Gå til innhold

Tvilling spørsmål.... :D


<3 Sander og Marco <3

Anbefalte innlegg

I slekta mi har vi "tvilling-fare", det går i annethvert ledd, og jeg er da i leddet som kan få tvillinger. Dette er min første graviditet.... Kan jeg få ultralyd tidligere enn vanlig da? Har oxo katt..... Kan jeg ha Toxoplasmose (Eller hva det nå heter) uten å vite det? Kan jeg teste det?

Håper noen kan svare meg.... :c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

denne toxo-tingen tror jeg de tar blodprøve for ved første kontroll..

 

ang tvillinger tror jeg nok du må vente til ul. dersom dette symfysemålet eller hva det heter er unormalt stort, så kan det hende du får ul tidlig?

 

Jeg er også i stor "tvillingfare" men på tidlig ul så vi bare en fostersekk, så jeg regner med at faren er over for denne gang:)

(tvillinger i hvert ledd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..kikker innom fra 2 tri her....jeg er kun 12+2 men var på ul for en uke siden ca...pga blødning,men måtte betale selv...så ja,du kan ta ul,men da blir det privat...hvis ikke du har hendvisning...men tror ikke du kan vite om du bærer tvillinger ellers...du kan føle det..det gjorde jeg...jeg bare visste det var to der og det var det jammen meg...

 

toxo greiene fikk jeg åsså skjekket via blodprøve etter første legetiome...lykke til...håper du har så mange babyer i magen som du vil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...