Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Er 19 uker på vei,men er så sliten om dagen. Blir bare mere sliten hvis jeg prøver å gjøre litt husarbeid. Har vært hjemme nå i snart 2 uker. Jeg jobber som vikarhjelp på to forskjellige steder. Ene er i butikk og den andre så vasker jeg på ett sykehjem. Men tingen er,att jeg taper så mye penger på det. Jeg er så sliten så sier nei til vakter,og ender da opp med att jeg går her hjemme og ikke tjener noenting. Sønnen våres går i barnehagen 3 dager i uka,så er da 2 dager hvor jeg er hjemme med han,men er så urolig og en stresset person,så jeg får jo ikke slappet noe særlig av når han er i barnehagen heller selvom jeg prøver. Får mere vondt i bekkenet også,særlig hvis jeg er i litt bevegelse om dagen. Tenkte på om jeg kunne høre med legen om sykmelding siden jeg er så sliten og taper penger på å si nei til vakter,men jeg vet ikke jeg... Noen som har vært borti dette? Vil jeg komme til å få blankt nei hvis jeg spør legen om sykmelding?
ks23 med William og Lucas Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Nei det trur jeg ikke ..Du skal jo tenke på deg selv også nå og knøttet.... Trur han vil sykemelde deg jeg Høres ut som du trenger litt fri..Vet akkurat hvordan du har det, enda jeg tar jern tabletter og vitaminer... Slitsomt er det å klarer liksom ingen ting isåfall er det ikke mye! Har jo ingen barn heller jeg dah, men er null energi her hvertfall!! Håper dette blir bedre...Utrolig kjedelig og ha det sånn.. Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå