Gå til innhold

Juni: Hva kan vi gi lillemann i julegave? Vi sliter!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva kan sambo og jeg gi lillemann i julegave? Gutten har jo alt, og får jo alt :) Bortskjemt....? Neeeeida ;) Eneste barnebarn på begge sider :) Klær og leker får han jo mye av ellers... Hmmm... Han blir 6 mnd på julaften... Akebrett med skikkelig sittestøtte? Hvor har de dette?

 

Kom med forslag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi sliter litt med det samme vi og. Har tenkt å gi han penger vi,sette de i banken selfølgelig... Akebrett er ingen dum ide. Tror de fleste sportsforetninger selger akebrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...ja sliter med det samme...har tenkt litt på å sette inn penger på sparekontoen hans...men...litt kjedelig det også...den sparer vi jo på hver mnd...nei...må finne noe skikkelig kuule saker...men HVA?!?! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer vi på også. Og som dere andre her har vi lurt på å sette penger på konto, men samtidig så er det jo koselig å gi gave da :)

 

Vanskelig dette. Han kommer jo til å få sååå masse gaver på julaften!

 

Tror nok ikke vi kommer til å bruke MASSE penger på gave til han i år. Han skjønner jo ikke noe av hva han får fra hvem ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bæremeis, pose til vogna( om du ikke har da), tripp trapp stol, babygym, lammeskinn( alltid godt med flere):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joakim skal få en babyspeil som jeg fant på babyshop her om dagen! Sånn som ligger på gulvet med leker på rammen! Ser for meg at han kommer til å like den! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Babyshop i nærheten, såklart :(

Teodor har en bamse med et speil på magen, spiller musikk og sånn, han elsker den :) Tar en tur til Toys R Us og Ekstraleker på fredag tenker jeg ;) Et stykke unna da... Har bare en dårlig Brio her jeg bor :(

E-L-E-N-D-I-G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte baby-akebrett, blått, idag på Toys R Us :) Skikkelig rygg, bra sete og seler :) Så har vi kjøpt en liten stol til han, så søt :) Så blir det en masse småting også :) Gikk litt amok på julehandel idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det høres ut som en kjempe flott gave altså! Er så moro å kjøpe ting for disse små, selvom det sikkert er papiret som blir mest populær! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi nødt til å gi julegaver til våre barn før de skjønner noe av det? Dattera vår, som nå er 5, fikk ikke julegave av oss før hun var 2 år. Før ungene er i stand til å glede seg over gavene, blir det jo nesten som å gi julegave til seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...