Gå til innhold

Jeg trenger dere for råd, jenter!

Anbefalte innlegg

Sykemelding eller ikke.....er det jeg tenker på..

Jeg er nå straks på dag 3 i sprayingen og kjenner allerede hodeverk, veldig svimmel, hetetokter og u name it..

Skal på UL den 22.nov, regner med at jeg begynner sprøytesetting etter det i 10-14 dager, så uthenting etc....

Jeg går på Volvat og alle har vist forskjellig behandling fikk jeg vite, avhengig av diagnose, historikk o.l.... jeg håpte finne en fasit jeg da..hehe.

MEN saken er det, jeg kjenner at min jobb som sykepleier er ekstra krevende nå om dagen og jeg kjører i tillegg 10-15 mil på en vakt og bilkjøring er ikke gøy i denne tilstanden.

Skal jeg kaste inn håndkle allerede?

Syns ikke dette er tidspunktet å være sta og skulle vise hvor tøff jeg er (forstå meg rett) foran kollegaer og ikke minst sjefen....

Noen som har noen erfaringer/råd?

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7001658-jeg-trenger-dere-for-r%C3%A5d-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg merka lite av hormonbehandlinga før 1. forsøk. Er også sjukepleier, gjekk greit å vere på jobb....

Siden du ikkje føler deg i form så ville eg fått ei veke sjukemeld. først..så ville eg ha sett etterkvart.....

Lykke til....

Dette er 2 forsøket mitt, hadde ikke så mye symptomer 1 forsøk. Denne gangen fikk jeg fort hodepine, vond smak i munnen, kvalme...det begynnte etter ett par dager på sprayen men etter 10 dg på sprayen så kjente jeg ikke så mye til de, er bare mer sliten etter 16 dg på spray. Vi reagerer alle forskjellig så du må nesten kjenne det på kroppen selv om du bør sykemeldes eller ikke. Noen reagerer veldig andre reagerer ikke så mye på hormonbehandlingen. Min anbefaling er ikke å presse kroppen for mye, men bare du kjenner grensene.

Lykke til!

Kan du ikke sykmelde deg en uke først og så se hvordan det går?

Høres ut som om du trenger ro nå ihvertfall, som du skriver er det ikke tiden for å være sterk og tøff- men tiden for å LYTTE TIL DET KROPPEN FORTELLER DEG UTEN Å FÅ DÅRLIG SAMVITTIGHET NÅR DU TAR DEN PÅ ALVOR:o)!!!!!!!!!!!!!!!!

Det har du rett til, det er jo ngen som takker deg akkurat når du presser på for hardt.

Jeg var sykmeldt nå da jeg skulle ha fryseforsøk, en uke før og en uke etter innsetting. Det gjorde godt, trengte det virkelig bare gråt i begynnelsen og kan jo ikke akkurat være på jobb da.........

Lykke til:o)!!

Oppmuntringsklem sendes med ilfart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...