet og hold paa aa le meg i hel da jeg leste alle svarene her! hehe bra vi er flere i samme baat!!! )
AniBer Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 Godt å ha noen morsomme tråder her inne også da!!! Deilig å lese noe som ikke bare er alvor! Man skal ikke bare ha det gøy, men litt moro også
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 ha ha ha. joa, sambo tror jeg er spik spenna jeg og. ha ha han ler så han griner hver gang, men ser det som eneste muligheten. *få satt i en propp* vet ikke om det er det som gjør at jeg blir så ofte gravid, men evrdt å prøve da?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 8. november 2006 #20 Skrevet 8. november 2006 Du vet at du er prøver når du: Ha ha, blei plutselig en litt sånn tråd. Men er fan meg heeelt sykt å tenke på alt det rare vi gjør for å få detta til. Hvor mange timer bruker man ikke her inne? Sitter på ff chart i håp om at kurven endrer seg eller noe, regner på EL og IKM dager, vurderer å teste, løper på do "for å sjekke", overtaler sambo til sex, selv om man ikke orker selv engang, gleder seg til vitaminpiller om morgenen, spiser fisk til det tyter ut, holder oss unna alkohol osv med et smil, nistirrer på toalettpapiret før IKM, sjekker UTFLODEN opptil flere ganger i døgnet for å se etter EL slim, ligger med rompa i været, har sex i visse stillinger som skal funke bedre for spermen, renner ned legen for å sjekke EL og graviditet, snakker høl i huet på alle som orker å høre, griner til teite reklamer, "spiser" unger med øya, kikker etter barnevogner og på mager, diskuterer livmortapper og når man skal ha sex, tar hostesaft, drikker pissekkel te, sluuuker hormonpiller osv osv osv. Fan denna lista er uendelig lang. lol
Nætte;mortil2 Skrevet 8. november 2006 #21 Skrevet 8. november 2006 jeg satt her mest m tårer i øya men nå er de bytta ut m lattertårer!!! herlig damer! herlig! må også på do rett etterpå, men jeg prøver å ha en klut el, ved siden av senga som jeg dytter oppi.. så prøver jeg å holde meg så lenge som mulig, max 10 min.. men når jeg må på do så må kluten ut. klarer ikke helt å se for meg deg som er på do m en finger oppi??????? hehe!! så herli..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 8. november 2006 #22 Skrevet 8. november 2006 ha ha ha. ha armen inn bakfra liksom. Funker fett. Det vanskelige er vel å holde balansen. hihi Flirer som en gud her, dette gjorde virkelig kvelden. Fan å mye sprøtt man finner på. ha ha ha
Nætte;mortil2 Skrevet 8. november 2006 #23 Skrevet 8. november 2006 HAHAHAHAHAHAHAHA! Så herli! ja d trur æ så gjerne.. Klar overhodet ikke se d for mæ at d sku gå, så du må vær bra fleksibel! så arti! Trur trangen te å bli gravid e så enorm hos så mange at sprøe ting bli bare helt okei av den grunn! Dette gjorde kvelden ja! helt sant
*Vetlis* Skrevet 8. november 2006 #24 Skrevet 8. november 2006 He he! Jeg kjenner at jeg må trekke litt på smilebåndet av denne tråden her! Hadde vært tøft å vært flue på veggen ett par plasser hehe! Men det er jo litt logikk at tissing rett etter sex kan ha en sammenheng med at spiren utelir da... Selv pleier jeg alltid å trykke det ut og tisse etter sex, bortsett fra når jeg prøver å lage spirer da! Jeg må også kronisk tisse etter sex,men har funnet ut at det faktisk er litt psykisk! hvis du tømmer deg rett før er det jo ikke så mye som dannes i løpet av akten. Tror dere kan øve dere litt på å ligge lenger?? Jeg ligger med det i flere timer eller også over natten... Å jeg har fått klaff i løpet av kort tid hver gang. Kanskje henge litt i taket også før dere gir dere for natta hehe! Eller kanskje ikke!
Hilsen Aud Skrevet 8. november 2006 Forfatter #25 Skrevet 8. november 2006 Det er godt at jeg ikke er den eneste med dette "problemet". Det skal jaggu ikke være lett gitt! Vi får prøve å holde oss, hvis jeg ikke rett og slett må begynne med bekken. he he he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå