Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor har de kjøpt billige og brukande gulpeklutar? Eg finn berre små, men ønskjer å kjøpa nokon som er store og gode. Bruker de vanlege gasklutar? Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte også på sparkjøp :)

Skrevet

Er det dei som heiter gazbleie? og er 45x70cm? Kunne tenkt meg 70x70.. Kresen gitt :P

Skrevet

Jeg har kjøpt flanellsbleier på Sparkjøp. De er kanonmyke og gode. ( eller gode sier jeg, har jo ikke brukt dem enda da..)

Skrevet

dette lurer jeg også på.

har også bare sett sånne små, men vil ha sånne store..

Sparkjøp har de ikke her, så hadde vært kjekt om de hadde hatt det på butikker som kid, princess, hansen&dysvik, ikea, jysk osv osv osv hehe

Skrevet

Eg har kjøpt på sparkjøp og princess! Har sett at de har på cubus også. Sparkjøp er billigst.

Skrevet

Jeg har sånne gazbleier i 70x70, men bruker dere de hele eller klipper dere opp i flere kluter? Brukes de ikke til vasking av baby, er det bedre med frotte eller bomull da? Har ikke fått min første enda så jeg har ikke prøvd noen av delene.

Skrevet

Jeg kjøpte 3 pk på Kid. Størrelse 40*40, og 50*50, kostet 10,- kr. Disse bruker tussa nå som koseklut.

Skrevet

Jeg har kjøpt de på cubus... De er kjempefine...

Skrevet

Hvor store er de på cubus? Hva koster de?

Skrevet

Råd fra ei erfaren mamma til søt, men slitsom gulpejente:

- Flanellskluter er gode og myke, men suger IKKE opp gulpet særlig godt! De er derimot fine å bruke som underlag i vogn osv, siden gulpet ikke trekker så fort gjennom dem.

- Gaskluter er kjempeflotte til å suge opp gulp :) myke er de også.

- gasklutene suger bedre opp fukt hvis de lufttørker istedet for å hives i tørketrommel.

- gasklutene kan også brukes som vaskekluter, da kan de gjerne få en runde i vaskemaskinen.

Skrevet

hei hei...kjøpte gasbleier på barnas hus på alnabru på lørdag...de var 70*70 faktisk..jeg også liker de litt store...det kostet 49,50 for tre stykker...

Skrevet

ps: hvis det BLIR en gulpeunge, så trenger dere maaaange kluter... det er alltid noen i vaskemaskinen, og så trenger dere en hver, en til bilen, en til vogna, en til senga, en til kjøkken og en til bad osv.... :)

Skrevet

Enig med deg, ka-ping. Sist (da jeg var førstegangs) hadde jeg kjøpt inn et stort lager av gulpekluter som jeg aldri fikk bruk for, for snuppa gulpa ikke :o) Men de er gode å ha nå, for hu her gulper visst ja...

Skrevet

jeg håpr og håper at mageknøttet IKKE gulper... hu jeg fikk i april 04 holdt det gående til hun var godt over 9 mnd :(

Skrevet

Så gøy at du og har ei april 04-jente ;o) Gulper heldigvis ikke veldig mye hu jeg har nå, men likevel.... Har alltid gulp på genseren.... Vertfall om jeg skulle være så uheldig å ta på meg en ren en....

Skrevet

har sett sånne store gulpekluter på jysk mener jeg.. jeg sjekket ikke størrelsen da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...