Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 eg kom på at jeg er litt usikker, for jeg tenker lissom bare at skal vi ut å trille på vinteren så er det jakke på og så ned i posen. Men plutselig tenkte jeg at kanskje av og til kan jeg ha på vinterdress og så kan hu sitte i vogna uten vinterpose....lettere dersom hun vil ned på bakken også-.............. Gjør dere det slik? H,mmmmmm
MintCondition Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Det der har jeg tenkt litt på også Blir det for varmt med bobledress i voksien tro...(helt sikkert), her i Trondheim blir det ikke sånn kjempekaldt om vinteren heller...men dress er jo best om hun skal få ut og stabbe/leke i snøen litt! Men kan jo ha på dress og så åpne posen da, så de ikke sitter så "nedi" liksom?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Dersom vi skal trille for å komme på butikken osv, så tar jeg på jakke, og har snuppa ned i vinterposen. Men dersom det er snø og vinter, og vi skal trille litt, og snuppa skal leke. Da har jeg ikke posen i vogna. Jeg har bare lammeskinnet. Så sitter hun på lammeskinnet i vogna, har med ett teppe sånn i tilfelle. Men da er hun kledd for å leke litt io snøen, stabbe og gå litt, og kose seg. Altså, dersom vi triller for å komme fra a til b, pose, og dersom vi triller for å leke litt ute, vinterdress oppå lammeskinn, uten pose.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Så lurt......... Slik skal vi jammen gjøre også.
WP-TLogPeanut Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Marthe-mor , blir nok for varmt med bobledress i voksien ja
MintCondition Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Ja, vil jo ikke koke ungen heller
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Men når det er snø og fint, og 1 åringen skal ut å leke i snøen, da er det topp å ta ut posen av sportsvogna og ha bare lammeskinnet i. Og så la ungen sitte på lammeskinnet når hun sitter i vogna, og da kan hun ned å leke i snøen, og sitte i vogna akkurat som hun ønsker selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå