Gå til innhold

blødning etter stripping

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært til stripping idag og har fått en liten blødning etter dette, regner med at det er normalt og bare kommer fra slimhinnen, men er det noen som har opplevd det samme? synes forresten at strippingen var veldig vondt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos legen i dag og ble strippet, gjorde KJEMPE vondt og jeg har hatt blødninger frem til nå, men legen sa at det var normalt at det kunne komme litt blod etterpå. Hadde bare åpnet meg 1 cm og jeg er 3 dager over termin..

Skrevet

Hvor lang tid er det legen bruker når han/hun stripper?

Skrevet

LindaE

jeg er også tre dager over termin idag, og hadde 1 cm igår når jeg ble strippet, idag har jeg småblødning og murringer men det virker ikke som det skjer noe mer....

Skrevet

Har også vært til stripping i dag.

Jeg trodde det skulle gjøre mye vondere jeg. Kjentes "bare" ut som veldige mensensmerter.

Har ikke blødd noe særlig etterpå, men håper jo at det skjer noe snart nå.

Har forresten termin i dag :o)

Skrevet

Men er det mye blod som kommer? Jeg har fortsatt litt småblødninger jeg og, lurer på hvor lenge det skal være sånn.. Jeg er også førstegangs fødende med en gutt og så er jeg født i 78=)

Skrevet

Hvorfor blir dere strippet egentlig? Jeg gikk 15 dager over sist og det var aldri snakk om noe stripping. Selv ikke når jeg var til OT kontr og fikk lov til å gå 17 dager over.....

Hadde faktisk aldri hørt om stripping før jeg begynte å bimme i dette sv.sk :-/

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvorfor legen gjorde det, men jeg regner m at det er fordi jeg har fått svangeskaps diabetes og at jeg ikke skal gå for lenge på overtid.

Skrevet

Det er tøying og napping i livmortappen når man er moden. Dette gjøres da for å få litt fortgang i sakene. Mange som har god effekt av det, men er ikke særlig behagelig akkurat

Skrevet

hmm... jeg var inne til sjekk i går... hadde 2 cm åpning.. d gjorde ganske vondt.. fikk en kraftig mens etterpå... blør fremdeles litt... kan d være hun tøyde litt da ? jeg har termin i morgen..

Skrevet

Kan være det som hun har gjort, det gjorde i hvertfall kjempe vondt på meg idag, gruer meg mere til fødslen nå etter jeg kjente det.

Skrevet

Jeg fikk en tegningsblødning da legen strippet meg forrige uke. Hun sa det var et godt tegn, vel vel, har ikke skjedd noe mer her enda, så HVOR positivt det var vet jeg ikke.

Slimproppen gikk to dager etter strippingen.

Synes også det var en smule ubehagelig, men å skulle føde kan jo ikke sammenlignes med litt "menssmerter" fra stripping.

Skrevet

Hei.

Jeg var hos jordmor i går, og blei strippet. Var da en dag over terminen, og livmorhalsen var litt umoden.

Synes også at det gjorde nokså vondt. Jeg blødde litt friskt blod i går, og i dag har jeg hatt litt brunt blod..

Nå skal det nevnes at slimproppen gikk i morges også, så det kan nok forårsake at jeg fortsatt blør brunt blod..

Har hatt endel kynnere i morges, så jeg håper at ting kan begynne å skje her nå... Selv om jeg er fryktelig klar over at det fortsatt kan gå tid.

Skrevet

hei.. får dere gjort stripping når dere er på vanlig kontroll hos legen deres, eller kan jordmor også gjøre det? og får dere det kun når dere har fått litt åpning fra før av? og hvor i landet bor dere som har fått dette?

jeg var hos legen min i dag og han mente at dette var bare noe som ble gjort når en lå på sykehuset klar for å føde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...